Toon posts:

P4 northwood 3.2 of P4 prescott 3.4

Pagina: 1
Acties:
  • 82 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Kunnen jullie mij vertellen wat verstandiger is om te doen.

Ik heb momenteel een GA-8IP1000-G (REV 3.x) mobo.

Op deze mobo draait een Intel P4 2.4 GHz processor (socket 478).

Ik ben grote fan van MS flightsim 2004.

Nu wil ik weten of ik P4 northwood 3.2 HT kan zoeken of een nieuwe P4 3.4 prescott kan kopen

Alvast bedankt!

PS. Ik doe dit voor het eerst, sorry!

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2007 15:54 ]

Verwijderd

Die Prescott wordt erg heet, ik heb hem zelf ook met een Zalman CU7000B Cooler, en op top wordt die nog wel 68 graden @ 3.8GHZ. Northwood klokt iets beter over volgens mij, maar de multiplier van de Prescott is ge-unlocked en van Northwood weet ik dat niet zeker.

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online
Neem hier eens een kijkje, en het is verstandiger in de toekomst geen topic meer op deze manier te openen, neem de regels eens door :)

Verwijderd

vertel eerst eens wat je er mee wilt doen en wat voor ander spul je in je huidige pc hebt zitten die je wil upgraden enz

mij keuze gaat uit naar de prescott.... maar dat is lastig tezegen en wat de prijsen zijn waar tegen je
ze kunt krijgen is ook nog maar de vraag of dan de snelheids winst wel zo voordelig is enz

beetje meer info en zo dan krijg je ook meer reactie's 'en dan geen comentaar op je TS'

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2007 15:47 ]

• Tomfish
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-10-2025
@knifemaker
Welkom op GoT, neem eerst PMG Beleid eens door voordat je in het vervolg een topic opend.

on-topic:
Ik zou de northwood nemen, gewoon omdat hij veel koeler is dan die bloedhete prescotts!

[ Voor 4% gewijzigd door Tomfish op 23-03-2007 15:50 ]

Verwijderd

off topic: ik heb momenteel de 3.4 prescott draaien, en ben van plan mijn pc up te graden dus wellicht kunnen we wat regelen?

on topic: de 3.2 is ook al wel snel genoeg om FS2004 te draaien en stuk koeler zoals al gezegd is

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Mja, dat koeler loopt wel los, mits je goed koelt. Mijn P4 Prescott (3,0 @ 3,6!) loopt 45 graden stressed icm een Artic koeler.

• wjjkoevoets
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 25-05 16:41

wjjkoevoets

Brabants Gedrocht

Northwood met Hyperthreading, ik heb er zelf 1 gehad, dat ding heeft me nooit in de steek gelaten en ik heb em nog steeds in mn ouwe pc.

Prescot is niet verkeerd, maar ze hebben hitteproblemen.

Of all tyrannies, a tyranny sincerely exercised for the good of its victims may be the most oppressive.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Hoe je een CPU moet uitkiezen staat gewoon in de PMG FAQ » Welke moet ik nemen? beantwoord :) Voor de rest is het verstandig om de Registratievoorwaarden / korte FAQ eens rustig te doornemen, daarin staat namelijk uitgelegd wat wij hier op GoT van de gebruikers verwachten ;)

Gebrek aan aantoonbare inzet en research, plus FAQ-gevalletje, topic dicht dus.

[ Voor 10% gewijzigd door BalusC op 23-03-2007 19:52 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.