[Ervaringen] BTO 17W24+ en BTO 15W25+ Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 17.750 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larry Cook
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-08-2024
CLB schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 19:42:
En gordijn is toch precies 't zelfde :) Is toch ook gewoon nog te gebruiken bij/ voor iemand anders?
Jij woont zeker in een Vinex-wijk CLB, waar alle huizen exact hetzelfde eruit zien en dus de gordijnen in alle huizen voor de ramen passen :*)

"Naar wens assembleren" is iets anders dan op maat maken. Maar de internet-laptopverkopers willen je graag anders doen geloven. De regels zijn immers in hun nadeel. En in een winkel zoals Mediamarkt geldt de regel van de 7 dagen afkoeling niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Larry Cook schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 20:23:
Jij woont zeker in een Vinex-wijk CLB, waar alle huizen exact hetzelfde eruit zien en dus de gordijnen in alle huizen voor de ramen passen :*)
Ik wist dat je zoiets ging zeggen ;)
Ik hoef jouw laptopconfiguratie niet, want ik wil geen T7300 en geen 15,4 incher!
Jij wilt mijn gordijnen van 2,40 niet met dubbele zoom... Is dus exactly the same :)
"Naar wens assembleren" is iets anders dan op maat maken.
Is precies 't zelfde, gewoon andere benaming :)

Ondertussen is dit wel heel erg offtopic :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larry Cook
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-08-2024
Dan stop je de T7300 terug in zijn doosje en die 15,4 incher zit vast aan de barebone dus pech. :'( maar die is wel weer aan een ander te verkopen.
Probeer die gordijnen uit elkaar te halen en je houdt een stuk verknipt stof over, waardeloos. En dan geldt dus de uitzondering op de regels voor kopen op afstand.

dit onderwerp verhuizen naar werk en inkomen? uitgaven zijn negatief inkomen, of onderwerp is voorkomen van negatief inkomen
en nu weer terug on topic!

[ Voor 37% gewijzigd door Larry Cook op 07-08-2007 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cave_Boy schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 19:49:
Zijn er eigenlijk hier ook tweakers die een laptop koeling hebben voor deze laptop? Zoja wil ik graag weten welke en wat je bevinding hiervan is. Ik ben zelf aan het kijken en vind deze Zalman (ZM-NC-1000) best aantrekkelijk.
[afbeelding]
Laat ik nu net deze cooler onder mn laptop (Zepto 6214W) hebben staan :P

Ik heb hem nu een kleine twee weken en ik ben er best tevreden mee moet ik zeggen. Het verschil in temperatuur is niet heel erg groot, maar wel waarneembaar. De CPU en de hdd worden nu beide ongeveer 8-10 graden minder warm. Ook staat het scherm nu iets hoger waardoor de kijkhoek aangenamer is. Het design vind ik verder ook erg netjes, zonder fratsen en strak afgewerkt. Qua geluid zit het ook wel goed, de fans zijn wel waarneembaar maar zeker niet storend; als de fan van de laptop aanslaat komt deze boven het geluid van de cooler uit. De afmetingen vind ik ook erg meevallen.
De breedte is exact hetzelfde als mijn laptop, dus alleen aan de achterkant steekt de cooler iets uit (4cm)

Omdat je een andere laptop hebt zullen de koelresultatenen afmetingen natuurlijk iets anders uitvallen, maar dat spreekt voor zich :9

Edit: wel een beetje offtopic dit :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
iemand al opgevallen dat BTO op het briefje met de garantievoorwaarden "better then others" pretendeert te zijn |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14:34
Een tijdje terug kreg ik een e-mail dat ik hem morgen zou binnn krijgen mijn laptop. Weet iemand of je ook een verzend mailtje krijgt? (dus dat hij verstuurd is). Deze heb ik nog niet binnen :'(

Ok.. je krijgt dus geen mail als hij verstuurd is. Ik heb hem zojuist van DPD mogen ontvangen. :P

Hoop voor de andere die ook de laptop hebben besteld dat die hem ook spoedig krijgen.

Nog foto's gewenst?

@ Your1: Dat papiertje is me wel opgevallen maar volgens mij doen ze dit zodat het de klant meer opvalt. Omdat velen de Algemene voorwaarden enzo niet lezen.

[ Voor 52% gewijzigd door Cave_Boy op 09-08-2007 11:55 . Reden: Een kleine update gedaan ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 15:49

Flapmo

and back is gigi!

Kun je een foto maken van je scherm in hoogste resolutie met een close-up foto van het scherm? Wel hele scherm er op. En eentje van leesafstand. Ben eig wel benieuwd wat je op die resolutie nog ziet en hoe klein alles is.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cave_Boy
@Flapmo, Zal ik doen zodra ik Windows XP er eindelijk op heb zitten...

Eerste keer formatteren duurt altijd lang (niet de snel optie gekozen). Nu pas bij 56% _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y0ur1
  • Niet online
Flapmo schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 12:28:
Kun je een foto maken van je scherm in hoogste resolutie met een close-up foto van het scherm? Wel hele scherm er op. En eentje van leesafstand. Ben eig wel benieuwd wat je op die resolutie nog ziet en hoe klein alles is.
Ik heb even geen camera bij de hand, maar ik kan je zeggen dat het scherm verrassend scherp is. Ik zou nooit meer een lagere resolutie willen op een 15.4" tft, je kan er lekker veel op kwijt.

overigens meen ik me te herinneren dat ik ergens las dat die fingerprint reader rommel is, bij mij werkt ie iig perfect, inloggen door even je vinger langs dat ding te halen, heel handig.

[ Voor 15% gewijzigd door Y0ur1 op 09-08-2007 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cave_Boy
Hieronder 2 linkjes naar 2 genomen foto's.

Heb het scherm op 1680 bij 1050.

Plaatje 1
Plaatje 2

Wat mij opvalt is dat het scherm heerlijk om te kijken is. Stuk rustiger dan een scherm met glans. :)

(Foto's zijn genomen met een vrij simpele fotocamera)

Ok mijn eerste uitdaging heb ik dus al...

Ik wil draadloos connecten met mijn router (Speedtouch 780) Met elke Laptop gaat dit goed echter hier vind hij hem wel en geeft hij aan dat het singaal uitstekend is echter zodra ik verbinding wil maken geeft hij aan dat hij geen verbinding kan maken omdat het singaal te zwak is...

Iemand enig idee?

Ik gebruik de drivers van de bijgeleverde cd en heb Windows XP met SP2 erop staan.

Oke ben inmiddels erachter gekomen dat het op me Speedtouch moet zijn (vermoed ik). Ik kan namelijk wel als ik connecten wil op de Speedtouch 780 van mijn buurmen wel een WPA key enzo invullen.. En bij mij dus niet..

Ok het is opgelost. Ik heb eerst het modem wijd open gezet. Toen deze wijd open stond (dus geen beveiliging) kon ik verbinding maken met mijn laptop. Vreemde was de laptop vroeg om een netwerkkey. Dit was de WPA2 key. Inmiddels heb ik modem weer op beveiliing staan en het lijkt allemaal te werken nu...

Misschien offtopic maar ik constanteerde dat ik inplaats van 100GB een 120GB harde schijf in mijn laptop heb gekregen. Ik belde op met de vraag van heb ik toevallig een verkeerde harde schijf gekregen de 5400rpm versie. Maar wat bleek was een aktie en ze hebben iedereen die een 100GB 7200rpm schijf hebben besteld een 120GB 7200rpm gegeven.

Heerlijk _/-\o_

[ Voor 79% gewijzigd door Cave_Boy op 10-08-2007 09:21 . Reden: Fotolinkjes gemaakt. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y0ur1
  • Niet online
Cave_Boy schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 13:37:
Hieronder 2 linkjes naar 2 genomen foto's.

Heb het scherm op 1680 bij 1050.

Plaatje 1
Plaatje 2

Wat mij opvalt is dat het scherm heerlijk om te kijken is. Stuk rustiger dan een scherm met glans. :)

(Foto's zijn genomen met een vrij simpele fotocamera)

Ok mijn eerste uitdaging heb ik dus al...

Ik wil draadloos connecten met mijn router (Speedtouch 780) Met elke Laptop gaat dit goed echter hier vind hij hem wel en geeft hij aan dat het singaal uitstekend is echter zodra ik verbinding wil maken geeft hij aan dat hij geen verbinding kan maken omdat het singaal te zwak is...

Iemand enig idee?

Ik gebruik de drivers van de bijgeleverde cd en heb Windows XP met SP2 erop staan.

Oke ben inmiddels erachter gekomen dat het op me Speedtouch moet zijn (vermoed ik). Ik kan namelijk wel als ik connecten wil op de Speedtouch 780 van mijn buurmen wel een WPA key enzo invullen.. En bij mij dus niet..

Ok het is opgelost. Ik heb eerst het modem wijd open gezet. Toen deze wijd open stond (dus geen beveiliging) kon ik verbinding maken met mijn laptop. Vreemde was de laptop vroeg om een netwerkkey. Dit was de WPA2 key. Inmiddels heb ik modem weer op beveiliing staan en het lijkt allemaal te werken nu...

Misschien offtopic maar ik constanteerde dat ik inplaats van 100GB een 120GB harde schijf in mijn laptop heb gekregen. Ik belde op met de vraag van heb ik toevallig een verkeerde harde schijf gekregen de 5400rpm versie. Maar wat bleek was een aktie en ze hebben iedereen die een 100GB 7200rpm schijf hebben besteld een 120GB 7200rpm gegeven.

Heerlijk _/-\o_
Verhip nu je het zegt, ik zou ook een 100gb 7200 moeten hebben maar bij mij staat er vrolijk 111 GB in windows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
De 100GB's waren op :9

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cave_Boy
Die vingerafdruksensor werkt best wel goed. Heb nu alle vingers gehad (alle 10) en heb slechts 2x een klein foutje gemaakt van dat ik te snel ging..

Hmm Windows wil als hij opstart zichzelf direct aanmelden maar dat gaat niet door de vingerafdruksensor. Hoe kan ik dit goedzetten?

Best vreemd.. Windows wil zich aanmelden en daarna krijg ik het Windows aanmeld scherm :X Het eerste aanmeld scherm gaat automatisch en loopt vast omdat er een wachtwoord opzit lijkt het en daardoor krijg ik die melding het tweede scherm gaat gewoon goed.

Hoe haal ik dat eerste inlog deel weg?

Er zitten echter drivers bij voor een Intel Flash disk. Hij vind dat ding ook keurig netjes. Echter bij mij blijft hij hem elke keer bij opstarten vinden. Heb gewoon de driver van die cd gebruikt. Ik weet dat het in XP niet werkt dus heb deze gewoon uitgeschakeld. Kan het soms zo zijn dat hij het wel doet in XP met service pack 3 ofzo?

Herinstal van de drivers was de oplossing.

[ Voor 33% gewijzigd door Cave_Boy op 09-08-2007 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Mailtje naar BTO gestuurd vandaag:
LEVERTIJD 2 TOT 3 WEKEN staat er bij de 15W25+
En informatique geeft aan pas weer medio september te kunnen leveren.

In hoeverre klopt die 2 tot 3 weken van jullie, beide laptops zijn tenslotte gebaseerd op Compal?
Antwoord:
De inschatting van Informatique is zoals het er nu uitziet een betere als die van ons.

Wij hebben inmiddels zoveel backorders dat de nieuwe orders inderdaad in een volgende aanvoer vallen.

Met vriendelijke groet,

Joep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cave_Boy
Alles draait bij mij nu als een trein. Opstarten gaat lekker. Vingerprint ook. (raak verslaafd aan het aanmelden met de vinger :+ )

Wie hebben eigenlijk hun laptop binnen gekregen?
Hebben jullie ook je scherm op zo donker mogelijk? (dan is hij nog erg helder vind ik)

De knopjes va WOW video en WOW audio vind ik overgins erg handig....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibfranky
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09-09 13:01
@ hjs : pfoe :o , Ik heb een 2 weekjes geleden besteld.
Ik hoop dat ik hem nog voor september heb! Dat zou erg handig zijn voor school enzo.

Wel vaag dat ze jou vandaag wel mailen, ik stuurde namelijk gisteren al een mailtje en ik heb nog niks ontvangen.

Nog een vraagje :
Heeft er iemand foto's van de draagtassen van BTO ? Ik heb er eentje besteld bij mijn laptop zonder te weten hoe zoiets eruit ziet. ( heb het zoiezo nodig , 1e laptop voor mij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok ik heb mn bto pas binnen en de review komt er aan, maar ik kan nergens drivers vinden voor de nvidia 8600m GT naast diegene die bijgeleverd zijn. Als ik de 8 series driver wil installere van op de Nvidiasite dan geeft ie bij mij een fout dat ie niet compatiebel is. Help plz.

Company of heroes draait wel lekker btw.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2007 04:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Nap

Verwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 03:05:
Ok ik heb mn bto pas binnen en de review komt er aan, maar ik kan nergens drivers vinden voor de nvidia 8600m GT naast diegene die bijgeleverd zijn. Als ik de 8 series driver wil installere van op de Nvidiasite dan geeft ie bij mij een fout dat ie niet compatiebel is. Help plz.

Company of heroes draait wel lekker btw.
http://www.laptopvideo2go...index.php?showtopic=11997

Uit het gecombineerde (andere) topic [Ervaringen] Compal IFL90 / BTO 15W25(+) / inNote 154

Als het goed is moet dat lukken d:)b

Tx to: @internetofshit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibfranky
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09-09 13:01
@ Cave boy : Ik heb ook die luxe draagtas besteld ja :). Ziet er goed uit! Binnenin genoeg plaats voor accessoires ? Zoals muis enzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cave_Boy
ibfranky schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 12:01:
@ Cave boy : Ik heb ook die luxe draagtas besteld ja :). Ziet er goed uit! Binnenin genoeg plaats voor accessoires ? Zoals muis enzo ?
Er is ruimte genoeg in de tas om bijvoorbeeld een aantekenblok en muis enzo mee te nemen. Paar dunne boeken kan ook nog maar er is een grens :P (dus geen Cisco boeken van 1500 pagina's ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Misschien of iemand weet of de sleeves er onderhand al zijn voor de mensen met een 9 cell batterij? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

umm... vandaag aangekomen in NL, eerste wat ik deed uiteraard was mijn Alternate pakketje uitpakken, nu zie ik wel mijn hdd in de bios, maar als ik XP wil installeren zegt hij dat er geen harddisk is gevonden in het systeem. eerst ging het meteen naar de setup als ik het aan deed, nu krijg ik ook nog een error;
"System configuration Data Read Error"
"Press F1 to resume, F2 to Setup"

Iemand enig idee? aangezien dit het laatste item van dit product was bij Alternate, wil ik het liever niet terug sturen en 2 maanden moeten wachten.
Sterker nog, ik moet de 16e weer beginnen met werken (vanaf mn kantoor thuis) en heb verder geen systeem.

Kan iemand mij hier mee helpen?

P.S. ik heb de hdd al geprobeerd los en terug aan te koppelen etc.... niks helpt zo ver....
paniek lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 11:04

mux

99% efficient!

honderdste keer dat iemand dat vraagt: aan het begin van de installatie, als setup erom vraagt, F6 drukken en de driver voor je chipset/sata aanstuurchip installeren of in de xp installatie slipstreamen met bijvoorbeeld xplite/nlite. Ik denk dat de modjes boos worden als je hier nog verder over gaat vragen. Het is al een paar keer eerder voorbij gekomen, kijk dus gerust in dit topic en andere moderne laptop-ervaringentopics, dan moet je er wel uitkomen :D

[ Voor 6% gewijzigd door mux op 11-08-2007 22:28 ]

Youtube: PowerElectronicsBlog - Plank2 (4W computer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

umm ja, toch om maar ff verder te vragen, als ik F6 druk gebeurd er niets, gaat lekker door naar het recovery gedeelte waarvoor je f2 moet drukken, als ik dan f2 indruk doet ie het wel :S dus bij de sata of raid driver installatie mogelijk reageerd ie niet op F6, en daarna wel bij F2.
En nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb nu wel XP er op gekregen door middel van wat joshua_tree_nl zei. alleen nu krijg ik dus bij elke boot het bericht dat er een data read error getreden is, en ik F1 kan drukken om door te gaan, of F2 voor de setup, weet iemand hoe ik hier van af kan komen?
bedankt.

nog een probleem,
als ik mn wireless drivers probeer te installeren krijg ik meteen een bluescreen, paar keer gereboot en opnieuw geprobeerd en op andere omwegen geprobeerd maar blijf een bluescreen krijgen.
iemand hier ervaring mee?

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2007 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cave_Boy
Wat je ook kan doenis in je bios de AHCI uitetten... dan hebje geen driver nodig..

Blauwe tand ging bij mij vlekkeloos.. eigenlijk alles wel. Gewoon de drivers van de cd gebruiktl.

[ Voor 38% gewijzigd door Cave_Boy op 12-08-2007 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.notebookreview.com/default.asp?newsID=3882

Nieuwe review voor de liefhebbers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cave_Boy
Wel een grappige revieuw jammer is dat er een 5400rpm schijf is gebruikt heb zelf dezelfde config maar dan de 7200rpm...

Ik zit me alleen af te vagen ik vind mijn laptop best warm worden. met welk programma kan ik betrouwbaar de temperatuur uitlezen?

Momenteel zijn mijn waardes:

CPU: 49
Kern1: 50
Kern2: 51
GPU: 59
HDD: 44
CPU VCORE 1,40V ~~ 0,96V (schommelt)

Dit zijn de waardes uit Everest ultimate. Dit zijn tevens de waardes in russtand...
Als ik ook maar iest doe dan vliegen deze waardes omhoog... Hoogste van de CPU die ik heb behaald is 71... En hij heeft koeling het is niet zo dat hij afgedekt is ofzo...
De GPU was toen 81... Meest domme was ik deed toen een spelletje Age of Sail 2. (Systeemvereisten: P3 450Mhz en 16MB videogeheugen...) Mijn 7300 was toch flink bezig...

Oja waardes zijn in graden celsius...

Edit; denk dat everest de gegevens verkeerd uitleest... k heb tab overclock aangeklikt en hij draait volgens everest ultimate op jawel: 27130MHZ ofwel 27GHZ! Een overclock van 1257%.. (niet gek he voor een laptop?) CPU multiplier is 136x...

[ Voor 13% gewijzigd door Cave_Boy op 12-08-2007 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascalheister
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-05 15:04
hoe is het stereo geluid van de 15W25?
de 4x Ingebouwde surround speakers + 1xSub-Woofer zijn alleen verkrijgbaar bij de 17inch versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux

mux

99% efficient!

De 15W25+ (compal ifl90 wsxga+) heeft heel goed geluid; er zit een realtek HD chippie in. Het is echter wel puur stereo. De ingebouwde speakers zijn van aanvaardbare kwaliteit, maar kunnen een stuk beter. Hogere volumes en je krijgt af en toe hoorbare resonantie en de zgn total harmonic distortion is vrij hoog; onaanvaardbaar voor hoge kwaliteit muziek of games, maar prima voor gewoon gebruik. Enkel de nieuwe 17W25+8600M GT heeft meerdere speakers.

Ruis is zo goed als niks uit de headphones uitgang en THD is uitzonderlijk laag, hoewel ik geen fantastisch meetgerei heb. Het is een verademing ten opzichte van de 'oude' ac'97 in laptops - wat een ruisbakken waren dat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascalheister
Laptop is besteld, nu maar afwachten hoelang het duurt :)

Systeemnaam : BTO 15W25+ NIEUW!!
Beeldscherm : 15.4 inch Breedbeeld TFT (16:10), WSXGA+ (res. 1680 x 1050)
Videokaart : Nvidia 8600M GT 512 Mb videokaart, DirectX 10
Processor Core 2 Duo (2) : Intel® Core 2 Duo T7500 2.2GHz - 4 Mb (FSB-800MHz)
Chipset : Intel® 965PM / ICH8-M
RAM DDR2-800 (1) : 1Gb DDR2-800MHz geheugen (slot 1)
RAM DDR2-800 (2) : 1Gb DDR2-800MHz geheugen (slot 2)
Turbo Memory : Intel® 1GB Turbo Memory (Robson alleen in VISTA!!)
Harddisk S-ATA : 160GB 7200 rpm+Shock Protection (bescherming bij vallen)
Optische drive : 8x DVD+/-RW Dual Layer+DVD-RAM, SLOT IN (zonder lade)
Wireless LAN 54/300 : Intel® 4965AG Wireless LAN 54Mb/s
Accu : 9-cell Primary Lithium-Ion Batterij
Bluetooth : Interne Bluetooth module met EDR 2.0 (2Mbit/s)
TV-Tuner : Ingebouwde TV Tuner (Analoge TV + Digitaal DVB-T)
USB : 2 x USB 2.0 + 2 x Powered USB 2.0
VGA-poort : 1 x D sub 15-Pin VGA poort, 1 x TV uitgang (S-video) poort
Webcam : Ingebouwde 2 MegaPixel WebCam + Microfoon
Uitbreidingsslot(en) : 1 x PC Express Card
LAN : 10/100/1000 GigaBit Ethernet netwerkkaart (RJ45)
Modem : 56Kbps V.90 Data/Fax Modem
Cardreader : 3-in-1 card reader (MMC, SD and MS)
Audio : Realtek geluidskaart met HD Audio ondersteuning, Dolby DTS
Audio : Ingebouwde Stereo speakers
Audio : Microfoon Ingang, Speaker uitgang + Digitale uitgang (SPDIF)
Firewire : 1 x IEEE1394 FireWire poort
Beveiliging : Ingebouwde vinger-afdruk sensor voor wachtwoorden en login-namen
Garantie : 2 jaar Pick up and return (i.p.v. 2 jaar carry in garantie)

Totaalprijs : € 1656 incl. BTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDutch
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2024
Ik heb voor het onderstaande een nieuwe draad aangemaakt, hier is die te vinden: Compal IFL90 en Intel 4965AGN
Het leek me ook nuttig voor BTO Compals, vandaar ook in deze draad.

Ik heb sinds twee weekjes mijn Informatique Innote 154GTS (Compal IFL90). Ik vind het een fantastisch ding. Mijn broer heeft er gelijk ook een aangeschaft.

Ik ben geen gamer dus hij is snel genoeg. Heel mooi beeldscherm, WSXGA is voor mij prima te bekijken, gelukkig geen glare zoals in de advertentie. Geen kapotte pixel te bekennen.
Alles voelt aardig stevig, als ik het vergelijk met mijn oude HP iig. Lekker stil, zeer redelijk geluid uit de interne speakertjes. Mijn HP had JBL-etjes en die klonken net iets beter, maar dat is was dan ook de best klinkende laptop die er is was. De Acer van mijn vader klinkt beslist waardeloos. Jammer dat er geen line-in is, alleen microfoon. Ook geen sp-dif, maar daar heb ik een fire-wire geluidskaart voor. Toch, voor opnamen onderweg zou die line-in wel handig zijn...
Ik ben muzikant .

Ik heb alleen wel een probleempje met de wifikaart. Volgens Informatique is er een Intel 4965AGN ingebouwd, er zit zelfs een klein zakje in de doos waar ook 4965 a/g/n op staat, maar het apparaatbeheer geeft aan dat er een 4965AG in zit. Dus zonder N. Nergens in de eigenschappen en geavanceerde opties van de kaart enige melding van draft-N functionaliteit. Intel heeft een ID-utility waarmee je de kaart kunt identificeren, die geeft ook 4965AG aan. Schone Vista 32bit installatie, nieuwste drivers (11.1.1.11).

M'n access point was ook aan vernieuwing toe, ik heb dus net een ASUS WL500W draft N router gekocht, maar ze praten niet met 802.11n-snelheid.

Mijn broer heeft zijn systeem niet nieuw geïnstalleerd, dus nog alles zoals Informatique ze aflevert, en bij hem staat er ook alleen 4965AG!!!

Mijn vraag naar alle Compal gebruikers en eigenlijk alle Santa Rosa laptoppers met een 4965AGN kaart: Wat staat er bij jullie? Zijn er die de kaart wel met 802.11n hebben draaien en hoe doen die dat? Zou ik per ongeluk toch een 4965 AG-kaart hebben gekregen (deze bestaat namelijk wel degelijk) ipv een AGN en zijn er mogelijk meer bij wie dat gebeurd is?
Ook graag antwoorden als bij jullie geen N staat, dan weten we dat er meer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XxdutchXx
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 03-08 11:36
Nog even voor de goede orde.
Ik heb windows XP
Je moet dus in de bios de AHCI-optie disabelen.
En hoe zit met de drivers? Hoe moet je die installeren,
misschien een domme vraag maar verwacht wel een normaal antwoord.
Wat ik begrijp is dus eerst de drivers installeren dan AHCI uitschakelen
en dan windows installeren?
En daarna AHCI weer inschakelen of uitgeschakeld laten?

iig bedankt. Mijn kennis is niet zo super dus vandaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Ik heb van het weekend de 15w25+ besteld en betaald (in 1x), daarna zag ik dat als ik via de actieconfiguratielink bestelde dit 50 euro scheelde. Meteen even gemailed en reactie gekregen + nieuwe pro forma invoice. Even terug gemailed dat ik al betaald had en of ze het geld wilden terug storten. eventueel mogen ze ook een component van 61 euro erin zetten of pick up & return garantie van maken (61 euro ook) (onder kopje "sorry" of een priority order ervan maken :p).

Verder niets dan lof over de mensen bij BTO site zelf, snelle reacties en goede service.

//edit
Nu al reactie (mailde op moment van reply op dit topic)
Beste Bastijn,

Ik maak er pick up en return garantie van.

Groeten,

Joep

BTO Notebook
@ Hierboven, helaas weet ik het antwoord op je vraag niet. Maar wat ik even wilde melden is dat Vista beter omgaat met dualcore en ook directx10 en robson alleen in vista werken, dat is je bekend? Je gooit een (klein) deel van je capaciteit weg door xp te nemen. Daar staat wel tegenover dat XP (nog) wat lekkerder werkt dan Vista in mijn ogen :+.

[ Voor 36% gewijzigd door Flapmo op 14-08-2007 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascalheister
krijg je na de bestellingsbevestiging via e-mail ook nog een reactie of moet je gelijk betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Laat maar. :p

[ Voor 92% gewijzigd door Cache op 14-08-2007 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Zijn er apparte BTO 15W25+ sleeves voor mensen met 'n 9 celler...? Never heard of it :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
CLB schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 19:02:
Zijn er apparte BTO 15W25+ sleeves voor mensen met 'n 9 celler...? Never heard of it :|
Ja, daar had de meneer het over toen hij mn laptop fixte anderhalve maand geleden. :p
15 inch + 9cell batterij past net niet in een standaard formaat tas, vandaar.

[ Voor 12% gewijzigd door Cache op 14-08-2007 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XxdutchXx
Flapmo schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 12:42:
Ik heb van het weekend de 15w25+ besteld en betaald (in 1x), daarna zag ik dat als ik via de actieconfiguratielink bestelde dit 50 euro scheelde. Meteen even gemailed en reactie gekregen + nieuwe pro forma invoice. Even terug gemailed dat ik al betaald had en of ze het geld wilden terug storten. eventueel mogen ze ook een component van 61 euro erin zetten of pick up & return garantie van maken (61 euro ook) (onder kopje "sorry" of een priority order ervan maken :p).

Verder niets dan lof over de mensen bij BTO site zelf, snelle reacties en goede service.

//edit
Nu al reactie (mailde op moment van reply op dit topic)

[...]

@ Hierboven, helaas weet ik het antwoord op je vraag niet. Maar wat ik even wilde melden is dat Vista beter omgaat met dualcore en ook directx10 en robson alleen in vista werken, dat is je bekend? Je gooit een (klein) deel van je capaciteit weg door xp te nemen. Daar staat wel tegenover dat XP (nog) wat lekkerder werkt dan Vista in mijn ogen :+.
Geld was op maar wil nog wel vista misschien in dualboot geen idee hoe dat precies werkt maar dat zoek ik nog wel uit. Maar zou toch nog wel willen weten hoe de XP installatie in zen werk gaat.
Zit niet bepaald te wachten op blauwe schermen en bergen met foutcodes?
Iemand anders misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux

mux

99% efficient!

Tsja, over XP vs Vista:

1GB geheugengebruik onder Vista versus 71 MB onder XP, niemand gaat mij vertellen dat Vista dan lekkerder loopt. Verder is vista voor een 'power'-user zoals ik zwaar frustrerend - werkelijk niks is fatsoenlijk meer terug te vinden. In XP weet ik de weg, en heb ik het gevoel dat ik alles onder controle heb. In vista gebeuren continu zaken waar ik geen controle over heb. Als laatste is er nog de zwaar bagger nvidia driver die allerlei leuke 'power'-features heel onvriendelijk heeft gemaakt, toen liep de emmer over en ging ik terug naar mijn vertrouwde XP 32-bit. Voor iemand die niet zo goed de ins en outs van XP kent is Vista waarschijnlijk een stuk minder frustrerend.

Heh, wel jammer van m'n 4GB RAM maar ach, kan ik alsnog een RAMDisk van maken hè :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZF
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 29-01-2024

LZF

Het gebruik van Vista is gewoon een kwestie van opnieuw dingen aan- en afleren. Het zal ongetwijfeld voor zat mensen prima voldoen, maar ook ik blijf lekker bij XP. Alles draait zoals ik het wil, en dat is wat telt voor mij. In mijn ogen is Vista gewoon bloatware, ik probeer het over een jaar of wat misschien nog wel eens als SP2 of zo uit is, kijken hoe het dan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XxdutchXx
ssj3gohan schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 22:32:
Tsja, over XP vs Vista:

1GB geheugengebruik onder Vista versus 71 MB onder XP, niemand gaat mij vertellen dat Vista dan lekkerder loopt. Verder is vista voor een 'power'-user zoals ik zwaar frustrerend - werkelijk niks is fatsoenlijk meer terug te vinden. In XP weet ik de weg, en heb ik het gevoel dat ik alles onder controle heb. In vista gebeuren continu zaken waar ik geen controle over heb. Als laatste is er nog de zwaar bagger nvidia driver die allerlei leuke 'power'-features heel onvriendelijk heeft gemaakt, toen liep de emmer over en ging ik terug naar mijn vertrouwde XP 32-bit. Voor iemand die niet zo goed de ins en outs van XP kent is Vista waarschijnlijk een stuk minder frustrerend.

Heh, wel jammer van m'n 4GB RAM maar ach, kan ik alsnog een RAMDisk van maken hè :D
Het is inderdaad best jammer. Alleen maar op de markt gebracht omdat 5 jaar ontwikkeling genoeg was en ze wel eens geld wilden zien zonder dat het ook eigenlijk klaar was.
De looks van vista zijn mooi maar de inhoud is een ramp wat ik zo'n beetje lees.
En de prijzen van vista zijn geen katte(n)pis..
Nu maar hopen dat vista snel beter zal draaien maar heb het gevoel dat ze nu hun energie steken in het nieuwe besturingssysteem dat in 2010 zou gaan uitkomen. En dat je die updates wel kunt gaan vergeten.

Ik krijg de laptop/notebook waarschijnlijk zaterdag heel misschien maandag.
Nu maar hopen dat ik XP aan de praat ga krijgen. 8)7 :?

Maargoed nog een x het belangrijkste.
Hoe hebben jullie windows XP erop geinstalleerd?
Eerst drivers cd erin en dan tijdens opstarten computer op een toets drukken en dan
alles installeren op de goede volgorde?
En dan pas kan je windows xp installeren? Waarvoor je eerst instellingen moet wijzigen in
de bios. Ik weet dubbelpost maar heb nog steeds niet echt een antwoord.

[ Voor 10% gewijzigd door XxdutchXx op 14-08-2007 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb eerst ahci gedisabled, toen xp geinstalleerd en daarna de drivers. ik zou niet weten hoe ik drivers kan installeren VOOR.de xp installatie. ik kan nu geen enkele setup installeren, elke geeft weer een andere error maar de meeste gebeuren bij cab bestanden. weet iemand hoe ik dit kan oplossen? ik heb er zo weinig aan. ben er al een aantal dagen mee bezig maar kom er niet uit :(. ook heb ik andere xp's geinstalleerd maar niks schijnt te werken. ook krijg ik bij elke bootup een error zoals eerder vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ook heb ik nu vista geprobeerd te installeren, maar daar komt ie de "compatibility test" niet voorbij. heeft iemand enig idee hoe ik of vista of xp gewoon goed kan laten draaien zonder fout optredingen als deze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZF

LZF

@c0de: Deze problemen tijdens installatie komen aardig overeen met wat ik had. Uiteindelijk bleek dat de CPU vaak oververhit raakte omdat er nog een beschermplakkertje tussen CPU en heatsink zat. De ene crash na de andere was het gevolg. Plakkertje verwijdert en sindsdien loopt ie als een zonnetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke, ik zou de cpu na kunnen kijken hoewel ik niet denk dat dit de oorzaak is. ik krijg geen enkele setup geinstalleerd, elke keer weer een andere foutmelding. had jij dit probleem ook? ik kan me niet voorstellen dat dit door de cpu komt, eerder door de hdd ofzo, lijkt mij. weet iemand hoe ik het echt kan oplossen? ik heb eindelijk xp er op kunnen krijgen maar kan er zo ook niets mee... het liefst stuur ik 'm terug voor een complete onderzoek ofzo. ik baal in ieder geval als een stekker.. dan heb ik nog een vraag, hoe kan ik die fingerprint app en driver installeren op een win xp 32bit versie? als ik de x64 probeer zegt ie "not a valid win32 application." iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZF

LZF

Ehm, dat een 64 bit driver niet werkt op een 32 bit OS lijkt me vrij logisch. Probeer deze eens: http://www.bizcom-us.com/...&%20AP/11_FingerPrint.zip

En dat controleren is binnen een paar minuten gedaan, 8 schroefjes in totaal. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascalheister
Vanmiddag gebeld door De Greef betreffende de bestelling van de laptop. Levertijd zal zo'n 3 weken zijn, aanbetaling van 10% is voldoende, de rest bij de levering. Prima service _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XxdutchXx
Ik heb ook aanbetaling gedaan.. eigenlijk nutteloos en kost alleen maar meer tijd maar ja heb het nu al gedaan. Gisteren de overige 90% overgemaakt.
Levertijd is trouwens ongeveer 2 weken is mij verteld. Maar ik had geluk en zit nog bij het pakketjes wat gisteren de deur uit is gegaan. Moet alleen iets langer wachten dankzij aanbetaling :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb precies een week geleden de 15w25+ besteld bij de greef.

Ben gewoon langs gegaan en besteld... die kerel heeft toen gelijk naar de leverancier van BTO (GNOTE) gebeld.. en vertelde mij dat de laptops de laatste week van augustus binnen komen... hij vertelde er ook bij dat die machines niet aan te slepen zijn!! Maar wat wil je met zon mooi ding(A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aureliusmaximus
  • Laatst online: 27-03-2008
Dat vertelde ze mij bij De Greef idd ook....en ook de laatste week van augustus!

• XxdutchXx
Nu nog een vraag mbt vista.
Welke bits versie gebruiken jullie?

Verwijderd

Heb er Vista Home Premuim bij besteld. de 32-bits versie. Bij de 32-bits versie kun je tot max 3 gig geheugen gaan dus dat is ruim voldoende...

Verwijderd

XxdutchXx schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 20:18:
Ik heb ook aanbetaling gedaan.. eigenlijk nutteloos en kost alleen maar meer tijd maar ja heb het nu al gedaan. Gisteren de overige 90% overgemaakt.
Levertijd is trouwens ongeveer 2 weken is mij verteld. Maar ik had geluk en zit nog bij het pakketjes wat gisteren de deur uit is gegaan. Moet alleen iets langer wachten dankzij aanbetaling :(
Had je dan niet beter naar de winkel kunnen gaan en daar direct pinnen? Had jij de BTO of de GNote besteld?

En nemen jullie hem met of zonder die verzekering die BTO aanbiedt?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2007 12:39 ]

• Mesudio
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-08 08:19
Zit op dit moment met een behoorlijk dilemma:

Ben van plan een 15W25+ aan te schaffen, maar eigenlijk zoek ik een laptop die ook HDMI aan boord heeft. De verdere specs van de 15W25 zijn dik in orde.
Heeft iemand een suggestie?

EDIT:

Stuit zojuist op de Asus C90, die wél HDMI aan boord heeft, maar draait op een 945PM chipset. Extra voordeel is wel dat deze C90 gebruik maakt van desktop-proc's en dus makkelijker te upgraden is. Hitteverschil is te verwaarlozen volgens reviews.
Wellicht dat dit een goede optie is.

[ Voor 39% gewijzigd door Mesudio op 16-08-2007 16:53 ]

• CLB
  • Niet online
Net of je van 'n E6600 die erin zit, een E6850 wil gaan maken 8)7 E6600 is t*ringsnel :+

• Mesudio
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-08 08:19
Maar de 945 chipset tov de 965 in de Compal (vooral mbt de kloksnelheid van het geheugen), is dat een groot verschil?

Weet jij nog andere verschillen tussen deze 2 btw?

• CLB
  • Niet online
de videokaart is bij de Asus uitwisselbaar al is dat meer marketinggeblaat :)
MXM-kaarten zijn bijna niet te krijgen of je moet connecties hebben met laptop-leveranciers...

Grote verschil is Santa Rosa platform vs. niet Santa Rosa platform! Wat je daar zelf van vind...
Kloksnelheid is bij beiden 667MHz dacht ik, dus daar zit 't verschil 'm niet in :)

Voor de rest zijn ze nagenoeg 't zelfde :) Maar dit is wel erg offtopic!! [ERVARINGEN] Asus C90S

[ Voor 41% gewijzigd door CLB op 16-08-2007 17:45 ]

• XxdutchXx
Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 12:36:
[...]

Had je dan niet beter naar de winkel kunnen gaan en daar direct pinnen? Had jij de BTO of de GNote besteld?

En nemen jullie hem met of zonder die verzekering die BTO aanbiedt?
Misschien woon ik niet in de buurt. Maargoed bij De Greef boden ze aan dat een aanbetaling van 10% voldoende was omdat ik 2 weken moest wachten. Achteraf eigenlijk niet nodig maar maakt niet uit. Krijg morgen de Laptop.
Service is gewoon top bij De Greef, ze hebben met al een stuk of 4x gebelt.
En verzekering.. vind ik maar weggegooid geld. Maar ligt eraan wat je ermee gaat doen.
Ik laat hem vooral thuis staan en soms neem ik hem mee naar buiten.
Maar als je hem mee naar school neemt etc. dan kun je het overwegen.

[ Voor 4% gewijzigd door XxdutchXx op 16-08-2007 19:15 ]

Verwijderd

XxdutchXx schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 19:13:
[...]

Misschien woon ik niet in de buurt. Maargoed bij De Greef boden ze aan dat een aanbetaling van 10% voldoende was omdat ik 2 weken moest wachten. Achteraf eigenlijk niet nodig maar maakt niet uit. Krijg morgen de Laptop.
En verzekering.. vind ik maar weggegooid geld. Maar ligt eraan wat je ermee gaat doen.
Dutch wanneer heb jij je laptop besteld dan?

Heb hem zelf een week geleden besteld, maar de greef nog heeft geen telefonisch dan wel via de mail contact opgenomen...

• XxdutchXx
Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 20:31:
[...]

Dutch wanneer heb jij je laptop besteld dan?

Heb hem zelf een week geleden besteld, maar de greef nog heeft geen telefonisch dan wel via de mail contact opgenomen...
Ik noem een paar x in de post De Greef als je het had gelezen. Heb je wel een bevestigingsemailtje ontvangen na je bestelling?
Met daarin wat je hebt besteld met Klant ID en Ordernummer en waarin staat waarnaar je het moet overmaken of betaling bij afhalen kan natuurlijk ook.

Mocht je vragen hebben ivm levertijd dan kun je ze bellen of even een emailtje sturen naar verkoop@degreef.nl heb iedere keer gewoon netjes een antwoord gehad.
Eerste emaitlje van mijn kant ging over de levertijd netjes emailtje teruggehad en aanbetaling gedaan.
De aanbetaling duurde een paar dagen overschrijving (dus ontving een telefoontje van hun) gezegt dat het 1 dag later waarschijnlijk wel op hun rekening zou staan.
Toen de overige 90% kon worden overgemaakt hebben ze me weer gebelt dat de laptop klaar stond.
Even later nog een emailtje gestuurd met de vraag hoe windows xp te installeren waarna ik via de telefoon een antwoord heb ontvangen en dat mijn notebook klaarstond (vandaag)
En morgen krijg ik hem waarschijnlijk via de post _/-\o_

Een week geleden.. hmm dan zat je niet bij de zending die eergisteren al de deur al uit is gegaan.
Ik nog wel, moest alleen wachten totdat rest van het geld (90%) overgemaakt was.
Levertijd is dus nog ongeveer 2-3 weken.

[ Voor 7% gewijzigd door XxdutchXx op 16-08-2007 23:12 ]

Verwijderd

XxdutchXx schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 19:13:
[...]

Oke, nee ik dacht dat het nog een paar dagen langer duurde door die aanbetaling. Een of twee extra dagen is dan ook nog wel te overzien. Ik ga hem wel in de winkel ophalen (70 km enkele reis), dan kan gelijk kijken of die gratis tas voldoen of dat ik er een neem met een kleine bijbetaling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbvo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:48
Mesudio schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 14:21:
Zit op dit moment met een behoorlijk dilemma:

Ben van plan een 15W25+ aan te schaffen, maar eigenlijk zoek ik een laptop die ook HDMI aan boord heeft. De verdere specs van de 15W25 zijn dik in orde.
Heeft iemand een suggestie?

EDIT:

Stuit zojuist op de Asus C90, die wél HDMI aan boord heeft, maar draait op een 945PM chipset. Extra voordeel is wel dat deze C90 gebruik maakt van desktop-proc's en dus makkelijker te upgraden is. Hitteverschil is te verwaarlozen volgens reviews.
Wellicht dat dit een goede optie is.
Waarom zorgt het gebruik van desktop-proc's er voor dat het makkelijker te upgraden is? Die Core 2 Duo notebook cpu's zijn net zo makkelijk te krijgen, kijk maar op de pricewatch. Vroeger was het wel zo dat veel fabrikanten de cpu's op het moederbord vastsoldeerde, maar ik denk dat er nu niet veel meer over zijn die dat nog doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hee dutch,

Ik woon zelf in den bosch dus ben gewoon langs gegaan en heb toen gelijk aanbetaling gepint, en dezelfde dag een mailtje gehad met klant ID nummer en order nummer...

Echt klote dat wachten !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toen ik mijn laptop vorige week ging bestellen was de greef bezig met het installeren van zijn laatste GNOTE... hij vertelde dat hij die dag weer nieuwe bestelling had gedaan.. dus best vreemde zaak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb dinsdagochtend met de Greef gebeld en toen vertelde hij dat hij nog een GNote had van de uitlevering van eind volgende week die niet gereserveerd was. Die heb ik toen direct via de website besteld. Dus hopelijk kan ik hem over een weekje ophalen. Maar garanties kunnen ze daar neit op geven natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog reacties gehad van de greef over de verwachte levertijd van de GNOTE (BTO?) ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb BTO ff gemaild (via De Greef besteld) en ze zeiden dat er een lading barebones begin volgende week binnenkomt en dat m'n 15W25+ in de loop van die week zal worden verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 15:37:
Ik heb BTO ff gemaild (via De Greef besteld) en ze zeiden dat er een lading barebones begin volgende week binnenkomt en dat m'n 15W25+ in de loop van die week zal worden verstuurd.
Dat mailden ze mij vanochtend ook, nadat ik had gevraagd of mijn aanbetaling goed was binnen gekomen. Dus iedereen die hem voor dinsdagochtend heeft besteld zal daar wel bij zitten, de rest zal nog minstens 1,5 week moeten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aureliusmaximus
  • Laatst online: 27-03-2008
Ik heb nu precies een week geleden besteld en, afgezien van onvoorziene dingen, zouden ze komende week binnen moeten komen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XxdutchXx
@Pieler
Al gelukt met touchPad?
Fantastisch leuke laptop alleen touchpad is werkelijk een ramp.
Onder touchpad zitten al 2 knoppen ,, volgende/terug/bevestigen je weet wel.
Maar in de touchpad zit ook een klikfunctie om te bevestigen/aan te klikken niet alleen bewegen van de cursor.
Want ik wil weten hoe je hem uit kunt zetten, liefst helemaal maar met alleen de klikfunctie uit ben ik ook al tevreden.
(moet er nu een stukje papier over leggen als ik een spelletje speel :( Dat lijkt me niet de bedoeling.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Zit toch wel 'n FN-optie gelinkt aan 't uit en aanzetten van je touchpad!?
Anders even de Synaptics drivers installeren en dan uitzetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LZF schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 15:00:
Ehm, dat een 64 bit driver niet werkt op een 32 bit OS lijkt me vrij logisch. Probeer deze eens: http://www.bizcom-us.com/...&%20AP/11_FingerPrint.zip
Sorry van mn late reactie, was even een paar daagjes offline ivm verhuizing :) maar goed, die zip is gewoon exact het zelfde als op de driver cd. Heeft iemand de vinger afdruk sensor werkend kunnen installeren op WinXP Pro 32 bit? En zoja, zou je mij alsjeblieft kunnen uitleggen hoe? Aangezien ik vaak mijn pc lock en moet inloggen in verschillende infrastructuren, zou het mij erg veel tijd en vooral "moeite" (1 pass tikken) schelen. Ook is het een beetje irritatie dat ik dat als enige niet werkend kan krijgen, en ben erg benieuwd naar het resultaat ervan.
Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu mn BTO15W25+ binnen maar na geruchten te hebben gelezen van een mogelijke underclock van de videokaart heb ik dit zelf eens nagekeken. Nvidia Ntune geeft aan dat de GPU Core clock 475 Mhz is en de Memory Clock 399 Mhz terwijl er op de nvidia site zelf staat dat die Memory Clock 700 Mhz hoort te zijn. (http://www.nvidia.com/object/geforce_8600M.html)

Is de kaart nu werkelijk underclocked en zou het veilig zijn om de memory clock naar 700 Mhz te zetten of niet ?

Afbeeldingslocatie: http://i203.photobucket.com/albums/aa131/Serreth/Screenshots/Etc/Xenon_overclock_01.jpg

/EDIT

nu heb ik ergens gelezen dat ie met een memory clock multiplyer x2 werkt dus dat ie op 400 Mhz infeite op 800 nu draait... Klopt dit of is dit gewoon Bull$hit ?
En is er hier ook iemand die z'n 8600m GT al overclocked heeft ? Wat advies zou handig zijn...

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2007 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Welke drivers heeft iedereen er onderhand opgezet voor de video kaart? Aangezien ik na bijna twee maanden nog steeds de meegeleverde en inmiddels toch wel verouderde driver erop heb staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux

mux

99% efficient!

De 8600M GT DDR2 variant werkt op 400 MHz (DDR=effectief 800 MT/s) en de DDR3 variant werkt op 700 MHz (DDR=effectief 1400 MT/s) mem clock. Ik gebruik nu driver 101.45 beta en die klokt heel goed en is prima stabiel. Zie de innote gtx thread voor under/overclockresultaten, voorlopig lijkt hij stabiel te zijn op:

underclock 109/79 MHz
overclock 600/450 MHz

De core gaat nog veeeeel verder, zeker als je hem zou kunnen overvolten. Het geheugen blijft steken bij 460 MHz en gaat dan af en toe al artefacten vertonen, dus dat werkt echt heel erg limiterend. Als je het geld hebt en graag het maximale uit je laptop wil halen, koop een laptop met een videokaart met ddr3-geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZF

LZF

Standaard werkt het geheugen van de 8600M GT inderdaad op 400 (800) MHz. Tot nu toe heb ik de waardes stabiel op 650/500(1000) MHz getest, zonder artifacts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux

mux

99% efficient!

500 haal ik volgens mij met geen mogelijkheid op het geheugen. Ik zal er eens mee gaan experimenteren. Bovendien vind ik de temperaturen zonder extra koeling dan wel erg hoog gaan; ultiem stressed (atitool+orthos tegelijk, kan het nog zwaarder?) wordt mn cpu 68 graden en de gpu 82. Dat is wel warm genoeg voor mij...

edit: 650 haal ik niet met de gpu, hij geeft artefacts (ondanks dat atitool zegt 'no errors' komen er al wel mooie gele blokjes in de 3d view). Heeeeeeeel af en toe zijn er artefacts op 635 MHz dus ik denk dat een veilige snelheid 590 MHz is en degene die echt het laatste onsje performance eruit wil halen hem wel op 630 MHz kan laten lopen, althans, op de core die in mijn laptop zit (results may vary). Geheugen draait zeer stabiel, in tegenstelling tot wat ik eerder zei, op 500 MHz dus misschien kan ik die ook nog wat verder pushen.

[ Voor 46% gewijzigd door mux op 18-08-2007 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

pascalheister schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 18:49:
krijg je na de bestellingsbevestiging via e-mail ook nog een reactie of moet je gelijk betalen?
beetje laat maar ja dat krijg je. Ze maken een pro forma invoice (luxe term ^_^).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZF

LZF

@ssj3gohan: 68 graden voor de CPU is geen enkel probleem, de max ligt bij 100 graden (uit eigen ervaring, lees dit topic maar terug) maar zelfs een paar uur vol stampen met DVD Rebuilder of Orthos is geen enkel probleem. Sterker nog, voor DVD Rebuilder heb ik juist deze notebook aangeschaft, omdat ik daar mijn vorige notebook ook voornamelijk voor gebruikte. En ik ben zeker niet teleurgesteld :)

Voor wat betreft de GPU, uiteraard laat ik hem niet op max o/c draaien tijdens gamen, maar daarom is het wel handig en leuk om te weten waar de echte grens ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Heb gisteren gezocht op zo'n BTO laptop naar een mogelijkheid om de touchpad uit te zetten, maar die zit er standaard dus niet op. De touchpad is geïnstalleerd met microsoft drivers. Ik weet het exacte typenummer niet, maar het is een redelijk recent 15" model met een T7200 cpu en een Nvidia 7600 videokaart.
Er staat Vista 64-bit op. Kan je hierop de synaptec drivers installeren zonder problemen te krijgen?

PS, de laptop zelf ziet er erg goed uit. Mooie afwerking en zeer scherp beeld!

[ Voor 9% gewijzigd door BounceMeister op 19-08-2007 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux

mux

99% efficient!

LZF schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 22:04:
@ssj3gohan: 68 graden voor de CPU is geen enkel probleem, de max ligt bij 100 graden (uit eigen ervaring, lees dit topic maar terug) maar zelfs een paar uur vol stampen met DVD Rebuilder of Orthos is geen enkel probleem. Sterker nog, voor DVD Rebuilder heb ik juist deze notebook aangeschaft, omdat ik daar mijn vorige notebook ook voornamelijk voor gebruikte. En ik ben zeker niet teleurgesteld :)

Voor wat betreft de GPU, uiteraard laat ik hem niet op max o/c draaien tijdens gamen, maar daarom is het wel handig en leuk om te weten waar de echte grens ligt.
Ja, ik heb mijn laptop ook gekocht voor heeeel zware apps, en ik heb de ervaring met mijn vorige laptop, een pentium 4 3.06 GHz, dat het eigenlijk geen probleem is om zowel cpu als gpu richting de 90 graden te duwen. Het vervelende was alleen dat de cpu gaat terugklokken vanaf 75 graden en echt zwaar langzaam wordt vanaf 80 graden, en dat wil ik voorkómen. Mijn GPU zat eigenlijk constant, vanwege matige koeling, boven de 70 graden en die heeft het 4 jaar straight volgehouden. Ik geloof dus ook niet dat je laptop binnen afzienbare tijd echt stuk kan gaan door hoge temps, maar ik kan me voorstellen dat hij het niet zo lang zal volhouden als mijn echte 'oudjes' (compaq armada 400 MHz en thinkpad met pentium MMX 'tillamook' 300 MHz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze week komen ze binnen:D:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand screens maken van games die zij spelen met de 15W25+ ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Zoek gewoon op Google naar screenshots van games op 1680x1050 zou ik zeggen...? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 18:10:
Zoek gewoon op Google naar screenshots van games op 1680x1050 zou ik zeggen...? :?
Wie wil zeggen dat die gemaakt zijn met een 8600 GT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Google je daar toch op :/ Zijn genoeg laptops met 'n GO8600M GT en die resolutie :)
En 'n screenshot zegt niks, je kunt beter benches a la framerates en dergelijke opzoeken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarde tweakers ;)

Ik volg deze topic al een tijdje omdat ik van plan ben om een BTO te kopen. Heb lange tijd overwogen om een Zepto te kopen, maar deze komt niet met een X7800 cpu :'( .
Zelf ben ik nog aan het twijfelen tussen de 17W25+ en de 15W25+. Ik zou dus één kiezen en deze config laten maken:

X7800 core 2 duo
4GB DDR2 ram (667Mhz)
200GB hdd aan 7200rpm
In de 15W25+ zou ik sowieso dan ook een TV-Tuner in laten steken.

Nu heb ik mijn volgende twijfels:

- 15W25+ heeft Intel® 1GB Turbo Memory. Okay, ik weet ook wel dat dit op het moment niet werkt zoals het moet, maar wss komen daar nog drivers (betere) voor uit en dan zit je goed ;) . In de 17W25+ kan je dit niet steken als ik het goed voorheb? :X

- In allebei de laptops kan er maximum een Nvidia 8600M GT 512 Mb videokaart, DirectX 10. Jammergenoeg is dit niet met DDR3 geheugen (pakken sneller O+ ) Heb ook zelf al gekeken naar de asus G1s, maar daar kan er geen X7800 in. Dus wat is beter? Een X7800 of DDR3 geheugen in de videokaart.
Ik gebruik vooral die laptop om te msn'en, internetten, nu en dan een zwaar programmaatje en natuurlijk de nieuwste games O-) .
Een pluspunt van de X7800 is natuurlijk de overclockmogelijkheden, die je niet hebt bij de T7700.
Weet er iemand mss nog een laptop die een X7800 kan herbergen, 4GB ram en een DirectX 10 graka met DDR3 geheugen? (Als het kan ook een TV-tuner ivm de kleine kamer die ik maar heb en geen plaats heb voor een extra tv).

- De 17W25+ heeft een HDMI aansluiting die vele andere laptops niet hebben O-) . Ik zal een Samsung 226BW/CW (weet nog niet wat het verschil is tss de twee) kopen en dus vind ik dat de kwaliteit moet goed zijn op een scherm van 350 euro. Geen VGA dus, al is het te overwegen. Het is namelijk moeilijk uit te maken of er nu veel kwaliteitverschil is ofniet. Voor de één is dat veel, voor de andere dan weer niet. Bestaat er soms niet iets die kan punten geven op de kwaliteit van de weergave? Al lijkt mij dat onwaarschijnlijk. Het kan gewoon via fotootjes. Kan mss iemand dit illustreren? _/-\o_

- 4GB ram heb ik gekozen omdat het dubbele is van 2GB B-) , jammer dat het 667Mhz geheugen alleen erin kan, maar het is geen probleem omdat het moederbord maar max 667Mhz aankan en geen 800Mhz :z . Alleen, is er dan geen ietsiepietsie snelheidsverlies in het ram geheugen dan zelf (intern in het ram dus). Al kan ik mij niet voorstellen dat 2GB 800Mhz het zal halen van 4GB 667Mhz, zeker niet in het geval met het moederbord? :Y

- Ivm games. Als ik dit speel op een 17 incher of een 15 incher, de framerates zullen hetzelfde blijven omdat de resolutie van beide schermen hetzelfde is, niet? Natuurlijk zou ik games spelen op mijn 22 inch samsung lcd. Maar het is altijd wel eens handig op reis of in bed :) .

- De 17W25+ heeft natuurlijk ook een subwoofer extra, waar ik al veel positieve dingen over gehoord heb. Altijd handig als ik mijn Z2300 setje van logitech nie bijheb.

- Inzake de twee laptops, is het aangeraden om een pixelgarantie bij te kopen? Bij andere laptopmerken zie ik altijd pixelgarantie staan, maar bij BTO niet. Zit dit direct in de gewone garantie?
Op het forum zie ik ook niet veel gevallen van dooie pixels enzo, dus dit is geen probleem? O-) Of heb ik het nu verkeerd?

- Zoals je wss al gemerkt hebt, ben ik een belg. Daarom zou ik graag een Belgisch AZERTY- ttb in mijn laptop hebben. Jammer kan je dit niet veranderen in de setup als je hem zou bestellen. Is het mogelijk om een AZERTY te krijgen, zoals bij Zepto? Anders zou het alsnog een Zepto worden met een mindere processor :'( .Of kan je mss zelf het toetsenbord eruithalen en dan de software ervoor aanspassen en dus toetsen versteken enzoverder? Dit lijkt mij onwaarschijnlijk, niet?

- Ik heb al veel gelezen over cpu's enzo, en die core 2 duo's worden gemakkelijk 100 graden en de graka 60 à 70 graden. Is dit een probleem als je kijkt naar de hdd? Of wordt de hdd ook gekoeld? 5heb er al een tijdje naar gezocht.

- Kan er later gemakkelijk een andere DVD-schrijver in die dan ook Blu-ray of ander geks kan branden?

Dank je voor het lezen van de nogal vele tekst 8)7 . Ze zullen waarschijnlijk niet allemaal beantwoord kunnen worden, maar hopelijk van wel _/-\o_ .

Als er iemand iets niet aanstaat, zeg het mij. Bedenkingen of vragen, zeg het mij d:)b . Ik kan zeker nog veel leren, ik ben nog niet zo'n expert zoals velen hier :Y) .

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2007 20:02 . Reden: Taalfout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux

mux

99% efficient!

Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 19:49:
Waarde tweakers ;)

Ik volg deze topic al een tijdje omdat ik van plan ben om een BTO te kopen. Heb lange tijd overwogen om een Zepto te kopen, maar deze komt niet met een X7800 cpu :'( .
Zelf ben ik nog aan het twijfelen tussen de 17W25+ en de 15W25+. Ik zou dus één kiezen en deze config laten maken:

X7800 core 2 duo
4GB DDR2 ram (667Mhz)
200GB hdd aan 7200rpm
In de 15W25+ zou ik sowieso dan ook een TV-Tuner in laten steken.

Nu heb ik mijn volgende twijfels:

- 15W25+ heeft Intel® 1GB Turbo Memory. Okay, ik weet ook wel dat dit op het moment niet werkt zoals het moet, maar wss komen daar nog drivers (betere) voor uit en dan zit je goed ;) . In de 17W25+ kan je dit niet steken als ik het goed voorheb? :X

- In allebei de laptops kan er maximum een Nvidia 8600M GT 512 Mb videokaart, DirectX 10. Jammergenoeg is dit niet met DDR3 geheugen (pakken sneller O+ ) Heb ook zelf al gekeken naar de asus G1s, maar daar kan er geen X7800 in. Dus wat is beter? Een X7800 of DDR3 geheugen in de videokaart.
Ik gebruik vooral die laptop om te msn'en, internetten, nu en dan een zwaar programmaatje en natuurlijk de nieuwste games O-) .
Een pluspunt van de X7800 is natuurlijk de overclockmogelijkheden, die je niet hebt bij de T7700.
Weet er iemand mss nog een laptop die een X7800 kan herbergen, 4GB ram en een DirectX 10 graka met DDR3 geheugen? (Als het kan ook een TV-tuner ivm de kleine kamer die ik maar heb en geen plaats heb voor een extra tv).

- De 17W25+ heeft een HDMI aansluiting die vele andere laptops niet hebben O-) . Ik zal een Samsung 226BW/CW (weet nog niet wat het verschil is tss de twee) kopen en dus vind ik dat de kwaliteit moet goed zijn op een scherm van 350 euro. Geen VGA dus, al is het te overwegen. Het is namelijk moeilijk uit te maken of er nu veel kwaliteitverschil is ofniet. Voor de één is dat veel, voor de andere dan weer niet. Bestaat er soms niets iets die kan punten daarop geven. Al lijkt mij dat onwaarschijnlijk. Het kan gewoon via fotootjes. Kan mss iemand dit illustreren? _/-\o_

- 4GB ram heb ik gekozen omdat het dubbele is van 2GB B-) , jammer dat het 667Mhz geheugen alleen erin kan, maar het is geen probleem omdat het moederbord maar max 667Mhz aankan en geen 800Mhz :z . Alleen, is er dan geen ietsiepietsie snelheidsverlies in het ram geheugen dan zelf (intern in het ram dus). Al kan ik mij niet voorstellen dat 2GB 800Mhz het zal halen van 4GB 667Mhz, zeker niet in het geval met het moederbord? :Y

- Ivm games. Als ik dit speel op een 17 incher of een 15 incher, de framerates zullen hetzelfde blijven omdat de resolutie van beide schermen hetzelfde is, niet? Natuurlijk zou ik games spelen op mijn 22 inch samsung lcd. Maar het is altijd wel eens handig op reis of in bed :) .

- De 17W25+ heeft natuurlijk ook een subwoofer extra, waar ik al veel positieve dingen over gehoord heb. Altijd handig als ik mijn Z2300 setje van logitech nie bijheb.

- Inzake de twee laptops, is het aangeraden om een pixelgarantie bij te kopen? Bij andere laptopmerken zie ik altijd pixelgarantie staan, maar bij BTO niet. Zit dit direct in de gewone garantie?
Op het forum zie ik ook niet veel gevallen van dooie pixels enzo, dus dit is geen probleem? O-) Of heb ik het nu verkeerd?

- Zoals je wss al gemerkt hebt, ben ik een belg. Daarom zou ik graag een Belgisch AZERTY- ttb in mijn laptop hebben. Jammer kan je dit niet veranderen in de setup als je hem zou bestellen. Is het mogelijk om een AZERTY te krijgen, zoals bij Zepto? Anders zou het alsnog een Zepto worden met een mindere processor :'( .Of kan je mss zelf het toetsenbord eruithalen en dan de software ervoor aanspassen en dus toetsen versteken enzoverder? Dit lijkt mij onwaarschijnlijk, niet?

- Ik heb al veel gelezen over cpu's enzo, en die core 2 duo's worden gemakkelijk 100 graden en de graka 60 à 70 graden. Is dit een probleem als je kijkt naar de hdd? Of wordt de hdd ook gekoeld? 5heb er al een tijdje naar gezocht.

- Kan er later gemakkelijk een andere DVD-schrijver in die dan ook Blu-ray of ander geks kan branden?

Dank je voor het lezen van de nogal vele tekst 8)7 . Ze zullen waarschijnlijk niet allemaal beantwoord kunnen worden, maar hopelijk van wel _/-\o_ .

Als er iemand iets niet aanstaat, zeg het mij. Bedenkingen of vragen, zeg het mij d:)b . Ik kan zeker nog veel leren, ik ben nog niet zo'n expert zoals velen hier :Y) .
Ik heb turbo memory en 4gb pc2-5300 maar vista is zo'n geweldig PRUTsysteem dat ik over ben op xp 32-bit waardoor zowel turbo memory als geheugen overkill is. Ik kan nog wel een ramdisk van 1gb naast mijn 3gb bruikbaar geheugen plaatsen en *my god* wat is dat geweldig, maar het is nog niet helemaal optimaal. Turbo memory is dus geen echte pré, je hoeft je er niet op dood te staren, als het erin zit is het leuk maar anders boeit het ook echt niet.

4gb is voor mij een must, ik heb altijd meer geheugen nodig en toen ik het kocht was het heel goedkoop. Nu is het inmiddels 100 euro duurder (ja, het is echt waar, geheugenprijzen zijn through the roof de laatste weken), dus ik weet niet of het zo slim is om zoveel te kopen. Met jouw budget echter... 800 MHz is onzin, het loopt toch nooit sneller dan 667 MHz en je zult de fsb *nooit* omhoog kunnen krijgen op compal's moederbordjes; de pll wordt niet ondersteund door fsb-overclockprogramma's (correct me if i'm wrong).

Reso, niet beelddiagonaal boeit. Als je dezelfde resolutie op een kleiner beeld kunt krijgen, vooral doen, dan heb je een lichter apparaat en kun je zoals ik gezellig Command & Conquer op 1680x1050 alles ultra-high spelen in de trein van schagen naar utrecht. Ideaal!

Geluid uit een laptop is altijd matig, ik vind het geluid nog meer dan je zou verwachten wat er uit de 15w25+ komt, dus die subwoofer geeft niet heel veel extra's. Koop een goede headset, sennheiser maakt tegenwoordig voor ongeveer 60 euro de beste bakken!

pixelgarantie is poep, je scherm werkt nog prima als er een dood subpixeltje in zit en dat is dus technisch gezien ook simpelweg geen defect. Ik ben de gelukkige eigenaar van alleen maar volledig levende schermen (en ik heb zo'n 13 tft schermen), maar met een enkel pixeltje, zeker als ze zo miniem klein zijn, is perfect te leven. Pixelgarantie kost je alleen maar handenvol geld wat allemaal in de zakken van de leverancier komt.

azerty toetsenbord is als spare te kopen, zoek even rond naar spare parts.

hdds hebben geen last van matige warmte. Zie ook mijn benchmarks&OCs, ik haal 65 graden CPU, 80 GPU en 45 hdd bij voluit gamen voor een uurtje.

(en: heb je echt zon belachelijke cpu nodig? Je weet dat je 200% extra betaalt voor 20% extra performance?)

Technisch gezien zou je een ander model brander moeten kunnen krijgen, ben ik op dit moment informatique over aan het mailen (nog geen antwoord).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een vraagje. Ik heb juist gezien dat er al een 8700GT bestaat qua graka. Waarom kan je die niet krijgen in de zepto of bto? Is ze te groot ofzo?

Kent iemand dan wel een laptop die een X7800 heeft, 4GB ram en 8700GT qua graka? Wie weet valt er nog iets uit de bus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De 8700M GT komt -voor zover ik weet- niet beschikbaar voor 15,4" en daaronder.
In de huidige Zepto line-up zal je die dus nooit tegenkomen.

Verder vind ik ook de X7800 een complete waste of money. Overclocken in een laptop? Wil je daar écht mee bezig zijn?

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2007 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 20:53:
De 8700M GT komt -voor zover ik weet- niet beschikbaar voor 15,4" en daaronder.
Het mag gerust een 17 inch zijn :> Ik heb daar geen problemen mee, ik kijk niet op een kilootje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je écht een 8700M wilt, dan heb je in deze topic niets te zoeken. BTO biedt die namelijk heden ten dage niet aan :).

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2007 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 20:58:
Als je écht een 8700M wilt, dan heb je in deze topic niets te zoeken. BTO biedt die namelijk heden ten dage niet aan :).
Okay, je hebt gelijk, was ik ff vergeten dat dit topic alleen maar gaat over een 15 EN 17 incher met een 8600GT. Mijn excuses :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux

mux

99% efficient!

8700M GT is voorlopig alleen beschikbaar in Toshiba en Clevo (XXODD) systemen. Zie ook www.xxodd.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Je hebt niks aan 'n GO8700 eerlijk gezegd,
aangezien je je GO8600 gewoon naar die speeds kunt clocken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux

mux

99% efficient!

Nou, je hebt dus de ongelukkige mensen zoals ik die een 8600 hebben die net niet klokt op zulke snelheden. Momenteel is er nog geen overvolt-programma beschikbaar voor nvidia kaarten (want de 8700M GT loopt op een iets hoger voltage waardoor hij naar de 650 MHz kan worden gekrikt). Ook heb ik DDR2, de 8700M GT loopt exclusief op DDR3. Het is het extra geld (want hij is fucking 130 euro duurder an sich, en dan komt de duurdere koelingsoplossing er nog bij!) dus aan de ene kant wel waard, aan de andere kant kun je als betere tweaker inderdaad, met een ddr3-variant van de 8600M GT, 8700 snelheden behalen.

Het voornaamste bezwaar is dat je geen 'portable' gaming rig meer hebt met een 8700M GT. De lichtste laptop die hem gaat hebben is de clevo van 4.1 kg incl batterij, dat is ronduit zwaar. Een BTO'tje is lekker licht en heeft toch zeer goede gaming performance, ideaal om mee te nemen naar vrienden én naar school.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MMaster23
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-08 23:36
Mensen ik heb een paar vragen, hopelijk kunnen jullie antwoorden!

- Hoe zit het met de geluidsproductie (ventilatorgeluid dus) van de notebook? Wanneer hij opstart / in windows ligt de idlen / wanneer hij flink staat te stampen.
- Hoe warm word de notebook?
- Is de notebook stevig? (Flext hij?)
- Heb je een 9-cell batterij, zoja stoor je eraan dat hij uitsteekt?
- Waar heb je hem gekocht?
- Hoe lang was de levertijd toen?
- Heb je een hybride hdd en/of Intel Memory gekozen?
- Vind hem hem zelf te zwaar/lomp/log?
- Opmerkingen over het scherm?

hartelijk dank!

ps. gaat over de 15W25+ .. sorry dat ik dat niet gezegd heb

[ Voor 5% gewijzigd door MMaster23 op 21-08-2007 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMP.cc
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-09 23:19

DMP.cc

They call me DM

Ik wil een 15w25+ bestellen maar maar twijfel over de HD omdat Intel® 1GB Turbo Memory (Robson) er ook al inzit.

ik neig naar de 60GB Hybride 256Mb Turbo Flash cache 5400rpm (ook voor XP), omdat dit sneller is (?) maar is dit niet beetje dubbel icm. robson?

of de 160GB 7200 rpm (8Mb cache), gewoon snelle hd.

iemand?
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.