Toon posts:

[FP]Modereren niet meer mogelijk na reactie in andere items

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Gisteren heb ik een reactie geplaatst in nieuws: Nieuwe tegenslag voor Riaa in Santangelo-zaak (zelfde nick als hier).

In dat nieuwsitem kan ik dan niet meer modereren, dat is bekend.
Maar vanaf dat moment kan ik in geen enkel ander nieuwsitem meer modereren :/
Ook worden mijn modpunten niet meer getoond.

Ik heb het getest met FF 2.0.0.3 en met IE7.
Ook ctrl-f5 heeft geen enkel effect.

Aangezien de search mij niet wijzer maakt, kan iemand mij vertellen wat daar de oorzaak van is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-10 20:02

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Wil je ook modereren op de FP? meld het hier. en Invoering interim moderatiesysteem maandag 19 maart *update*
Dat misschien :?

Oftewel, niet iedereen kan meer modereren op de FP.

[ Voor 18% gewijzigd door FlipFluitketel op 23-03-2007 12:37 ]

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Misschien gebruik ik niet de juiste term, maar ik bedoel het waarderen van een post via het dropdownmenu met +1 inzichtvol ed ;)

[edit]
Mijn modstatus staat ook op inactief, maar dat stond ie altijd al.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2007 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-10 20:02

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Dat is dat ook.. Dat kun je dus blijkbaar niet meer, bekijk die 2 genoemde topics maar eens.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 12:40:
[...]

Misschien gebruik ik niet de juiste term, maar ik bedoel het waarderen van een post via het dropdownmenu met +1 inzichtvol ed ;)
Dat kunnen ' gewone' gebruikers dus niet meer..

Voor de rest kun je informatie winnen in de links hierboven ergens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dan is het wel vreemd, dat het nieuwe moderatiesysteem 18 maart actief wordt en ik tot gisteren 22 maart het gewoon kon doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Je laatste moderatie is van 14 maart, dus dat je gisteren nog kon modereren zal wel voor altijd onverklaard blijven :) In elk geval is de verklaring gegeven en je kan momenteel inderdaad niet meer modereren. Voor het geval er verder nog wat besproken moet worden: die discussie hoort in TMF en daar gaat dit topic dus heen :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 03-10 13:29

botoo

💀 too old to die young

Het is iig correct dat je niet meer kunt modereren (omdat het systeem is aangepast zoals hierboven al vermeld is).

Je laatste moderaties was op 14 maart, dus ik vermoed dat je _dacht_ dat je kon modereren maar het niet gedaan hebt, of anders kan ik het ook niet verklaren.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat is duidelijk dan, dank voor de bevestiging.
Stom toeval dan, dat mijn vermeende moderaties precies overeenkwamen met het getoonde resultaat :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:21

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Om toch even een schopje in dit topic te doen, het idee is misschien al eens eerder geopperd, en zou mijns inziens toch wel erg nuttig zijn. Zo heb ik bijvoorbeeld een reactie geplaatst in Belgen verdubbelen online uitgaven in 2006, en meteen kan ik in het hele topic niet meer verder modereren. Toch wel lastig. Misschien wordt dit in het nieuwe systeem al opgelost, misschien ook niet. Kan botoo of een andere FPM guru daar iets over zeggen?

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

MueR schreef op maandag 26 maart 2007 @ 00:07:
Om toch even een schopje in dit topic te doen, het idee is misschien al eens eerder geopperd, en zou mijns inziens toch wel erg nuttig zijn. Zo heb ik bijvoorbeeld een reactie geplaatst in Belgen verdubbelen online uitgaven in 2006, en meteen kan ik in het hele topic niet meer verder modereren. Toch wel lastig. Misschien wordt dit in het nieuwe systeem al opgelost, misschien ook niet. Kan botoo of een andere FPM guru daar iets over zeggen?
Dat is geheel by design. Als je eenmaal zelf gereageerd hebt op een item dan kan dat je objectiviteit mbt andere reacties (en zeker mbt eventuele reacties op jouw reactie) beinvloeden. Derhalve kan je na het zelf reageren ook niet meer modereren binnen dat item.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:21

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Ben ik het bijna helemaal mee eens. Het lijkt mij alleen logischer om vervolgens modereren van reacties in het hele item niet te verhinderen, maar eerder voor reacties op jouw reactie, en bovenliggende oorspronkelijke post. In het draadje waar jij reageert is je objectiviteit misschien beinvloed / weg, maar dat is niet direct het geval bij het complete draadje, lijkt mij.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

MueR schreef op maandag 26 maart 2007 @ 00:22:
Ben ik het bijna helemaal mee eens. Het lijkt mij alleen logischer om vervolgens modereren van reacties in het hele item niet te verhinderen, maar eerder voor reacties op jouw reactie, en bovenliggende oorspronkelijke post. In het draadje waar jij reageert is je objectiviteit misschien beinvloed / weg, maar dat is niet direct het geval bij het complete draadje, lijkt mij.
Maybe, maar dat is technisch gezien ook een stuk lastiger te realiseren...
In ieder geval zijn er vooralsnog geen plannen om wat dat betreft van de huidige situatie af te gaan wijken.

[ Voor 8% gewijzigd door crisp op 26-03-2007 00:30 ]

Intentionally left blank

Pagina: 1