Toon posts:

welke printer kopen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
nou ik heb de de printerkop van mijn epson 740 niet schoon gekregen en ben bang dat ik een nieuwe printer moet kopen. Nu vraag ik mij af welke printer ik moet kopen.ik vind epson altijd erg mooi printen en niet duur maar als daar de printerkop verstopt raakt moet je een nieuwe printer kopen. Hp vind ik eigelijk erg duur ten opzichte van de kwalitijd. Ik wil een printer die in op zijn minst 1440 bij 748 dpi kan printen mooi print en max 500 gulden kost. Ik vind de epson Stylus Color 680 wel erg goedkoop(300 gulden) voor een 2880 dpi printer misschien weet iemand of dat een goeie is of heeft iemand een ander idee
alvast bedankt

• 8-Track
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03-04 15:54

8-Track

HP DeskJet 930C kost 429,- in Pricewatch.
Print Speed, Black EconoFast: 9 ppm
Normal mode: 4.5 ppm
Best mode: 4 ppm

Print Speed, Color EconoFast: 7.5 ppm
Normal mode: 2 ppm
Best mode: 1.2 ppm

Print Resolution Black: Up to 600 dpi with black pigmented ink

Color: HP's PhotoREt III Color Layering Technology, 2400 x 1200 dpi mode using photo paper
Prachtige printer, ik ben er heel blij mee. Ik weet niet precies wat je bedoelt met de slechte prijs/kwaliteitsverhouding.

Edit: Overigens, als je een uitgebreide discussie over Epson, HP en alle andere inkjets wil lezen, hier is een 4 pagina's lange thread.

Verwijderd

iig geen HP
HP zuigt:(

Ik heb een lexmark, zeer goedkoop en werkt prima...:)

• WieckseW
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-08 12:21

WieckseW

...

Als je de mooiste kleurenprints wil maken moet je dus echt gaan voor de Epson Stylus 680...8-)

ik heb em zelf net een paar maandjes en ben zeer tevreden...echt net foto's zo komen ze d'r uit...

Vind je foto's niet zo belangrijk, dan zou ik denk ik gaan voor een lexmark...alleen heb ik daar helaas geen ervaring mee.

Als je het echt niet meer zit zitten neem je toch gewoon een W...

Verwijderd

Topicstarter
heeft lexmark een printerkop die vervangen wordt met wisselen cardrige of die je appart kan vervangen?

Verwijderd

Topicstarter
ik heb net een digitale camera dus ik vind foto's erg belangrijk

Verwijderd

Hp 840 print perfect ik ben blij dat ik van mijn Epson 660 af ben wat maakt dat ding een pokke herrie |:( Hp is lekker rustig 8-)
HP is toch nog steeds de meest verkocht printer.

Verwijderd

"iedereen heeft HP, en ik heb er geen verstand van, dus ik koop een HP"

Ik ben zelf errug gelukkig gebruiker van een Epson Stylus Color 640, en het enige minpuntje dat er is, is idd de geluidsproductie.

Maar als je m.n. foto's print, kan je niet beter hebben dan een epson.

• 8-Track
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03-04 15:54

8-Track

Overigens, voordat we dadelijk 10 pagina's verder zijn wil ik je waarschuwen dat ongeveer 49% een HP zal prefereren en 49% een Epson. De overige 2% is voor de Canon en Lexmark gebruikers. Afbeeldingslocatie: http://cwm.ragesofsanity.com/s/net/shy.gif

Epsons hebben hun voordelen (prachtige printkwaliteit op fotopapier) en nadelen (verstopte koppen), HP's hebben hun voordelen (bijna oonhoorbaar tijdens het printen) en nadelen (iets mindere printkwaliteit dan Epson). Canons hebben bijvoorbeeld weer printers met losse cartridges voor iedere kleur. Welke printer je kiest zal uiteindelijk afhangen van je eigen keus en de factoren die voor jou het zwaarste wegen.

Ik zou niet wachten tot hier een meerderheid voor het ene of het andere merk ontstaat, want het blijft bijna altijd een close call tussen Epson en HP. Afbeeldingslocatie: http://cwm.ragesofsanity.com/s/net/icon20.gif
Pagina: 1