Notebook met Vga-in

Pagina: 1
Acties:

• cuber
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 26-11-2025
Ik ben op zoek naar een laptop of een uitbreiding voor een bestaande laptop waarmee ik het scherm van de laptop kan gebruiken voor een extra video apparaat zoals bijvoorbeeld een xbox of een computer waar tijdelijk geen scherm voor beschikbaar is d.m.v. een vga in.
Collega's van mij gaan namelijk regelmatig op pad naar klanten waar wij een soort set topbox hebben staan met een vga output, nu het zo dat zij altijd een laptop en een extra lcd monitor bij zich hebben wat natuurlijk vrij onhandig is.
Ik heb al wat rond gekeken maar kon niets vinden bij een Dell of HP.
Iemand suggesties?

• Sylph-DS
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-12-2025
PCMCIA of Usb VGA-in kaart

Die al gezien? Voortaan eerst even googlen ;)

[ Voor 28% gewijzigd door Sylph-DS op 14-03-2007 13:08 ]

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-01 23:03
Sylph, GoT search != Google heh :P

• Sylph-DS
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-12-2025
Alex3305 schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 14:41:
Sylph, GoT search != Google heh :P
In mijn ervaring is eerst googlen altijd beter, in veel gevallen (en deze dus ook) komt google toch op Tweakers.net uit :P

• cuber
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 26-11-2025
Ik had idd al een beetje gegoogled en op GOT gezocht maar kon niets vinden, en blijkbaar is het op dit moment ook niet echt mogelijk om een echte vga-in te krijgen.
Maar een tvkaart met daarbij een vga naar s-video/composiet bestaat wel als een mogelijkheid dit is echter veel te omslachtig dus ik zal wat anders moeten verzinnen.

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-01 23:03
Je zou ook naar een USB adapter kunnen kijken. Ik weet niet of deze bestaan, maar je kunt er wel op zoeken.
Pagina: 1