Hoi allemaal,
Ik ben voor het eerst een PC in elkaar aan het zetten vanaf het begin
Ik wilde eigenlijk vragen wat jullie van dit systeem dat ik zelf (met behulp van tweakers
) samengesteld heb:
Moederbord:
Gigabyte GA-965P-DS3
Processor:
Intel Core 2 Duo E6600
Geheugen:
1GB x 2 (2GB) PC6400 DDR2
Videokaart
3Dclub 7950GT 512MB
Harde schijf:
Maxtor 250GB SATA
Voeding:
Sirtec HPC-620-A88S 620W
Behuizing:
Is present maar merk is ff nog onbekend
Verder nog 2 DVD brandertjes van NEC een floppydrive en een kaartreader
Ik heb specifiek voor hier en daar wat budget onderdelen gekozen zoals de grafische kaart omdat het niet voor mezelf is en er werd een budget gesteld van rond de 1300€
Alles word geinstalleerd met de OEM versie van windows Vista Premium
Eigenlijk wil ik hier dus eigenlijk de vooruitgang bijhouden en aan iedereen de kans geven mij wat tips te geven over het inelkaar sleutelen van deze PC.
Eerste problemen dienen zich al aan doordat de behuizing voorzien is met meters op de voorkant, hitte aanduiding voor de VGA de CPU en de harde schijf.
Misschien ideeën over hoe ik het beste deze sensoren het beste kan bevestigen?
Ik ben voor het eerst een PC in elkaar aan het zetten vanaf het begin
Ik wilde eigenlijk vragen wat jullie van dit systeem dat ik zelf (met behulp van tweakers
Moederbord:
Gigabyte GA-965P-DS3
Processor:
Intel Core 2 Duo E6600
Geheugen:
1GB x 2 (2GB) PC6400 DDR2
Videokaart
3Dclub 7950GT 512MB
Harde schijf:
Maxtor 250GB SATA
Voeding:
Sirtec HPC-620-A88S 620W
Behuizing:
Is present maar merk is ff nog onbekend
Verder nog 2 DVD brandertjes van NEC een floppydrive en een kaartreader
Ik heb specifiek voor hier en daar wat budget onderdelen gekozen zoals de grafische kaart omdat het niet voor mezelf is en er werd een budget gesteld van rond de 1300€
Alles word geinstalleerd met de OEM versie van windows Vista Premium
Eigenlijk wil ik hier dus eigenlijk de vooruitgang bijhouden en aan iedereen de kans geven mij wat tips te geven over het inelkaar sleutelen van deze PC.
Eerste problemen dienen zich al aan doordat de behuizing voorzien is met meters op de voorkant, hitte aanduiding voor de VGA de CPU en de harde schijf.
Misschien ideeën over hoe ik het beste deze sensoren het beste kan bevestigen?
[ Voor 49% gewijzigd door Scavy op 18-03-2007 05:54 . Reden: C:\Documents and Settings\dng_security\Desktop\NieuwePC.jpg ]