Toon posts:

[PC] GTR2 banden niet warm te krijgen

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het populaire setup xls bestandje gevonden waar ik stap voor stap men marranello 550 setup mee verbeter, op monza reed ik nu 1.43, maar heb nog heel wat instellingen te doen.
Wil dit superspel echt wel onder de knie krijgen maar het grote probleem ligt bij de banden, ik rijd altijd met medium om te beginnen en probeer 5° verschil te hebben met binnen- en buitenkant van de band (binnenkant warmer) en de center temp van de band moet daar tussen liggen als ik het goed heb?!
dit met de camberinstellingen die begrijp ik; maar ik rijdt time trial rondjes in simulatie en banden beginnen dan van 90° die dan snel weer afzakken naar 60 a 70 ° ook al steek ik druk bij tot 200 Kpm ik krijg die temp gewoon niet optimaal naar zoals ze zeggen tussen de 95-105°
Kan iemand me de juiste tip geven ? :9

Dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah leuk, dat probleem heb ik ook regelmatig. Je kan proberen om de druk juist te verlagen ipv te verhogen. Zachtere band betekent meer oppervlak is meer wrijving. Ze slijten dan wel wat sneller.

Dit wil bij mij in ieder geval nog wel eens werken. Verder kanje ook nog zoeken naar het engineershandboek waar ook wat tips gegeven worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
We hebben een centraal topic voor GTR2 zie hier

Verder kan je ook je spring veranderen om er meer temp in te krijgen.

[ Voor 23% gewijzigd door FabiandJ op 23-03-2007 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt kga zeker al eens proberen bandendruk naar beneden toe te testen... en voor de springs is dat hoe zachter ze staan, des te warmer of andersom ?

Kan ik mijn post best nog eens opnieuw doen onder centraal topic? want ik probeerde dat mar die kwam precies terug onder games en spielerij en niet onder GTR3 deel 3 ... kan dat?

Kben nog niet zo wegwijs in forums :( maar wel mooi die algemene wetenschap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 16:55:
Bedankt kga zeker al eens proberen bandendruk naar beneden toe te testen... en voor de springs is dat hoe zachter ze staan, des te warmer of andersom ?

Kan ik mijn post best nog eens opnieuw doen onder centraal topic? want ik probeerde dat mar die kwam precies terug onder games en spielerij en niet onder GTR3 deel 3 ... kan dat?

Kben nog niet zo wegwijs in forums :( maar wel mooi die algemene wetenschap
Met de instelling van je springs moet je maar even mee spelen.
En je kan het opnieuw proberen ja om het in het centrale topic te posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Laatst online: 21:04
Stel je vraag even in [PC] GTR2: FIA GT Racing Game - Deel 3, daar kunnen ze je sneller en beter helpen en dan is er ook meteen discussie over dit onderwerp mogelijk :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.