Toon posts:

hulp voor meer snelheid (intel celeron D335 2800mhz)

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een tijde geleden een laptop gekocht, maar deze is een beetje sloom. Dit vanwege de maar 265 MB geheugen. nou wil ik extra geheugen bijkopen, maar soms is teveel geheugen ook weer niet nodig, zou iemand mij kunnen adviseren.
De laptop heeft het volgende:

Asus A4000L
CPU type: Intel Celeron D335 2800mhz (21x133)
Geheugen: PC2700 DDR SDRAM 256mb
Moederboard: SS M661FX/MX
Harde schijf 40GB 4200 rpm ultra ATA/100

please help want ik raak een beetje gefrustreerd met dit ding!!!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Gewoon 1GB ram erinduwen, dan kun je met de meeste applicaties weer prima vooruit. Evt de hdd vervangen door een wat sneller exemplaar, 4200rpm is ook niet heel erg vlot :P
Dit hangt natuurlijk erg af van de eisen die je aan het ding stelt. Maar 256MB is eigenlijk altijd wel te weinig.

[ Voor 25% gewijzigd door TERW_DAN op 14-03-2007 17:05 ]

• Bl44tschaap
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19:44
Ik ga mee met Terw_Dan, kijk of er 1GB in kan ;) En misschien de HDD vervangen :)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Het is hier op GoT de bedoeling dat je vooraf research pleegt en dat kunnen we helaas niet uit je topicstart afleiden. Zo had je bijvoorbeeld in de PMG FAQ onder "Hoeveel geheugen heb ik nodig?" en eventueel onder "Hoeveel/welk geheugen kan ik maximaal op mijn moederbord plaatsen?" of zelfs gewoon in de handleiding van je laptop kunnen kijken. Daarnaast horen upgradevragen in principe in het daartoe bestemde topic in Complete Systemen & Laptops.

Dit topic gaat dan ook dicht met een verzoek om eens de Registratievoorwaarden / korte FAQ te doornemen voor een uitleg over de werking van GoT ;)

Dit topic is gesloten.