Op persoonlijke titel
Naast het feit dat het de eerste keer niet zou zijn dat een user komt vragen waar de foto's dan wel te vinden als we
Meer <a href="http://tweakers.net">foto's</a>
doen.
Als redacteur
Met de suggestie om de link inderdaad onder 'foto's' te gooien ipv de tekst 'klik hier' toe te voegen is niets mis. Anderzijds is dat slecht een advies, net als het advies om al dan niet 'www' voor een url te gebruiken en <b> door <strong> te vervangen
Een specifieke reden om hier voor 'klik hier' te kiezen had ik niet, al speelde de reden die ik hierboven op persoonlijke noot aanhaalde echt wel mee in die beslissing. Daarnaast is het inderdaad zo dat het slechts om een lijstje met foto's gaat, wat dus voor tekstbrowsers en blinden sowieso weinig interessant is. Granted: nu krijgen die 'klik hier' voorgeschoteld zonder te wéten dat het oninteressant is. Al valt dáár dan weer tegenin te brengen dat de title-tag duidelijkheid schept.
Conclusie: ik vind het eigenlijk niet nodig om dit te fixen, maar ga er volgende keer wel rekening mee houden cq. aan denken. Omdat ik echter in zo'n goeie bui ben: consider it fixed
En mijn excuses voor de late reactie nog
[
Voor 3% gewijzigd door
Yoeri op 22-03-2007 21:46
]