When I roll my head across my keyboard, it says: aerfcdv5y8iuh7y6t5rf4e3
2x fabrikanten?Naar verwachting zal het 55nm-productieproces vooral zijn weg vinden naar handsets en grafische chips voor mobiele toepassingen, aangezien veel fabrikanten van fpga-fabrikanten meteen de stap naar 45nm willen zetten.
[ Voor 27% gewijzigd door Jack op 29-03-2007 12:02 ]
Moet die 2e fabrikanten niet iets anders zijn zoals chips/cpu'saangezien veel fabrikanten van fpga-fabrikanten meteen de stap naar 45nm
Te laat, en had per ongeluk de dag-link erin gezet
[ Voor 15% gewijzigd door sewer op 29-03-2007 12:04 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten
Het is al genoemd, maar de 25 tot 75% wisseling lijkt echt een rare samenvoeging van zinnen o.i.d. Het klopt in ieder geval niet.
Wat wel een echt tikfoutje is:
Vlak aan de aankoop van ATi kondigde AMD hetzelfde idee aan onder het motto 'Fusion', maar nu lijkt het er dus op dat Intel ongeveer gelijktijdig met hetzelfde concept zal komen.
Te veel gebruik van 'aan' met de eerste zal dan ook 'na' worden bedoeld.
Can`t live without the mods
Done, de rest: graag in een nieuw topicsiepeltjuh schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 12:55:
nieuws: Details Intel 45nm: graphics, HT en automatisch overklokken
Vlak aan de aankoop van ATi kondigde AMD hetzelfde idee aan onder het motto 'Fusion', maar nu lijkt het er dus op dat Intel ongeveer gelijktijdig met hetzelfde concept zal komen.
Te veel gebruik van 'aan' met de eerste zal dan ook 'na' worden bedoeld.
Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl
een; ambtenaarDergelijke aardigheidjes groeien volgens de politici in spe echter al snel uit tot geldverslindende projecten met digibeten aan het roer en verworden zo uiteindelijk tot niet meer dan en leuk verzetje voor de ambentaar.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Verwijderd
Het gaat hier om 173 miljoen naar 9 miljard dollar ipv eenheden, zie oorspronkelijke artikel.
Volgens bron moet het zelfs iRex zijn.
[ Voor 11% gewijzigd door riezebosch op 29-03-2007 17:13 ]
Canon EOS 400D + 18-55mm F3.5-5.6 + 50mm F1.8 II + 24-105 F4L + 430EX Speedlite + Crumpler Pretty Boy Back Pack
Done.
Dat is geen spel- of tikfout dus aub in een apart topicVerwijderd schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 16:53:
http://tweakers.net/nieuws/46896
Het gaat hier om 173 miljoen naar 9 miljard dollar ipv eenheden, zie oorspronkelijke artikel.
Yup, lijkt me wel
The devil is in the details.
"Rechtsprocedure" in titel is geen bestaand woord. Gerechtelijke procedure of rechtszaak bestaan wel. Ik zou in deze context echter "rechtsgang" of "procesgang" gebruiken.
When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.
"De eenvoud zou erin bestaan dat burgers niet meer eerst de gang naar de deurwaarder hoeven te maken, maar hun zaak elektronisch aanhangig kunnen maken bij de griffie. Ook vervalt bij zo'n procedure"
een griffie?
Ben alleen te lui om te bedenken of dat klopt in die context. Denk het wel.grif·fie (de ~ (v.), ~s)
1 secretarie van de kamers van de Staten-Generaal, de Provinciale Staten, de rechterlijke colleges enz. => kanselarij
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Niks
[ Voor 9% gewijzigd door DexterBelgium op 29-03-2007 18:59 ]
T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say
Hmm, ik zou het zelf niet gebruikt hebben, maar ik weet niet zeker of het fout is. Ik kom het als ik google veel tegen, hoewel dat natuurlijk geen garantie is dat het correct is. Vooralsnog laat ik het staan, ik weet niet wat de rest ervan denkt?Superdeboer schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 17:51:
nieuws: SER adviseert eenvoudige rechtsprocedure bij geschillen
"Rechtsprocedure" in titel is geen bestaand woord. Gerechtelijke procedure of rechtszaak bestaan wel. Ik zou in deze context echter "rechtsgang" of "procesgang" gebruiken.
Uit het papierwerk blijkt dat er een nieuw nieuwe PlayStation 3 op de lijst is verschenen...
...dat het 80GB-model de opvolger van de 20GB-versie zal worden en dat de 60GB-versie vervangen zal worden door...
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
De identificatietechniek zou moelijk om de tuin te leiden zijn en daardoor geschikt zijn voor bijvoorbeeld authenticatie.
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
Met hulp van vele vrijwilligers is OpenOffice.org inmiddels al in meer dan 80 talen vertaaltd, ...
lijkt me dat het ofwel "belangrijkste" ofwel "meest belangrijke" moet zijn...De volledige release notes van deze versie zijn op deze pagina te vinden, de meest belangrijkste veranderingen in deze release worden als volgt op een rijtje gezet:
Laatste zin:
Notenooks die gebruik zullen maken van de nieuwe chipset zullen onder andere geleverd worden door Asus, HP en Fujitsu.
-=[Een wijs man zei eens: als een tweaker heb ik zo mijn TCP-IP connecties. Deze uitspraak staat tot op de dag van vandaag © mr._Anderson]=-=[ AMD64 overclock en registratie site: AMDGeeks.net
De 'ij' van IJsland in de tabel staat niet met hoofdletters geschreven.
Tweede alinea (1e na lead):
Niet helemaal een tikfout, maar eind derde alinea:Volgens Richard Stalmann Stallman, oprichter van FSF, ondermijnt deze deal de vrijheden in de opensourcegemeenschap. [...] De deal tussen Microsoft en Novell gooit deze vrijheden volgens Stalmann Stallman overboord, maar voorbeelden die deze claim onderbouwen haalt hij niet aan.
Deze zin is wat ongelukkig; teveel "er" en "aan" en "voor". Zonder de zin echt te herschrijven zou "dat een heel team juristen eraan te pas zal moeten komen voor de uitvoering ervan."Ook andere bedrijven geven aan dat de nieuwe versie nu zo complex is geworden dat er een heel team aan juristen aan te pas zal moeten komen voor de uitvoering ervan.
En de laatste zin:
Moet er "en" tussen "gemaakt" en "GPLv3"?Daarna zal alles definitief worden gemaakt GPLv3 een feit zijn.
[offtopic]M.b.t. mijn tweede correctie: er ligt een grijs gebied tussen bepaalde soorten stijlfouten en eenvoudige spel- en tikfouten. Dit soort stijlfouten komt vrij regelmatig voor in nieuwsberichten op t.net, vooral wanneer iemand snel iets uit het Engels heeft vertaald (in dit artikel staat bijvoorbeeld "zakenmodellen", wat vermoedelijk business models was, maar die heb ik niet genoemd omdat daarmee wellicht de grens wordt overschreden). Kan ik dit soort zaken hier kwijt of moet ik daar toch een apart topic voor openen?[/offtopic]
Hier is het al gefixt (of het was nooit fout).Calamarain schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 11:21:
nieuws: Nederland streeft VS voorbij in technologiesector
De 'ij' van IJsland in de tabel staat niet met hoofdletters geschreven.
Voor dat soort dingen, die volgens mij niet helemaal fout zijn, kun je beter even een apart topic openen.fondacio schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 19:54:
[offtopic]M.b.t. mijn tweede correctie: er ligt een grijs gebied tussen bepaalde soorten stijlfouten en eenvoudige spel- en tikfouten. Dit soort stijlfouten komt vrij regelmatig voor in nieuwsberichten op t.net, vooral wanneer iemand snel iets uit het Engels heeft vertaald (in dit artikel staat bijvoorbeeld "zakenmodellen", wat vermoedelijk business models was, maar die heb ik niet genoemd omdat daarmee wellicht de grens wordt overschreden). Kan ik dit soort zaken hier kwijt of moet ik daar toch een apart topic voor openen?[/offtopic]
De andere fouten zijn gefixt
Moet iets zijn als: "Microsoft waarschuwt voor het weer opduiken van een ernstig lek dat eerder met XP SP1 opgelost werd."Microsoft waarschuwt voor het weer opduiken van een ernstig lek, wat eerder met XP SP1 opgelost werd.
"gebeurt"... maar dit gebeurd momenteel alleen voor de zakelijke markt.
[ Voor 29% gewijzigd door Goofy op 30-03-2007 21:30 . Reden: URL vergeten - ctrl +c is handig, maar zonder ctrl + v ook niet echt... ]
De link werkt niet.deden.
edit: staat onderaan het nieuwsbericht.
[ Voor 35% gewijzigd door Synch op 30-03-2007 22:40 ]
De sinne skynt al ieuwen oer ûs lân, bringt de iere moarn. Eltse dei op nij.
Join de Nederlânse Kreft Kei
[ Voor 80% gewijzigd door Martin Sturm op 30-03-2007 23:33 ]
- aanHP zou, met behulp van de sdk, werken een een fotobeheerapplicatie,
Komma totaal overbodig. En die fout wordt wel heel regelmatig gemaakt.In de toekomst zou Microsoft ook plannen hebben om Home Server in te zetten voor home-automation, maar gedetailleerde plannen hierover zijn nog niet bekend.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
nieuws: Asus overweegt notebookdivisie af te splitsenAsus heeft Dells steun echter hard nodig aangezien in november het contract met Apple voor de levering van MacBook-onderdelen afloopt en dat ook Toshiba aangekondigd heeft dat het aantal bij Asus bestelde onderdelen zal afnemen.
Een erg onduidelijke zin, zeker omdat er wel 4 verschillende merken worden genoemd.
Ik zie de onduidelijkheid ook niet.Martin Sturm schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 12:52:
Fouten gefixt, behalve de 'erg onduidelijke zin'. Ik zie even niet het probleem met die zin; dat er vier merken worden genoemd lijkt me nu niet per definitie een fout of zo? Hij zou opgesplitst kunnen worden in twee zinnen, maar echt nodig is dat imho niet.

Zo klopt het wel.Asus heeft Dells steun echter hard nodig aangezien in november het contract met Apple voor de levering van MacBook-onderdelen afloopt en dat ook Toshiba aangekondigd heeft dat het aantal bij Asus bestelde onderdelen zal afnemen.
Overigens:
processors gepubliceerd. De reviewer is niet ontevreden, maar wacht met spanning op échte dual-quad-core processors.
nieuws: Review Clovertown: voorbode voor échte quad-coresHoewel de verwachte kloksnelheid van Barcelona met 2,3 tot 2,5GHz, achter blijftachterblijft bij de komende 3,0GHz Clovertown,
[ Voor 13% gewijzigd door Delerium op 31-03-2007 18:37 ]
Verwijderd
Tweede alinea:
Mm, close...dual-dual-core-processos
Eerste komma hoort daar niet.met 2,3 tot 2,5GHz, achterblijft bij de komende 3,0GHz Clovertown
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2007 19:21 ]
[ Voor 131% gewijzigd door The__Virus op 31-03-2007 19:54 ]
De front side bus zijn
The devil is in the details.
Uuh het gaat toch over quad cores, dus 4 cores en niet acht?Ook is de processor vergeleken met een quad-socket Opteron-server, die dus eveneens acht cores tot zijn beschikking heeft.
[ Voor 68% gewijzigd door The__Virus op 31-03-2007 19:58 ]
[ Voor 67% gewijzigd door BalusC op 31-03-2007 20:27 ]
Hier wordt vast vi rt ualisatie bedoeld...Typische toepassingen voor dergelijke processorconfiguraties zijn vanzelfsprekend visualisatie
[ Voor 0% gewijzigd door lammert op 01-04-2007 12:36 . Reden: kan zelf ook niet typen, lol ]
schrijf je met twee l'sm i l l i e uvriendelijk
[ Voor 3% gewijzigd door Ids Lupo op 01-04-2007 13:14 ]
De sinne skynt al ieuwen oer ûs lân, bringt de iere moarn. Eltse dei op nij.
Join de Nederlânse Kreft Kei
Je leest de zin erop niet?The__Virus schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 19:55:
Vond het wat raar om te lezen, dus misschien herschrijven editte ik net. Maar dat gebeurt toch niet. Denk dat van de processors beter gewoon weggelaten kan worden. Dat woord wordt namelijk wel erg vaak gebruikt en het staat netter.
[...]
Uuh het gaat toch over quad cores, dus 4 cores en niet acht?
enOok is de processor vergeleken met een quad-socket Opteron-server, die dus eveneens acht cores tot zijn beschikking heeft. Aangezien er geen andere quad-core-processors beschikbaar zijn, is het niet mogelijk om de Clovertown daarmee te vergelijken.
Het valt dus uit de context te halen.[...]omdat een quad-core-processor andere karakteristieken heeft dan een quad-processor systeem. Volgens AnandTech wordt het pas echt interessant zodra AMD zijn Barcelona-processors op de markt brengt, zodat de twee rivalen eerlijk kunnen worden vergeleken.
En wat BalusC in "Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* ande..." zegt.
[ Voor 21% gewijzigd door PcDealer op 01-04-2007 13:42 ]
Verwijderd
In hetzelfde artikel, eerste zin van de laatste paragraaf:
Een derde leuke grap die we tijdens het onze dagelijks patrouille tegenkwamen was die van Engadget.
BalusC schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 20:27:
4x Dual Core = 8 coresMaar dat "Opteron server" mag wel iets specifieker idd. Een Opteron is niet per definitie Dual Core ofzo.
Clovertown = quadcore ('De processors met Clovertown-cores zijn in feite twee dual-core Woodcrest-processors op één chip.'), dus 4 cores. Dat wordt vergeleken met een quad socket Opteron systeem dat 'eveneens' 8 cores tot zijn beschikking heeft...PcDealer schreef op zondag 01 april 2007 @ 13:33:
[...]
Je leest de zin erop niet?
[...]
en
[...]
Het valt dus uit de context te halen.
En wat BalusC in "Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* ande..." zegt.
1x quadcore (=4) != 4x dualcore (=8)
Dat het daarmee vergeleken wordt is prima, maar mijn logica zegt dat eveneens daar niet zou mogen staan.
door een gebrekkige beveiiging van de betalingssystemen
verrassing, dusHet mag geen verassing heten dat de diefstal mogelijk werd gemaakt door een gebrekkige beveiiging van de betalingssystemen.
En natuurlijk ook wat SoaDmaggot heeft te zeggen. In één zin nogwel
[ Voor 10% gewijzigd door Jaap-Jan op 01-04-2007 18:04 ]
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
*nog wel, spreektaal
[ Voor 83% gewijzigd door PeterSelie op 01-04-2007 18:07 ]
Verwijderd
beveiligingHet mag geen verassing heten dat de diefstal mogelijk werd gemaakt door een gebrekkige beveiiging van de betalingssystemen.
Dankzij de grote campus met veel lage gebouwen, en de eigenschap van zonne-energie dat er op de dure piektijden 'smiddags 's middags meer stroom wordt gegenereerd, verwacht het bedrijf dat het de investering in slechts zeveneneenhalf jaar terug kan verdienen.
computo ergo sum
Het gaat om dual quadcore Clovertown en quad dualcore. Het staat er niet expliciet vermeld in de tekst van Anandtech, maar http://www.anandtech.com/...intel/showdoc.aspx?i=2957 ....The__Virus schreef op zondag 01 april 2007 @ 14:58:
[...]
[...]
Clovertown = quadcore ('De processors met Clovertown-cores zijn in feite twee dual-core Woodcrest-processors op één chip.'), dus 4 cores. Dat wordt vergeleken met een quad socket Opteron systeem dat 'eveneens' 8 cores tot zijn beschikking heeft...
1x quadcore (=4) != 4x dualcore (=8)
Dat het daarmee vergeleken wordt is prima, maar mijn logica zegt dat eveneens daar niet zou mogen staan.
... geeft het toch wel een beetje weg...Introduction
The age of multi-core is upon us, and the game of who has the highest clock speed has turned into who has the most cores (at least for now). Intel released Clovertown in Q4 of 2006, a bit ahead of its originally scheduled 2007 launch date. Obviously, the reason for the early launch was at least partially to ensure they were the first to market with quad core, ahead of rival AMD.
Clovertown is targeted at dual socket servers, typically in a 1-2U form factor. It launched with speeds up to 2.66 GHz, with 3.0 GHz on the horizon. Intel has also recently launched low voltage parts, which are rated at 50W and are clocked at 1.86 and 1.60 GHz.
So, what applications could benefit from eight cores? Today, the obvious choice is virtualization, although database servers, exchange servers, and compute clusters would also be good candidates. Virtualization is the primary target for Clovertown; a rack of ESX servers running on 2U Clovertown boxes would consolidate a significant amount of business applications in a relatively small foot-print.
En visualisatie moet idd virtualisatie zijn.
Klopt het alsnog in het artikel van T.net niet. Dat eveneens stond er simpelweg onterecht, omdat het in eerste instantie over 4 cores ging en dus niet 'eveneens' 8 cores. Maar het is nu dus gefixtPcDealer schreef op maandag 02 april 2007 @ 00:16:
[...]
Het gaat om dual quadcore Clovertown en quad dualcore. Het staat er niet expliciet vermeld in de tekst van Anandtech, maar http://www.anandtech.com/...intel/showdoc.aspx?i=2957 ....
[...]
... geeft het toch wel een beetje weg...
Volgende fouten :P:
nieuws: Microsoft geeft details over dataplatform voor Visual Studio
instantiërenEen nieuwe klant toevoegen is dan niets meer dan het instantieren van een klantobject
geledenEnige jaren gelden werd met ObjectSpaces een poging gedaan,
[ Voor 4% gewijzigd door The__Virus op 02-04-2007 10:00 ]
In de lead:
--> ResponseTijdens het weekeinde is er een toename in het aantal exploits waargenomen, zo wordt op Microsofts Security Respons Center-blog gemeld.
Edit: oeps, nog meer. In de tekst zelf:
Dus een l uit "beslissling"Volgens Microsoft-beveiliger Christopher Budd speelde het in de beslissling de release te vervroegen ook een rol dat er exploitcode is gepubliceerd
[ Voor 26% gewijzigd door fondacio op 02-04-2007 12:21 ]
Ik weet dat we tegenwoordig bang moeten zijn voor de "Engelse ziekte", maar in dit geval mag het "vaste en mobiele telefoonnummers" zijn.Het is ook mogelijk om een abonnement te nemen waarmee gebeld kan worden naar vaste- en mobieletelefoonnummers in eigen land en naar nummers in het buitenland.
Persbericht van EMI:De nummers zijn gecodeerd in het populaire mp3-formaat met een bitrate van 256kbit.
MP3 was voor EMI een DRM-vrije proef met nummers van oa Norah Jones volgens datzelfde persbericht.Apple has announced that iTunes will make individual AAC format tracks available from EMI artists at twice the sound quality of existing downloads, with their DRM removed, at a price of $1.29/€1.29/£0.99
Enkele dagen geleden hebben de ontwikkelaars van Minimo in de vorm van 0.2 een nieuwe versie van de internetbrowsers uitgebracht.
En zo is het maar net.
Golflengte. Frequentie is golflengte/snelheid.een frequentie van 1,55 micron
Ook al (op de verkeerde plaats) aangegeven in de nieuwscomments btw
EDIT: Zelf ook een foutje gemaakt.
[ Voor 8% gewijzigd door nXXt op 02-04-2007 18:48 ]
de rest heb ik gefixtRafe schreef op maandag 02 april 2007 @ 15:33:
[...]
Persbericht van EMI:
[...]
MP3 was voor EMI een DRM-vrije proef met nummers van oa Norah Jones volgens datzelfde persbericht.
"circa 430 duidend dollar."
Moet natuurlijk duizend zijn
1x 'een' teveelIntel levert al een ruim een jaar processors die...
en:
Het begint enkelvoudig (Intel, het bedrijf), daarna meervoudig (hen).Intels reactie is echter pragmatisch: de aanpak betekent volgens het bedrijf een kortere ontwikkeltijd, betere yields en lagere kosten, voordelen die volgens hen opwegen tegen de nadelen.
[ Voor 36% gewijzigd door The__Virus op 02-04-2007 20:03 ]
Verwijderd
Moet waarschijnlijk YuMe Networks zijn in nieuws: Nieuwe dienst streamt reclame naar gedownloade video - staat meerdere malen verkeerd in het artikel.MuVe Networks
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2007 03:30 ]
phishingaanvalAfgelopen week nog werden klanten van de ABN Amro slachtoffer van een phisingaanval.
a horse! a horse! my kingdom for a horse! (exeunt)
[got.profile] | [t.net.profile] | [specs]
Niet aangepast dus'De VS is/zijn een zeer ontwikkeld land.'
'De Verenigde Staten is/zijn een zeer ontwikkeld land.'
Moet de persoonsvorm in deze zinnen in het enkelvoud of in het meervoud staan?
--------------------------------------------------------------------------------
Er is helaas geen eenduidig antwoord mogelijk op deze vraag. In beide zinnen zijn beide persoonsvormen mogelijk, maar er bestaat een voorkeur voor 'De VS is een zeer ontwikkeld land' en 'De Verenigde Staten zijn een zeer ontwikkeld land.'
De Algemene Nederlandse Spraakkunst (ANS) zegt over deze kwestie het volgende (op bladzijde 1144):
"Bij meervoudige eigennamen die een organisatie, een bedrijf en dergelijke noemen, is het gebruik [van enkelvoud/meervoud in de persoonsvorm] wisselend; vergelijk bijv.:
(23a) De Verenigde Staten hebben tegengestemd.
(23b) De VS heeft/hebben tegengestemd.
(24a) De Spoorwegen willen nog meer personeelsleden ontslaan.
(24b) NS verhoogt/verhogen opnieuw de tarieven.
(25) Hoogovens boekt winst. (= 'de firma Hoogovens')
Het is vooralsnog niet helemaal duidelijk wanneer een enkelvoudige persoonsvorm mogelijk en wanneer die verplicht is."
De Schrijfwijzer geeft de volgende adviezen (bladzijde 106):
"[1] Volledige namen van landen en instellingen krijgen een meervoud.
De Verenigde Naties, de Verenigde Staten, de Filippijnen, Gedeputeerde/Provinciale Staten, enz. hebben.
[2] Afgekorte namen van landen en instellingen krijgen een enkelvoud.
De VS wil actie. B en W vergadert. GS geeft adviezen.
[3] Namen van bedrijven en groepen krijgen een enkelvoud.
Hoogovens is drie gulden gestegen. Vroom en Dreesmann/C&A opent een nieuw filiaal. (...)"
De belaste rechterVolgens de met de zaak belastte rechter was het door de omstandigheden
[ Voor 29% gewijzigd door The__Virus op 03-04-2007 13:01 ]
De 'caption' bij de 2e tabel moet nog wat kleiner
Nederlands is makkelijker als je denkt.
Done.
Ik zie inderdaad ook niet iets vreemds met de caption.
Solid state condensatoren bestaan niet, het zijn "Solid Capacitors".
done
geen idee van, ik vraag de auteurTheBorg schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 16:28:
nieuws: Asus biedt twee pci express x16-slots met 650i-chipset
Solid state condensatoren bestaan niet, het zijn "Solid Capacitors".
- mist een bijvoeglijk naamwoord omdat aan alles een prijskaartje hangtEr hing echter wel een prijskaartje aan vast en de competitie tussen met name Gigabyte, Asus en Abit heeft sindsdien niet tot schokkende prijsdalingen geleid.
[ Voor 15% gewijzigd door PcDealer op 03-04-2007 19:18 ]
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Blues = meervoud, dus optreden. Sowieso zou ik blues vermijden, omdat het over blueray gaat is het enigszins verwarrend.Hoewel de early-adopterblues ook bij bezitters van hd-dvd-spelers optreedt,
Even wat anders, dawuss had het al gemeld, maar niet hier zoals het hoort
Link moet dus aangepast worden naar http://en.wikipedia.org/wiki/HDiis er bij dat formaat met HDi wel zorggedragen voor een gestandaardiseerde programmeertaal.
Commandline FTW | Tweakt met mate
mja, het is gewoon creatief omgaan met taal imo. Ik laat het op dit moment staanThe__Virus schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 21:36:
nieuws: 'Wijziging blu-ray veroudert bestaande spelers'
[...]
Blues = meervoud, dus optreden. Sowieso zou ik blues vermijden, omdat het over blueray gaat is het enigszins verwarrend.
link al gefixtHero Of Time schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 22:35:
The__Virus, dit klopt. Het betekend niet altijd meervoud als een woord eindigd op een s. Je kan namelijk zelf de 'blues' oplopen, je bent dan alleen, enkelvoud. Het woord is zelf enkelvoud, bijbehorend werkwoord moet dan ook in enkelvoud geschreven worden.
Even wat anders, dawuss had het al gemeld, maar niet hier zoals het hoort. Linkje in het blueray artikel is fout, deze gaat naar de startpagina van tweakers, niet naar wikipedia.
[...]
Link moet dus aangepast worden naar http://en.wikipedia.org/wiki/HDi
Dit topic is gesloten.