Ik heb sinds vandaag een probleem met mijn Sony Eriksson telefoon/bluetooth headset combinatie. Enkele weken geleden heb ik een IV835 headset gekocht om te gebruiken met mijn K750i. Dit werkte allemaal perfect tot vandaag. De headset was leeggelopen (weekendje weg geweest) en na het opladen begon de ellende. De telefoon vind de headset gewoon zoals altijd en zet automatisch Handfree profiel aan. Als ik echter bel blijft de headset zo dood als een pier en loopt het gesprek gewoon via de telefoon. Vroeger kreeg ik een medeling in mijn telefoon 'retrieve call in phone? Yes - No' en als je dan No koos (of het liet gaan) belde je over de headset. Deze medeling is nu verdwenen en de headset doet helemaal niets. Hij staat dus wel gewoon aan en wordt ook normaal door de telefoon herkent.
Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen, zelf denk ik dat het probleem bij die 'retrieve call in phone' msg zit, maar hoe ik deze weer aan kan krijgen?
Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen, zelf denk ik dat het probleem bij die 'retrieve call in phone' msg zit, maar hoe ik deze weer aan kan krijgen?