een pc met een socket A met 3000+ deed het volgens mijn vriendin het na een "rare melding op blauw scherm" niet meer na een reboot.
CPU fan gaat heel even draaien (halve sec.) n dan kapt het systeem ermee.
Heb hem voor een diagnose weggebracht.
Antwoord was mobo waarschijnlijk stuk en een deel van de voeding deed het ook niet goed!?
Dus ik via ebay een gebruikt mobo met 3200+ gekocht.plus een oude voeding die ik nog had ering gedaan....
bij het opstarten deed ie precies hetzelfde!
fan even draaien en dat was het dan...
Goed...ik dacht, zolang het de pc van mijn vriendin is...
totdat mijn eigen pc (amd 64 3000+) het sinds 5 dagen ook niet meer doet.
ik was weg natuurlijk en mijn vriendin vertelde me dat hij van het ene op het andere moment opeens niets meer deed.
Heb geen zin om weer 30 euro aan een diagnose kwijt te raken, wanr zoveel is het zooitje allemaal ook niet meer waard.
Wat kan dit zijn?
heb wel een hoop op een stopcontact zitten maar dat was al jaren zo...gaf nooit een probleem...
Hebben jullie een clou?
dit lijkt dus erg op een probleem wat een mede tweaker heeft op dit forum, http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1206425
CPU fan gaat heel even draaien (halve sec.) n dan kapt het systeem ermee.
Heb hem voor een diagnose weggebracht.
Antwoord was mobo waarschijnlijk stuk en een deel van de voeding deed het ook niet goed!?
Dus ik via ebay een gebruikt mobo met 3200+ gekocht.plus een oude voeding die ik nog had ering gedaan....
bij het opstarten deed ie precies hetzelfde!
fan even draaien en dat was het dan...
Goed...ik dacht, zolang het de pc van mijn vriendin is...
totdat mijn eigen pc (amd 64 3000+) het sinds 5 dagen ook niet meer doet.
ik was weg natuurlijk en mijn vriendin vertelde me dat hij van het ene op het andere moment opeens niets meer deed.
Heb geen zin om weer 30 euro aan een diagnose kwijt te raken, wanr zoveel is het zooitje allemaal ook niet meer waard.
Wat kan dit zijn?
heb wel een hoop op een stopcontact zitten maar dat was al jaren zo...gaf nooit een probleem...
Hebben jullie een clou?
dit lijkt dus erg op een probleem wat een mede tweaker heeft op dit forum, http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1206425