Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.
a.) Dat wordt lastig. Je vervangt als het ware de hardware van je installatie. Dus je krijgt problemen met allerlei drivers.
Zie dit soort topics:
[XP] Start niet meer door na moederbord vervanging
Moederbord vervangen, zonder XP reïnstall?
b.) Als het al zou werken. Zou je het beste een image kunnen maken met Norton Ghost of Driveimage.
Zie dit soort topics:
[XP] Start niet meer door na moederbord vervanging
Moederbord vervangen, zonder XP reïnstall?
b.) Als het al zou werken. Zou je het beste een image kunnen maken met Norton Ghost of Driveimage.
[ Voor 24% gewijzigd door Noork op 22-03-2007 17:00 ]
Probeer is accronis true image. Deze kan een image maken van de hardeschijf en met een speciale opstart cd kan je de image terug zetten op een pc met andere hardware. Tijdens het opstarten met de cd kan je de drivers voor de pc laden en deze driver neemt hij mee tijdens het terug zetten van de image.
Vmware converter gebruiken, kan je gewoon een fysieke machine omzetten naar een virtual. Anders een ghost image maken en deze terugzetten in je virtual machine, maar mijn voorkeur gaat uit naar Vmware converter.
Verwijderd
Volgens mij ben je meer op zoek naar een programma dat `physical to virtual' kan doen, als je windows onder vmware in ubuntu. http://www.vmware.com/products/converter/ kan dat.
Dit lijkt me meer een vraag voor CSA
edit: wat Archie_T zegt dus
Dit lijkt me meer een vraag voor CSA
edit: wat Archie_T zegt dus
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2007 17:04 ]
Bedankt, acronis heb ik uitgebrobeerd, en VMware zal ik uitproberen, bedankt
Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.
realiseer je wel dat je in vmware geen direct3d acceleratie hebt en dat je je games dus niet meer kan spelen
klein detail
klein detail
A wise man's life is based around fuck you
Pagina: 1