Na enkele jaren (!) probleemloos internetten via draadloos netwerk, is het ineens onmogelijk om internet te bereiken. Verbinding met draadloos netwerk is prima, maar ik kom niet op internet. Met 3 pc's geprobeerd, maar helaas, met alle 3 exact hetzelfde probleem. Zodra ik 1 van de pc's rechtstreeks op het modem aansluit heb ik wél verbinding. Ik heb inmiddels ook al een andere draadloze router geprobeerd, maar exact hetzelfde probleem. Wanneer ik de pc middels een kabel op de router aansluit krijg ik ook geen verbinding met internet. De kabel tussen het modem en de router heb ik ook al vervangen, geen resultaat. De providor (@Home) geeft niet thuis, want het signaal in het modem is goed.
Ik werk met XP Home (officiele geregistreerde versies) en op de laptop W-2003 server, alle systemen automatische update ingeschakeld.
De eigen router is de 3com 3CRWE554G72 met softwareversie 1.02.15
Inmiddels alle beveiligingen en restricties uitgeschakeld, maar zonder resultaat.
Zowel voor IP als DHCP staat alles op dynamisch.
Iemand een idee hoe dit op te lossen is?
Ik werk met XP Home (officiele geregistreerde versies) en op de laptop W-2003 server, alle systemen automatische update ingeschakeld.
De eigen router is de 3com 3CRWE554G72 met softwareversie 1.02.15
Inmiddels alle beveiligingen en restricties uitgeschakeld, maar zonder resultaat.
Zowel voor IP als DHCP staat alles op dynamisch.
Iemand een idee hoe dit op te lossen is?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2007 13:10 ]