Toon posts:

Mini towers/ midi-towers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
wat is een minitower precies? Is deze zeg 2 x een barebone (op elkaar gestapeld)?

over wat voor afmetingen hebben we het dan over?

Neem aan dat een miDi tower weer groter is dan een minitower ?

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Ligt er maar net aan.
Mini heeft meer te maken met het feit dattie over het algemeen kleiner is als een normale (midi) en dan toevallig in tower opstelling.

Het is wel zo dat het meeste wat "mini" genoemd wordt voor MicroATX moederborden zijn gemaakt of zelfs voor MiniITX/PicoITX.
Vanaf Midi heb je nomale ATX borden die een cm of 6 hoger zijn.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• hello_moto
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16:31
Minitower is gewoon kleiner dan een midi-tower :P . Zoals hierboven ook al vermeld wordt zit er in een minitower kast meestal Matx en in een miditower meestal ATX. Een Centurion 5 is bijvoorbeeld een miditower.

Verwijderd

Topicstarter
Iemand een site waar ik allerlei soorten mini towers behuizingen kan zien? En daarna kan inbouwen met moederborden etc...

Ik wil een beetje gaan brainstormen en kijken naar minitowers. Ik zoek mooie en design kasten, die er gewoon erg goed,netjes uitzien. Kleuren voorkeur: apple wit en licht zilver/metalic.

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Gewoon de pricewatch icm met Google image werkt volgens mij prima. Ergens in de startpost van dit topic kun je een Duitse website met allerlei kasten vinden als ik mij niet vergis.

[ Voor 3% gewijzigd door dr snuggles op 20-03-2007 21:42 ]

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 19:12:
Iemand een site waar ik allerlei soorten mini towers behuizingen kan zien? En daarna kan inbouwen met moederborden etc...

Ik wil een beetje gaan brainstormen en kijken naar minitowers. Ik zoek mooie en design kasten, die er gewoon erg goed,netjes uitzien. Kleuren voorkeur: apple wit en licht zilver/metalic.
Aopen heeft op de site wel complete flash gevallen staan waar je kan zien hoe de kast in elkaar steekt.
Kijk anders eens naar de H360 of H420

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Pagina: 1