post verdwijnt als eerder bericht lage waardering krijgt

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• player-x
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-10 14:39

player-x

Disruptive by design

Topicstarter
Hoi

Heb net een mooie lange post geplaatst in het laatste artikel over de SCO tegen IBM soap,
Welke aan de waardering te zien een goede post is

Nu vind ik het rating van post's een prima systeem om het kaft van de korre te scheiden alleen wat ik zeer irritant vind is als je een post plaatst met goede argumenten kan zo een post, de post waar jij op reageert beneden het maaiveld brengen omdat je met goede argumenten de ander onderuit haalt.
En dan heb je dus gewoon voor de kat zijn .... zitten schijven want 90% van de mensen die op tweakers komt hebben hun level op +1 staan

En krijg ik het gevoel waarom schijf ik dit want er is toch (bijna) niemand die dit het kan lezen!
Het is niet de schuld van tweakers maar sommige mensen kunnen niet modereren en daar kan tweakers wel wat aan doen

Ik modereer niet vaak maar als ik het doe doe ik het vaak om reacties te beschermen door een domme post naar boven te modden zo dat de goede reactie(s) niet verdwijnt

Zou tweakers niet eens kunnen kijken hoe Dailytech het doet die gebruiken zo goed als hetzelfde moderatie systeem alleen daar worden mindere/slechte post's ingeklapt op het niveau jij wild kijken.

Mijn post worden al vaak ge flamed van wegen mijn schijfprobleem maar toch krijgen veel van mijn post een hoge wardering (geloof dat een karma van 1.7 niet slecht is)

Maar als er hier niets aan gedaan word dan bestaat de kans dat ik niet meer reageer want ik ben het zat
(klinkt misschien bot maar zo voelt het aan en ben iemand als die zegt bekijk het maar ook echt meent)

Hoop dat jullie dit zien als negatieve kritiek maar als opbouwend want ik zal vast niet de enige zijn die er zo over denkt ben alleen wel iemand die altijd zegt wat hij denkt/meent

groetjes X

[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Dit hoort eigenlijk in Tweakers.net Moddereter Forum neer, dus ik verplaats hem even daarheen :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Dit is idd een bekende tekortkoming van het moderatiesysteem. Deze is eerder aangekaart (en doorgekaart) in +4 posts onzichtbaar in 0 thread... . We vinden het zelf dus ook best vervelend en zijn ermee bezig.

Dailytech? Het TNet-moderatiesysteem is van zichzelf best goed en zou met enige verbetering perfect kunnen zijn. Want de afweging is wat je met een boom + zijtakken doet? Als de boom blijkbaar niet boeit zijn de zijtakken goede antwoorden op een offtopic verhaal (vaak, niet altijd). Daarom is dat een arbitraire keuze en zelf zou ik alleen de boom bestuderen om te kijken of de reacties daarnaast zichtbaar zijn. Als je namelijk "plat" leest lees je namelijk wel uit de contekst gehaalde antwoordne op onzichtbare vragen.... niet echt wenselijk IMHO.

Ik moet trouwens wel zeggen dat het blijkbaar wel gedeeltelijk werkt want de idd goede reactie krijgt iig de score die het verdient.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• player-x
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-10 14:39

player-x

Disruptive by design

Topicstarter
Daar in ben ik het ook helemaal met je eens.

Maar dat is wat ze daar imho perfect hebben gedaan is de post die onder je ingestelde niveau verdwijnt wel word geladen maar alleen het kopje word weergegeven en met een simpele klik kan
hij uitgevouwen worden en dat hij zo toch te bekijken valt en weer ingeklapt kan worden

Probeer het maar eens uit vind het een mooi systeem dat lekker werkt.

Een verbetering er toe zou nog kunnen zijn dat je kan instellen van af welk niveau je na zo een ingeklapte 0 of -1 reactie, reacties wel weer kan zien bv +3 of alleen zeer gewaardeerde reacties op +4 en als je een junk bent die alles wild lezen +2 of +1

Zal wel niet makelijk zijn om het te schijven maar mooi is het wel denk ik

[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een tussentijdse oplossing is om de 'threading' uit te zetten. In dat geval krijg je alle posts te zien op het niveau dat je hebt aangegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmuerte
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-03 12:55
Fijn dat het modereren eindelijk onder handen genomen word. Maar er is iets waar ik me al heel lang aan erger, en dat is dat zeer goede posts verdwijnen omdat een parent compleet useless/crap is.
Het komt zelfs vaak voor dat de replies meer toevoegen dan de "root" posts.
De manier waarom /. de posts weer geeft is zeer goed, op die manier blijven de goede posts altijd zichtbaar.
Natuurlijk krijg je op zo'n manier wel een soort van stigma voor goede posts, maar met de nu beperkte moderatie mogelijkheden zal dat effect wel wat meevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmuerte
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-03 12:55
Ah ok.
"Er wordt aan gewerkt"
Dat is mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:34

botoo

💀 too old to die young

Daarom gemerged zodat we het een beetje centraal en vindbaar houden :)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-10 09:03

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Dit probleem zal in het nieuwe reactie/moderatiesysteem aangepakt worden door reacties onder het minimum niveau in een thread in te klappen als er childs zijn met een score gelijk of hoger dan het minimum niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah, een goede zaak. In de optie om threaded weergave af te schaffen zie ik niets, aangezien zeer veel reacties onderdeel zijn van een thread, en je dus allemaal 'losse' reacties krijgt, die als antwoord op iets anders waren bedoeld.
Pagina: 1