Toon posts:

No Keyboard Or Keyboard Error

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik heb hier een PIII 766mhz staan die continu de melding "No Keyboard Or Keyboard Error" geeft.

ik heb de foutmelding uitgezet in de BIOS en wil XP Pro erop zetten.
Het toetsenbord reageert volledig in de huidige win 98, en ook om xp setup te starten van cd-rom.

Op het moment dat XP setup bij het keuzemenu "Enter", "R" en "F3" komt reageert het toetsenbord hemaal niet meer. Ik heb het zelde met win 2000 geprobeert, maar daar ook hetzelfde resultaat, geen tobo. :/

Wat zou het probleem nu kunnen wezen? ik heb diversen PS/2 tobo's geprobeerd.

Alvast bedankt.

Kevin.

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:19

Thandor

SilverStreak

CSL policy
Vragen over problemen horen hier niet thuis alsmede vragen en/of discussies over een bepaald hardware onderdeel, daar zijn de andere fora voor.
Ik ga het topic verplaatsen naar Processors, Mobo's & Geheugen omdat tijdens de P.O.S.T. de melding over het toetsenbord verschijnt :).

In de PMG FAQ staat een link naar de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter. Bekijk aan de hand van deze troubleshooter even of de PC hardwarematig nog goed in orde is (voeding, condensatoren, etc.).

Verder wil ik je even vragen om volledige maar relevante specificaties van het systeem te geven. Enkel PIII 766MHz zegt niet zoveel. Namen en modelnummers van het moederbord, het geheugen en de voeding zijn ook welkom :).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.