The devil is in the details.
KAn met een hoofdletter minder.UIteraard, zo benadrukken de twee

[ Voor 6% gewijzigd door CodeCaster op 04-04-2007 01:26 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Dubbel dubbel.Het kan de leiderspositie nog verder uitbreiden door modellen te schrappen die geen geen pvc of broomhoudende vlamvertragers meer bevatten.
Broom is imho enkelvoud en het eerste deel van de zin heeft hier geen betrekking op.[...] en wil niet zeggen of broom ooit de laan uit zullen zal worden gestuurd.
[ Voor 27% gewijzigd door mithras op 04-04-2007 09:04 ]
Verwijderd
Wel of geen pvc of broomhoudende vlamvertragers?Het kan de leiderspositie nog verder uitbreiden door modellen te schrappen die geen geen pvc of broomhoudende vlamvertragers meer bevatten.
eigenlijk stond het er goed
DoneBroom is imho enkelvoud en het eerste deel van de zin heeft hier geen betrekking op.
Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl
Het wijzigen is niet helemaal goed gegaan:
Het is nog steeds een dubbele ontkenning. Het schrappen van de modellen die geen pvc bevatten, is natuurlijk geen goede zaak voor het milieu.Het kan de leiderspositie nog verder uitbreiden door modellen te schrappen die geen pvc of broomhoudende vlamvertragers bevatten.
De tweede paragraaf
zou herschreven kunnen worden. Let bijvoorbeeld op de manier waarop het de zinnen in elkaar overlopen en op het gebruik van 'en' en komma's:De wetenschappers recruteerden (...).
De komma's uit de eerste zin kunnen weg. Het woord 'ook' kan weg. Ik van de tweede zin één zin zonder bijzinnen maken. Enzovoort.De wetenschappers recruteerden een legertje proefpersonen van 110 jongens en 15 meisjes van gemiddeld 14,6 jaar, die bekend waren met het spelen Quake II, en onderwierpen ze aan een persoonlijkheidstest. Ook werden hun agressieniveau's gemeten, en dat werd zowel voor als na het spelen van 20 minuten Quake gedaan. De resultaten werden vervolgens geclusterd, en dat leverde drie groepen op.
Verwijderd
De wetenschappers recruteerden een legertje proefpersonen van 110 jongens en 15 meisjes, van gemiddeld 14,6 jaar die bekend waren met het spelen Quake II, en onderwierpen ze aan een persoonlijkheidstest. Ook werden hun agressieniveau's gemeten, en dat werd zowel voor als na het spelen van 20 minuten Quake gedaan. De resultaten werden vervolgens geclusterd, en dat leverde drie groepen op.De wetenschappers recruteerden een legertje proefpersonen van 110 jongens en 15 meisjes van gemiddeld 14,6 jaar, die bekend waren met het spelen Quake II, en onderwierpen ze aan een persoonlijkheidstest. Ook werden hun agressieniveau's gemeten, en dat werd zowel voor als na het spelen van 20 minuten Quake gedaan. De resultaten werden vervolgens geclusterd, en dat leverde drie groepen op.
Kan je niet beter die 1e zin zo neerzetten met de komma? (qua zinsbouw is het wel leesbaar dus zal daar verder niet aan beginnen)
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2007 10:59 ]
De wetenschappers recruteerden een legertje proefpersonen van 110 jongens en 15 meisjes van gemiddeld 14,6 jaar die bekend waren met het spelen Quake II en onderwierpen ze aan een persoonlijkheidstest. Voor en na het spelen van 20 minuten Quake werden hun agressieniveau's gemeten. De resultaten werden vervolgens geclusterd, en dat leverde drie groepen op.
En niveaus mag zonder apostrof.
[ Voor 28% gewijzigd door CodeCaster op 04-04-2007 11:23 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Dat mag compatibiliteit zijn...door moeilijkheden met de achterwaartse compatabiliteit...
¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯ ¯¯¯¯¸¤¯¯(¯.¯)¯¯¤¸¯¯¯¯
nieuws: Intel presenteert embedded quadcores en motorfiets
-> buitenissig...bekend is van de American Chopper-documentaires over de buitennissig enthousiaste manier...
¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯ ¯¯¯¯¸¤¯¯(¯.¯)¯¯¤¸¯¯¯¯
Verwijderd
En waarom zou een bolleboos niet kalm kunnen zijn? Weet de auteur wel wat een bolleboos is?Vaak koelen bollebozen erdoor af en neemt bij kalmere spelers de mate van agressie toe.
Een enkele DisplayPort-kabel heeft een maximale doorvoersnelsnelheid
Nu is dat best wel snelsnel, maar toch
T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say
iemand anders?De Belastingdienst blijkt particulieren te hebben geadviseerd het DigiD van iemand te gebruiken als ze hun eigen inlogcode kwijt waren of te laat geactiveerd hadden.
gebruikmaken?Volgens het Ministerie van Binnenlandse Zaken mogen belastingplichtigen voortaan niet meer van de code van een ander gebruiken:
[ Voor 20% gewijzigd door The__Virus op 04-04-2007 17:55 ]
Weet jij wel wat een spel- of tikfoutje is?Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2007 @ 17:03:
nieuws: 'Stabiele persoonlijkheid immuun voor geweld in games'
[...]
En waarom zou een bolleboos niet kalm kunnen zijn? Weet de auteur wel wat een bolleboos is?
GefixtDexterBelgium schreef op woensdag 04 april 2007 @ 17:32:
nieuws: Nieuwe DisplayPort-versie goedgekeurd door Vesa
Een enkele DisplayPort-kabel heeft een maximale doorvoersnelsnelheid
Nu is dat best wel snelsnel, maar toch
GefikstThe__Virus schreef op woensdag 04 april 2007 @ 17:53:
nieuws: Belastingdienst blundert met advies DigiD
[...]
iemand anders?
[...]
gebruikmaken?
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Ook wijst het planbureua op de opkomst van servicepunten waar consumenten hun via het internet bestelde artikelen op kunnen halen.
Of hij laad zichzelf in deze verkeerde ruimte, Of hij bevind zich in de verkeerde adresruimte.Hierin wordt gemeld dat de Hhctrl.ocx-dll zichzelf in een verkeerde adresruimte bevindt, waardoor deze niet geladen kan worden.
Als jij het mij vraagt, -zelf
[ Voor 3% gewijzigd door siepeltjuh op 04-04-2007 21:31 ]
Can`t live without the mods
GefixtToon83 schreef op woensdag 04 april 2007 @ 18:49:
nieuws: 'Winkellandschap verandert door e-commerce'
Ook wijst het planbureua op de opkomst van servicepunten waar consumenten hun via het internet bestelde artikelen op kunnen halen.
Mja,ik vind het niet echt erg genoeg om het aan te passen.siepeltjuh schreef op woensdag 04 april 2007 @ 21:30:
nieuws: Windows-patch voor 'cursorlek' brengt nieuwe problemen
[...]
Of hij laad zichzelf in deze verkeerde ruimte, Of hij bevind zich in de verkeerde adresruimte.
Ik had de melding niet goed gelezen, maar ik zie dat het inmiddels al is aangepast
[ Voor 5% gewijzigd door P_de_B op 04-04-2007 21:38 ]
Een grote fout is het niet, maar mooier is het wel. Ik fix het dus alsnogsiepeltjuh schreef op woensdag 04 april 2007 @ 21:30:
nieuws: Windows-patch voor 'cursorlek' brengt nieuwe problemen
[...]
Of hij laad zichzelf in deze verkeerde ruimte, Of hij bevind zich in de verkeerde adresruimte.
PCI Express dient officieel (maar in het Engels) met hoofdletters en zonder streepje geschreven te worden, maar in ieder geval met dubbels s.Ageia zou volgens The Inquirer ook overwegen om een pci-expres-versie van de kaart uit te brengen.
Zie bijvoorbeeld http://www.pcisig.com/specifications/pciexpress/base2 .
Die extra 's' is uiteraard wel dringend nodig
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
punt nlHierdoor moet de chip kleiner, krachtiger, zuiniger en goedkoper worden
[ Voor 1% gewijzigd door The__Virus op 05-04-2007 12:49 . Reden: qoute :X ]
Is dat een woord, vergaande? Lijkt mij dat er verregaande moet staan?
Tsunami schreef op donderdag 05 april 2007 @ 12:53:
nieuws: EU overweegt vergaande stappen tegen Microsoft
Is dat een woord, vergaande? Lijkt mij dat er verregaande moet staan?
U hebt gezocht op vergaand:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
ver·gaand (bn.)
1 een hoge graad bereikend => verregaand
Verwijderd
En de kleur van het vakje mag aangepast worden, nu is dat rood (hardware) maar imo is business (grijs) (of software, blauw) meer gepast..er wordt niet echt hardware besproken?!
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2007 13:27 ]
Foei.Afgelopen maandag verkondigde Tim O'Brien van Microsofts Platform Strategy Group dat het bedrijf blijft geloven in de koppeling van zijn omvangrijke lijn desktopsoftware, tesamen met online diensten.
Tezamen.
Was waarschijnlijk even er bij ingeschoten om te veranderen door diegene die het postte (staat standaard op hardware).Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2007 @ 13:26:
nieuws: EU overweegt vergaande stappen tegen Microsoft
En de kleur van het vakje mag aangepast worden, nu is dat rood (hardware) maar imo is business (grijs) (of software, blauw) meer gepast..er wordt niet echt hardware besproken?!
Is inmiddels al door iemand anders verbeterd.
Verwijderd
Kom op, doe nou niet alsof hier nooit taalfouten worden gemeld.Rataplan schreef op woensdag 04 april 2007 @ 17:59:
[...]
Weet jij wel wat een spel- of tikfoutje is?
Dit was meer een fout in de context, taalkundig is er niets mis mee. Maar goed, dit is offtopic.Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2007 @ 18:00:
[...]
Kom op, doe nou niet alsof hier nooit taalfouten worden gemeld.
Hoe weet de poster dat het RBC Finance is geweest die e-mails stuurde?Deze week ontvingen talloze Nederlanders een email waarin een internationaal bedrijf aangeeft op zoek te zijn naar medewerkers in ruil voor een buitensporig salaris.
Zie ook de bron:Deze week ontvingen talloze Nederlanders een email waarin een internationaal bedrijf lijkt aan te geven op zoek te zijn naar medewerkers in ruil voor een buitensporig salaris.
Verder...De in het Nederlands geschreven email claimt van RBCFINANCE te zijn. In de email wordt gesproken over een vacature voor de functie van financieel medewerker. Waar het daadwerkelijk om gaat, is zogenaamde ‘Money Mule’ werving.
- bestemmingenAmper twee weken na de serie phishingmails waarmee ABN Amro-klanten bestookt werden, stuurt het bedrijf RbcFinance honderdduizenden Nederlandstalige mails naar de adressen uit dezelfde database, aangevuld met wat extra bestemmelingen.
- Inderdaad lijken, want zie http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=1982704 en bron:
Deze spam run lijkt direct gerelateerd te zijn aan de spoof emails die twee weken geleden werden verstuurd in naam van ABN AMRO. Deze emails lijken namelijk aan dezelfde database gestuurd te zijn (plus een aanvulling) als die van ABN AMRO.
Verwijderd
hebben gedemonstreerd [insert]dat[/insert] een draadloos netwerk dat gebruik maakt van wep voor de beveiliging binnen een minuut gekraakt kan worden.
Volgens mij is dit een inhoudelijke opmerking, gaarne een los topic dus.
Bestemmeling is Vlaams, zie ook http://www.vandale.nl/opz...k/?zoekwoord=bestemmeling. Laat ik dus staan.
Rest is aangepast.
May the Force be with you
Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!
De website noemt alleen maar een Celeron 440.In de meeste benchmarks is de Celeron 420 tien à twintig procent sneller dan de Celeron D 365 met enkele uitschieters naar de vijftig procent.
Voor de harde schijf zal 399 dollar betaald moeten worden in de VS.
dubbelVoor de 1TB-schijf zal 399 dollar neergelegd moeten worden.
...maximale doorvoersnelheid bedraagt 1070Mb/s, wat overeenkomst met 133,75MB/s.
Vreemde zin, "net boven" moet voor WIndows 98 worden ingevoegd.Het next-gen besturingssysteem uit Redmond is daarmee opgeklommen naar de vijfde plek in de ranglijst, Windows 98 - dat nog steeds een marktaandeel van 1,36 procent heeft.
Macs moet zijn MacHet marktaandeel van met een PowerPC-chip uitgerustte Macs daalde naar 3,94 procent
[ Voor 13% gewijzigd door Luit op 07-04-2007 12:12 ]
Het lijkt me dat dat 'en AP' of 'en het persbureau AP' moet zijnin augustus vorig jaar kwamen de informatiegigant en het AP al nader tot elkaar.
YupLuit schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 12:10:
Nieuws: 'Vista snoept marktaandeel Mac OS X af'
Vreemde zin, "net boven" moet voor WIndows 98 worden ingevoegd.
NopeMacs moet zijn Mac
'Het agentuur'/'Het agentschap' kan op zich wel. AP als pure eigennaam, dus zonder 'persagentschap'-betekenis, vind ik zelf eigenlijk helemaal niet mooi dus ik laat dit ongewijzigdG33rt schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 16:15:
Het lijkt me dat dat 'en AP' of 'en het persbureau AP' moet zijn
Ik heb, denk ik, een foutje gezien in een onderstreept woord op het nieuws-item:
Dell-2707WFP-27 inch monitor besproken
Namelijk: CCFL, er staat als uitleg: "cold cathode fluorescent light"
hoewel dit, volgens mij, "cold cathode fluorescent lamp" moet zijn.
(Het gaat immers om de licht-bron, niet het daadwerkelijk uitgestraalde licht.).
FYI
"Enkele dagen geleden is de tweede bètaversie van de 2.0-serie van Thunderbird verschenen. ..."
Het gaat hier om de RC1 niet om de tweede betaversie
WTF is zwaar water? Ik ken wel de uitdrukking 'ondanks zwaar weer',
maar zwaar water heb ik nog nooit van gehoord en google ook niet?
[ Voor 11% gewijzigd door The__Virus op 09-04-2007 19:20 ]
Het moet 'zwaar weer' zijn ja. Maar even terzijde, zwaar water bestaat wel en Google kent het ook - kijk maar...Jack schreef op maandag 09 april 2007 @ 19:07:
nieuws: AMD verlaagt prijzen ondanks zwaar water
WTF is zwaar water? Ik ken wel de uitdrukking 'ondanks zwaar weer',
maar zwaar water heb ik nog nooit van gehoord en google ook niet?
... wordt onder andere ook door AMD en IBM gebruikt
t vergeten
Nee, daarmee zouden we impliceren dat Pidgin meer waard is (hoger in de rangorde) dan Gaim en dat is niet wat we bedoelen. Wat we willen aangeven met die headline is dat Gaim een nieuwe naam krijgt en dat die Pidgin is, en dan is de uitdrukking 'verder als' op zijn plaats.
-MAX- in "Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* ande..."
Waarom onthou ik zulke dingen?
[ Voor 20% gewijzigd door dinges op 09-04-2007 21:47 ]
PSN: Houtvlot
Ja, ik snap het weerHarm schreef op maandag 09 april 2007 @ 21:44:
Nee, daarmee zouden we impliceren dat Pidgin meer waard is (hoger in de rangorde) dan Gaim en dat is niet wat we bedoelen. Wat we willen aangeven met die headline is dat Gaim een nieuwe naam krijgt en dat die Pidgin is, en dan is de uitdrukking 'verder als' op zijn plaats.
Wat beweeg jij je trouwens weer heerlijk in je vocabulaire Harm
versiecontrolesysteem -> versiebeheersysteem (iets te letterlijk vertaald uit het Engels
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
engelstalige is volgens mijn woordenboek met een hoofdletter
Lijkt me eerder dat de RIAA (hoofdletters trouwens?) dreigt met rechtszaken tegen de verspreiders.
Verder de eerste zin van de laatste alinea:
De auteursrechtenclub merkte deze verspreiding van auteursrechterlijk beschermde muziek
zouden de Chinese autoriteiten bij een inval niets anders kunnen doen dan de goederen in beslag nemen en een boete opleggen omdat de grens voor strefrechteljike vervolging op vijfhonderd stuks ligt.'
Denk dat het strafrechtelijke moet zijn oid
[ Voor 14% gewijzigd door Bakura Ryou op 10-04-2007 12:28 ]
Nou en of!Bakura Ryou schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 12:27:
in VS klaagt bij WTO over lakse piraterijbestrijding China:
zouden de Chinese autoriteiten bij een inval niets anders kunnen doen dan de goederen in beslag nemen en een boete opleggen omdat de grens voor strefrechteljike vervolging op vijfhonderd stuks ligt.'
Denk dat het strafrechtelijke moet zijn oid
(en gefixt)
He, nu staat er strafrechteljike
edit:
En nog een opmerking: "In oktober vorig jaar en in februari dit jaar dreigden de VS al met een klachtenprocedure bij het WTO." Uit de titel van het bericht volgt dat VS enkelvoud is (VS klaagt bij...), waarom is het hier dan opeens meervoud (...dreigden de VS...)?
[ Voor 41% gewijzigd door Bakura Ryou op 10-04-2007 12:33 ]
[ Voor 103% gewijzigd door Jack Flushell op 10-04-2007 14:57 ]
indische is imho fout, moet indiase, ik neem aan dat 't hier over het land India gaat, en niet Indonesië... Zal vast wel wat voor indische te zeggen zijn, maar indiase is wel duidelijker
|>
Deze loopt beter:Het bedrijf ziet zich hierdoor gedwongen om een aantal maatregelen te gaan nemen, maar gezien de gelijktijdig doorgevoerde prijsverlaging heeft aan strijdlust nog niets verloren.
Het bedrijf ziet zich hierdoor gedwongen om een aantal maatregelen te gaan nemen, maar heeft - gezien de gelijktijdig doorgevoerde prijsverlaging - aan strijdlust nog niets verloren.
Klopt, voor de auteur: Indische heeft betrekking op het 'culturele of geografische aspect. Als het om het land India gaat (zoals in dit geval) is het IndiaseSimon schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 15:03:
nieuws: 'Indische it-werknemers fervente jobhoppers'
indische is imho fout, moet indiase, ik neem aan dat 't hier over het land India gaat, en niet Indonesië... Zal vast wel wat voor indische te zeggen zijn, maar indiase is wel duidelijker
AgreedPcDealer schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 15:53:
nieuws: AMD verlaagt prijzen ondanks zwaar weer
[...]
Deze loopt beter:
[...]
nieuws: Riaa dreigt met rechtszaken voor verspreiders promosingle
Lijkt me eerder dat de RIAA (hoofdletters trouwens?) dreigt met rechtszaken tegen de verspreiders.
Verder de eerste zin van de laatste alinea:
De auteursrechtenclub merkte deze verspreiding van auteursrechterlijk beschermde muziek
Riaa schrijven we met kleine letters.
Thanks, dacht al zoiets. En rechtszaken tegen? Je dreigt met een rechtszaak voor(bijvoorbeeld) de rechtbank in Lutjebroek, maar tegen de opponent.
Al is het niet perse nodig. Vergelijk: er wordt gedreigd met straf voor iemand, en de straf is in dit geval een rechtszaak. Een rasechte dativus, voor wie het wat kan schelen
[ Voor 82% gewijzigd door Rataplan op 10-04-2007 22:02 ]
vierde regel
"De iPod waarmee het allemaal mee begon"
beter is: "De iPod waarmee het allemaal begon" of "de iPod waar het allemaal mee begon".
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.
Onderaan:
We hebben erg onze best gedaan om een open brief te vermijden, maar we wachten als sinds augustus op een acceptabele licentie om onze implementatie van Java te testen.
Ze wachten al sinds augustus
2e zin in de lead: vulcanisch -> vulkanisch
dat moet toch gewoon memory clock zijn?Tot slot opereert de shader clock van de 8600 GTS op 1450 MHz, die van de 8600 GT op 1180MHz en draait die van de 8500GT op 900MHz.
Voor zover ik weet, hebben shaders geen clocksnelheid.
[q]Volgens LeBlanc zou het echter efficiënter zijn om gebruikers chocolade aan te bieden in ruil voor hun paswoorden, dan misbruik te willen maken van dit lek.[/q]
password, of Nederlands: wachtwoord
Laat maar, het is Belgisch-Nederlands

Het klinkt mij niet lekker, maar het is dus niet fout.
[ Voor 20% gewijzigd door Pinobigbird op 11-04-2007 22:36 ]
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Regel 1 na leader:
"De hacker Mati Abaroni heeft " ==> naamfout, het moet Mati Aharoni zijn met Ah ipv Ab.
HK
Mwaah, fout lijkt me wel duidelijkEen volledig overzicht tussen de verscillen van versie 1 en 2 is op
"Een .hlp-bestand is volgens hem ontworpen om als uitvoerbaar bestand te kunnen functioneren - hoewel de heap overflow wel niet tot bedoelde functionaliteit gerekend zal kunnen worden - en het is bijgevolg ook mogelijk deze bestanden te misbruiken voor kwaadaardige doeleinden."
"Wel niet" klinkt mij een beetje vreemd in de oren. Het leest ook wat raar.
weet trouwens niet zeker of dit in dit topic hoort.
[ Voor 9% gewijzigd door Arethusa op 12-04-2007 08:39 ]
I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs
De camerdivisie van Samsung
Dat zou nog net in dit topic kunnen als het fout was, maar dat is het niet. En niet-foute zaken kunnen hier in elk geval niet, dus mag je een apart topic openen. Maar dat zal je wel niet willen doen, want het is een vrij algemene constructieArethusa schreef op donderdag 12 april 2007 @ 08:31:
"Wel niet" klinkt mij een beetje vreemd in de oren. Het leest ook wat raar.
offtopic:
weet trouwens niet zeker of dit in dit topic hoort.
Alle andere problemen zijn gefikst
Ok, welicht heb je gelijk. Ik weet nu in ieder geval waar ik het een en ander moet plaatsen.Rataplan schreef op donderdag 12 april 2007 @ 08:56:
[...]
Dat zou nog net in dit topic kunnen als het fout was, maar dat is het niet. En niet-foute zaken kunnen hier in elk geval niet, dus mag je een apart topic openen. Maar dat zal je wel niet willen doen, want het is een vrij algemene constructie
Alle andere problemen zijn gefikst
I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs
in huisniet iedereen heeft de technische kennis is huis die jullie hebben
De letter i vergetenConsumenten zouden voor het mobiel bellen vanuit het buitenland maxmaal 50 cent per minuut mogen betalen,
KlassiekerWat wel verassend was, is de opbouw van het dll-bestand.
[ Voor 3% gewijzigd door HaaZ op 12-04-2007 10:01 ]
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
Uhm... ik begrijp het niet[...]Tot slot opereert de shader clock van de 8600 GTS op 1450 MHz, die van de 8600 GT op 1180MHz en draait die van de 8500GT op 900MHz.
[...]
Door de 8600 GTS over de 1 GHz-barrière te tillen, liet VR-Zone begin deze maand al zien dat ook overklokkers prima uit de voeten kunnen met de kaart.
quote uit ander artikel:
675 <-> 1450?De 8600 GTS zou volgens geruchten een coreklok van 675MHz meekrijgen, terwijl het geheugen standaard op 2GHz zou draaien. De G86-gpu waar VR-Zone de hand op wist te leggen lijkt af fabriek al een stukje harder te gaan: de screenshots lijken uit te wijzen dat de kloksnelheden 745MHz voor de core en 2290MHz voor het geheugen bedragen.
U vraagt, wij antwoorden.
Dit topic is gesloten.