Toon posts:

Welk geheugen voor in mijn Laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met het volgende probleem.

Ik heb een laptop met daarin 2x 256mb en wil hem graag beetje upgraden.

Kan ik dan het beste 2x 512 erin doen of beter 1x 1024 met het oog op dat ik dan 1 slot vrij hou voor een evt upgrade in de toekomst.
Of werkt XP beter over 2 x 512?

Ik heb zitten zoeken op de pricewatch maarer staan veel verschillende op. Weet iemand welke ik er het beste in kan doen. ?
Op het geheugen staat het volgende:

Promos Technologies 256mb DDR-333 MHZ-CL2.5 PC 2700 U

Alvast bedankt voor de tips.

Erik

• struul
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-12-2024
vertel eens wat voor laptop je hebt, dan kunnen wij mss weten of het geheugen in dual channel draait bij je ;). zoniet, kun je beter 1x 1GB doen.

EDIT: welkom :Y)

[ Voor 6% gewijzigd door struul op 17-03-2007 12:42 ]

Verwijderd

Het is mischien het overwegen waard om er direct 2x 1GB in te prikken. Ik weet niet of je er het geld er voor over hebt? Windows loopt toch wel een stuk lekkerder met 2GBook je apps lopen beter. IMO is geheugen altijd het geld waard.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2007 18:52 ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Ten eerste staat in de FAQ van dit subforum uitgelegd hoe je erachter kunt komen hoeveel geheugen je nodig hebt en hoeveel/welk geheugen je er maximaal in kunt prikken: PMG FAQ. Ten tweede horen dit soort upgrade vragen in het daartoe bestemde topic in Complete Systemen & Laptops. Let wel, de topicstart zoals je hierboven hebt opgesteld kun je helaas niet zonder meer naar dat topic copypasten, neem de topicstart van het centraal upgradetopic aandachtig door ;)

Dit topic is gesloten.