https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Jullie nog aan het overleggen zijn?PcDealer schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 14:23:
reviews: Weblog: IDF 2007
[...]
- aan
Waarom de ene keer wel een permalink opnemen in de tekst in dit artikel bijvoorbeeld niet?
[...]
- komma (in zo'n grammaticale situatie altijd, zo heb ik geleerd)
Vroeger heette dat ding Crap Cleaner, maar sinds de herbenaming is het toch echt CCleaner......
Het woord crap vind je op de mainpage niet eens terug. (onderliggend ga ik niet uitspitten natuurlijk
[ Voor 20% gewijzigd door Fairy op 17-04-2007 20:44 ]
Hmmmm... Ik heb het gevoel dat dit ondertussen zo vaak verkeerd is gezegd en geschreven, dat het ingeburgerd is en ondertussen correct Nederlands is geworden. Beetje als maffia met dubbel f. Maargoed, als het beide kan volgens de Taalunie, wie ben ik om daar tegen in te gaan
Cunning linguist.
De download linkt verwijst abuis naar de v3.3; de correcte link is:
http://www.mvktech.net/in...c=fileinfo&filecatid=2061
Hoort gewoon in dit topic thuis, toch ?
'Political Correctness is fascism pretending to be good manners.' - George Carlin
Birdie schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 12:06:
Tweede alinea: Het lijkt waarschijnlijk dat dit bij Intel nog wat erger is, heeft een s-je te veel.
Elkaar gekruist en daardoor over het hoofd gezien?
Jawel, 't was alleen al aangepast dus ik kan niets meer voor je doenSKiLLa schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 23:27:
Hoort gewoon in dit topic thuis, toch ?
Whatever it was, it is done nowBirdie schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 23:32:
Elkaar gekruist en daardoor over het hoofd gezien?
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Nogmaals.... Is niet gefixed, wordt dit bewust fout genoteerd of waren jullie er nog niet aan toegekomen?Fairy schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 20:43:
meuktracker: Crap Cleaner 1.39.502
Vroeger heette dat ding Crap Cleaner, maar sinds de herbenaming is het toch echt CCleaner......
Het woord crap vind je op de mainpage niet eens terug. (onderliggend ga ik niet uitspitten natuurlijk)
Komma mag een paar plekjes naar rechts, of het woord "zit" een paar plekjes naar linksWanneer de patentschending definitief wordt bevestigd zit, Vonage in nog grotere problemen
of net andersom
[ Voor 4% gewijzigd door dinges op 18-04-2007 13:17 ]
PSN: Houtvlot
Denk dat je beter even nieuw topic aan kan maken, aangezien het om de (naams)verandering van een product gaat en niet om een spel- of tikfout.Fairy schreef op woensdag 18 april 2007 @ 12:00:
[...]
Nogmaals.... Is niet gefixed, wordt dit bewust fout genoteerd of waren jullie er nog niet aan toegekomen?
Ietsje verschovendinges schreef op woensdag 18 april 2007 @ 13:15:
nieuws: Vonage: 'Mogelijk faillissement dankzij Verizon'
[...]
Komma mag een paar plekjes naar rechts, of het woord "zit" een paar plekjes naar links
edit:
of net andersom
The devil is in the details.
Moet natuurlijk zijn deskundigenDe tragedie die maandag aan de Virginia Tech-universiteit plaatsvond, is door diverse deskundologen desondanks ook weer aan games gekoppeld.
Rail Away!
des·kun·do·loog (de ~ (m.), -logen)
1 [scherts.] zogenaamd deskundige
Oi, sorry

Daar had ik nou nog nooit van gehoord
* Mad Marty wordt een beetje oud voor al dat nieuwerwetse gedoe
[ Voor 14% gewijzigd door Mad Marty op 18-04-2007 21:49 ]
Rail Away!
nieuws: Opnieuw inbraak bij Valve
nieuws: Opnieuw inbraak bij Valve
moet iets zijn als:Hij bemachtigde er niet alleen aardig wat bestanden van Cyber Café en de website zelf te bemachtigen, maar zichzelf ook toegang te verschaffen tot de database met accountgegevens.
Hij bemachtigde er niet alleen aardig wat bestanden van Cyber Café en de website zelf, maar wist zichzelf ook toegang te verschaffen tot de database met accountgegevens.
Bovenstaande is nog niet gefixtRafe schreef op maandag 16 april 2007 @ 23:47:
[...]
Moet dat niet zijn: "DisplayPort is een van de opvolgers van de dvi-standaard"? HDMI heb je ook nog.
Den ouden plaet hangtIn een poging het nieuws binnenshuis te houden werd een post op de Valve-forums over de hack verwijderd, waarbij de plaatser van de post een bericht kreeg dat het enkel om Cyber Cafe-gegegevens zou gaan.
Messengerscontacten van de instant messagers van AOL en Yahoo en wallpapers worden probleemloos overgenomen.
nieuws: Fujitsu neemt 2Mbit-fram in productie
Zin loopt niet echt lekker
Verwijderd
aangekondigt -> heeft is hulpwerkwoord dus voltooid deelwoord -> aangekondigd.
Slordige leftovers, fixed!Fujitsu heeft beschikbaarheid aan van 2 megabit-fram-geheugenchips aangekondigt.
aangekondigt -> heeft is hulpwerkwoord dus voltooid deelwoord -> aangekondigd.
meuktracker: Adobe DNG Converter and Camera Raw 4.0
Verwijderd
"Omdat vaak miljoenen dollars niet geclaimd worden door heeft de rechter geëist dat de helft van het niet geclaimde bedrag richting de scholen in Iowa gaat in de vorm van coupons"
Omdat vaak miljoenen dollars niet geclaimd worden door consumenten, heeft de rechter geëist dat de helft van het niet geclaimde bedrag richting de scholen in Iowa gaat in de vorm van coupons
"De rechtzaak werd aangespannen omdat Microsoft inwoners van Iowa te veel zou laten betalen voor hun producten door gebruik te maken van hun monopolypositie."
De rechtzaak werd aangespannen omdat Microsoft inwoners van Iowa te veel zou laten betalen voor hun producten, door gebruik (gebruik of misbruik?) te maken van hun monopoliepositie.
mo·no·po·ly (het ~)
1 gezelschapsspel gebaseerd op de handel in onroerend goed
mo·no·po·lie (het ~, -liën/~s)
1 uitsluitend recht dat men bezit tot het verhandelen of het verrichten van iets => alleenrecht
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2007 20:05 ]
rechtzaak --> rechtszaakMicrosoft en de Amerikaanse staat Iowa zijn een schikking overeengekomen in een class-action rechtzaak.
De rechtzaak werd aangespannen [...] Het meeste geld zal echter naar de advocaten gaan die de rechtzaak aanhangig hebben gemaakt [...]
Het is dezelfde s als je hoort in bijvoorbeeld rechtsongelijkheid.
Een goede grap mag vrienden kosten.
Eerste zin:
Daar hebben wij ook een Nederlands woord voor, namelijk monopoliepositieDe rechtzaak werd aangespannen omdat Microsoft inwoners van Iowa te veel zou laten betalen voor hun producten door gebruik te maken van hun monopolypositie.
Ook is 'misbruik' hier beter op zijn plaats dan 'gebruik'.
¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯ ¯¯¯¯¸¤¯¯(¯.¯)¯¯¤¸¯¯¯¯
De 180 miljoen wordt gebruikt om inwoners van Iowa de mogelijkheid te beiden een deel van de kosten terug te krijgen.
Da's wederom een spatie te weinig en een teveel te veel. Slaap je wel voldoende, René?De belangrijkste kritiek op de nieuwe distro luidt dat er teveel op propriëtaire software wordt geleund
ingejanse.nl: dingen die ik doe
Dus: search_and_replace("Razor", "Razer");
To question is to grow.
8 april moet 8 mei zijn, als ik de bron zo zie.... anders zou 't ook wel erg lang duren.
HYEHEHEHEEHHEEHee, hier had iets zinnigs kunnen staan, maar dat is niet.
wereldsVIA heeft vandaag ’s wereld kleinste
... worden met een...en uitgerust kan worden een energiezuinige VIA C7- of Eden-processor.
algeheleVooral de beeldkwaliteit en de mogelijkheid om vanaf bijna elk denkbaar medium te printen maken de algeheme traagheid volgens hem meer dan goed
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Ik had je vorige melding gemist en daar derhalve niets van geleerdInge Janse schreef op donderdag 19 april 2007 @ 21:18:
Da's wederom een spatie te weinig en een teveel te veel. Slaap je wel voldoende, René?
* Rataplan schenkt nog een rondje sterke koffie* in. Slaap? Que?

*) Zonder zout en kaneel. Met heel veel suiker, dat dan weer wel.
[ Voor 8% gewijzigd door Rataplan op 20-04-2007 11:20 ]
De portefeuille, dus ook de orderportefeuille.Het orderportefeuille van ASML heeft per 1 april 2007 een waarde van [...]
Een goede grap mag vrienden kosten.
Zeg dan meteen dat je niet weet hoe veel het er nou precies zijn.Het aantal Blackberry-gebruikers steeg het laatste kwartaal aanzienlijk: eind 2006 maakten nog ongeveer nog ongeveer zeven miljoen mensen gebruik van de Blackberry-diensten; dit aantal ligt nu rond de acht miljoen.
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Sluit niet echt op elkaar aan, moet "stelt je in staat om naast ... ook onderwerpen ..." zij lijkt me ("mogelijk om" dus wegDe forumsoftware MyReact wordt beschikbaar gesteld onder een eigen licentie en stelt je in staat om naast het aanmaken van topics en het plaatsen van berichten ook mogelijk om onderwerpen bij te houden via e-mailnotificatie, ICQ en xml- en rss-feeds.
Moet Ad-Aware 2007 beta six staan ipv Ad-Aware 2007 2007 beta six
Dat lijkt me wel erg veel vertragingDe vertraging zou worden veroorzaakt door vertraging veroorzaakt door de verschillende eisen die de afnemende landen aan het apparaat stellen.
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Seks staat een aantal maal, ten onrechte, met een x geschreven
Sex = engels
Seks = nederlands
(o.a.: Het is dus: seksindustrie, en niet sexindustrie...)
Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
Apple wil niet reageren op de ontdekte veiligheidsfout. Eerder deze week bracht het bedrijf nog een patch uit voor Mac OS X die in totaal 25 veiligheidsfouten in het besturingssysteem oplostte.
Laatste woord van het bericht. Zal waarschijnlijk "Ontwikkelen" moeten zijn.
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.
Het bedrijf Taiyo Yuden heeft een compacte gps-ontvanger ontwikkeld die slechts 8,6mm bij 6,1mm groot is. Deze 1,1mm dikke ontvanger zou voornamelijk interessant zijn voor gebruik in goedkope persoonlijke navigatiesystemen.
Naast Taiyo Yuden werken ook andere elektronicabedrijven aan zeer compacte gps-ontvangers, waaronder Seiko.
Museum, musea.In laboratoriums was dit ook al gelukt, maar de daarbij gebruikte methode is nog te duur voor gebruik in commerciële toepassingen.
Laboratorium, laboratoria.
In het Nederlands zijn beide vormen correct:Eskimo0O0o schreef op zondag 22 april 2007 @ 02:36:
http://tweakers.net/nieuws/47219/Laserstraal-wordt-scherper.html
[...]
Museum, musea.
la·bo·ra·to·ri·um (het ~, -ria/~s)
1 gebouw of vertrek voor empirisch-wetenschappelijk of technisch onderzoek of voor het bereiden van zekere stoffen => lab, labo
Gefixt-CableGuy- schreef op zondag 22 april 2007 @ 00:04:
nieuws: Taiyo Yuden komt met flinterdunne gps-ontvanger
Het bedrijf Taiyo Yuden heeft een compacte gps-ontvanger ontwikkeld die slechts 8,6mm bij 6,1mm groot is. Deze 1,1mm dikke ontvanger zou voornamelijk interessant zijn voor gebruik in goedkope persoonlijke navigatiesystemen.
Naast Taiyo Yuden werken ook andere elektronicabedrijven aan zeer compacte gps-ontvangers, waaronder Seiko.
Helaas niet fout, dus ik laat het staanEskimo0O0o schreef op zondag 22 april 2007 @ 02:36:
http://tweakers.net/nieuws/47219/Laserstraal-wordt-scherper.html
[...]
Museum, musea.
Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl
commerciëe -> commerciëleEen andere beperking is dat het programma alleen in het Engels beschikbaar is en niet in commerciëe omgevingen gebruikt mag worden.
wild mutant space hamsters
een uitbreiding geïntroduceert van zijn
maar de de rechtbank voelde hier weinig voor.
Dit keer had het zoekbedrijf de rechter verzocht om claims...Dit keer had zoekbedrijf de rechter verzocht om claims...
Can`t live without the mods
Als ik de uitkomst van Plaatsing hyperlink niet conform W3C-advies goed geïnterpreteerd heb, is 'deze link' een ongewenste constructie en zou het beter zijn als de zin herschreven wordt.Het bios is voorzien van versienummer A06 en kan door op deze link te klikken gedownload worden.
"Het bedrijf heeft samen met TNO samengewerkt om het totale energieverbruik met twintig procent te reduceren."
samen samenwerken?
Neuh, dat zie ik niet zo zitten.Calamarain schreef op maandag 23 april 2007 @ 00:40:
meuktracker: Dell Latitude D820 A06
[...]
Als ik de uitkomst van Plaatsing hyperlink niet conform W3C-advies goed geïnterpreteerd heb, is 'deze link' een ongewenste constructie en zou het beter zijn als de zin herschreven wordt.
Dat is wel een beetje dubbeldubbelop, fixt!ACM schreef op maandag 23 april 2007 @ 15:29:
nieuws: Haarlems datacentrum opereert 'klimaatneutraal'
"Het bedrijf heeft samen met TNO samengewerkt om het totale energieverbruik met twintig procent te reduceren."
samen samenwerken?
Voor de pc waren Quake 4, Command and Conquer 3: Tiberium Wars, Need for Speed: Carbon, Fifa 07 en Warcraft 3: Frozen Thrones Throne de uitverkoren games.
[...]
Op 19 en 20 mei strijden Nederlandse gamers in Enschede voor een felbegeerde plek in de wereldwijde finale van dit gametoernooi, die dat van 5 tot en met 8 juli in Parijs zal plaatsvinden.
'Die' verwijst naar 'de wereldwijde finale' volgens mij
Verwijderd
Zelfde artikel, tweede alinea, derde zin:ACM schreef op maandag 23 april 2007 @ 15:29:
samen samenwerken?
Analisten van Gartner menen dat ontwikkelingen op de energiemarkt er tezamen met energieslurpende hardware ertoe kunnen leiden dat energiekosten binnen vijf jaar een derde van totale it-budgetten beslaan.
in dit nieuwsbericht:
staat een link in de tekst (energiekosten) met als 'title' atribuut
Tweakers.net -- <br> 'Energiekosten een derde van IT-budget in 2011'
nu ben ik er vrij zeker van dat volgens de html specificaties er geen <br> elementen in een atribuut van welk element dan ook horen
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Apple kossless moet denk ik toch lossless zijnZo treffen we onder andere een flac-encoder en -decoder, een Apple kossless (alac) decoder en een transcoder.
De Office 2007-variant van de .ppt-extensie is de .pptx-extensie.Zo is het bijvoorbeeld mogelijk om een PowerPoint-presentatie op te slaan in een ppt-document voor PowerPoint 2007 of een Word 2007-document te openen in Word 2000.
De eerste is de "Ultrastar A7K1000" en de tweede is "Ultrastar C10K147".De Ultrastar C10K147 moet vooral veel opslagcapaciteit voor weinig geld leveren en wordt verscheept met een grootte van 1TB en een 3.0Gb/s sata interface. De 2,5" sff-schijf C10K147
De bron klopt ook niet (meer):
Nieuwe url
[ Voor 38% gewijzigd door IceStorm op 24-04-2007 17:37 ]
nieuws: Microsoft wil van EU horen wat redelijke vergoeding is
De Europese Commissie meent dat van de 160 verschillende protocollen die Microsoft als patenteerbaar beschouwt, slechts vier 'enige vorm van innovatie' bevatten.
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Moet m.i. "zei" zijn, omdat eerder ook al in de verleden tijd gesproken werd.Eurocommissaris Neelie Kroes liet maandag in een reactie weten de vertragingstactieken van Redmond helemaal zat te zijn en zegt hard over een 'structurele remedie' na te denken.
Yahoo maakt vandaag bekend zijn online muziekaanbod uit te breiden met 400.000 songteksten.
->
Yahoo maakt vandaag bekend zijn online muziekmateriaal uit te breiden met 400.000 songteksten.
(songteksten zijn geen muziek, maar materiaal dat behoort bij muziek)
Websites die de de songteksten
->
Websites die de songteksten
Websites die de de songteksten zonder directe toestemming van de auteurs plaatsen, zijn daarmee illegaal. De teksten op Yahoo's muziekdienst zijn officieel.
->
Websites die de de songteksten zonder directe toestemming van de auteurs plaatsen, zijn daarmee illegaal. De teksten op Yahoo's muziekdienst zijn legaal gepubliceerd.
(officiele songteksten zijn volgens mij degene die identiek zijn aan die van de auteur; legaal lijkt me geen synoniem voor officieel)
Veel websites zijn afhankelijk van de inzendingen van buitenstaanders, waardoor de songteksten vaak fouten bevatten.
->
Veel websites zijn afhankelijk van de inzendingen van bezoekers, waardoor de songteksten vaak fouten bevatten.
(wanneer is iemand een buitenstaander?)
Veel bekende platenmaatschappijen hebben hun songteksten al ingezonden
->
Veel bekende platenmaatschappijen hebben de songteksten van de artiesten uit hun stal al ingezonden
(platenmaatschappijen maken geen songteksten)
Yahoo claimt dat zijn service gebruiksvriendelijker is dan de illegale websites
->
Yahoo claimt dat zijn service gebruiksvriendelijker is dan die aangeboden wordt door illegale websites
(je kunt geen service vergelijken met een website, maar een website kan wel een service huisvesten)
cyber zij het al in de reacties.. redmond is gewoon een stad.Eurocommissaris Neelie Kroes liet maandag in een reactie weten de vertragingstactieken van Redmond helemaal zat te zijn
ik vind het hele 'softwaregigant uit redmond' verhaal al vrij vervelend worden onderdehand (is ongeveer de enige verwijzing naar MS die hier op t.net wordt gebruikt ondertussen)
maar deze verwijzing is dus niet naar MS, en dus gewoon foutief
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Ik heb er 'uit' van gemaaktBasieP schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 19:36:
[...]
cyber zijei het al in de reacties.. redmond is gewoon een stad.
ik vind het hele 'softwaregigant uit redmond' verhaal al vrij vervelend worden onderdehand (is ongeveer de enige verwijzing naar MS die hier op t.net wordt gebruikt ondertussen)
maar deze verwijzing is dus niet naar MS, en dus gewoon foutief
want 'hun' kan hier uitstekend gebruikt worden voor het duiden van een eigendomsrelatie. Zeg Inge, pak je de volgende keer even een apart topic? Dat is (a) gezelliger, (b) correcter en (c) die kunnen we dan meteen naar RED of TNC moven, want daar horen checktopics thuis, as you are most undoubtedly awareVeel bekende platenmaatschappijen hebben hun songteksten al ingezonden
->
Veel bekende platenmaatschappijen hebben de songteksten van de artiesten uit hun stal al ingezonden
(platenmaatschappijen maken geen songteksten)
[ Voor 3% gewijzigd door Rataplan op 24-04-2007 20:44 ]
De VS houdt vde ogen gesloten voor de vorderingen die China maakt op het vlak van piraterijbestrijding
Ik weet niet precies hoe die modellen in elkaar zitten, maar ik denk niet dat platenmaatschappijen daadwerkelijk het werk van de verbonden artiesten bezitten. Vermoedelijk hebben ze rechten of licenties, maar geen eigendom, en dus kun je moeilijk spreken van 'hun songteksten'. Vandaar. Denk ik.Rataplan schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 20:44:
Met uitzondering, uiteraard, van
[...]
want 'hun' kan hier uitstekend gebruikt worden voor het duiden van een eigendomsrelatie.
Copy that, rogerRataplan schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 20:44:
Zeg Inge, pak je de volgende keer even een apart topic? Dat is (a) gezelliger, (b) correcter en (c) die kunnen we dan meteen naar RED of TNC moven, want daar horen checktopics thuis, as you are most undoubtedly aware
Daarvoor werd de toenmalige - en word de huidige - netwerkstructuur te beperkend geacht.
Naar mijn weten zit er toch echt een draaiende fan op die kaart en het plaatje ondersteunt dat in mijn ogen.De 24,1 centimeter lange kaart wordt passief gekoeld en slokt twee sloten op.
Volgens mij is hier smpelweg sprake van een woordvergissing en hoort dat "actief" te zijn.
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
AMD equips the ATI Radeon HD 2900 XT with a dual-slot, blower-type heat sink.
Dit topic is gesloten.