Toon posts:

Macbook vs Dell printer vs externe harddisk

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Is het mogelijk om een dellprinter aan te sluiten op een macbook?? Zo ja, is er dan geen speciale macsoftware voor nodig. heb vrij weinig ervaring met apple, maar zit te denken om een macbook te kopen, maar heb niet zo'n zin mijn printer weg te gooien (of te verkopen voor een habbekrats). Ik ga er overigens vanuit dat ik een externe harddisk met muziek, films en foto's gewoon kan aansluiten op een mac (het is een Lacie harddisk), of is dit nie waar??????

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Zijn dat niet gewoon gere-brande Lexmark printers?

USB harddisk mag geen probleem zijn, je kunt alleen niet zonder meer schrijven naar NTFS.

Zoef

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij wel....

Wat is NTFS????

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Hoi lecktrick, welkom op GoT :)

Zoals je in de Registratievoorwaarden / korte FAQ (waar je mee akkoord bent gegaan) hebt kunnen lezen, verwachten we hier op GoT een hoge mate van eigen inzet. Zo wordt er verwacht dat je eerst zelf uitgebreid zoekt naar een oplossing voor je probleem en zelf dingen probeert. Mocht je er dan niet uitkomen, dan mag je een topic openen, waarin duidelijk staat wat je probleem is, wat je al geprobeerd hebt en wat het resultaat daarvan was. Dit alles zie ik niet terug in je topic start.

Ik raad je daarom aan om nog 'ns goed Registratievoorwaarden / korte FAQ en Het algemeen beleid door te lezen. Als je er nadat je dit alles hebt gedaan er niet nog niet uitkomt, dan mag je gerust een nieuw topic openen, maar let er dan wel op dat je post aan de eisen voldoet.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.