Ik heb al een poosje zitten zoeken op GoT, maar ik kom het nog niet echt tegen. Welke dual layer media is nu eigenlijk het beste/betrouwbaarste? En werk het beste met standalone dvd spelers.
Normaal gesproken zie je wel eens een speciaal topic over dit soort dingen.
Ik heb zelf een Plextor PX-760SA en wil eens gaan proberen op DVD+R DL media te gaan branden. Er zijn genoeg merken te koop. Ik las ergens een test, maar deze dateerd alweer van eind 2005.
Mensen die ik gesproken heb zweren bij Verbatim en Traxdata. Zelf gebruik ik voor Traxdata als single side media, dit bevalt me goed.
Edit:
Ik kwam nog iets tegen over Dual Layer RW's deze zouden eind vorig jaar op de markt komen. Ik heb ze alleen nog niet gezien.
Meer info in dit topic: Dual Layer (DVD9) RW?
Normaal gesproken zie je wel eens een speciaal topic over dit soort dingen.
Ik heb zelf een Plextor PX-760SA en wil eens gaan proberen op DVD+R DL media te gaan branden. Er zijn genoeg merken te koop. Ik las ergens een test, maar deze dateerd alweer van eind 2005.
Mensen die ik gesproken heb zweren bij Verbatim en Traxdata. Zelf gebruik ik voor Traxdata als single side media, dit bevalt me goed.
Edit:
Ik kwam nog iets tegen over Dual Layer RW's deze zouden eind vorig jaar op de markt komen. Ik heb ze alleen nog niet gezien.
Meer info in dit topic: Dual Layer (DVD9) RW?
[ Voor 15% gewijzigd door Binnetie op 19-03-2007 13:25 ]