Offtopic starts here
MSI M677 + alle x64 drivers moet mogelijk zijn. Iig werkt echt ALLES op mn A6T naar behoren

. Verder start VIsta hier vlotter. Als je een nieuwe bak hebt (zeker dualcore (liefst x64) en 2GB) dan is VIsta gewoon heerlijk. Zelf mis ik geen performance in games. Alles draait. Indexed searching, UAC, extra stabiliteit (de crappy nvidia drivers zijn een paar keer gecrashed, maar geen vastloper zoals bij XP daardoor). Verder de integratie met RSS in de sidebar vind ik een genot. AERO noem ik niet eens, het is leuk maar echt niet de reden om over te stappen. Het zijn kleine dingen, maar ik kan ze niet meer missen.
Over laptops en prijzen. Tsja, Intel kant valt mee (de Core Duo laptopjes waren 200 euro duurder, dan kies je met plezier voor een 64-bit ready AMD

) door de tijd. Alleen is de Core 2 Duo gewoon de melk koe en dumpe we de Core Duo. AMD is lekker goedkoop en dat merk ik wel. Laatst een test van nieuwe laptops. Mijn A6T met een minder hoge prijs en al een half jaar oud (nieuwwaarde gerekend) kon prima mee op de vista scores van de review. Gemiddelde HDD, op een na beste GPU, beste geheugen, Slechste CPU (0.1 punt minder tegen zn concurrent de T5500). Ik klaag niet
Einde offtopic
Over die Acer. Voor dat je gaat slapen, lees eerst GoT door en zoek naar dingen als service. Ook de laatste pagina's van het Aspire 502x topic zijn leuk leesvoer voor Acer haters. Buurjongen heeft dat model. 4x heengestuurd in 1 jaar. Krijgt nu eenneiuwe. DVD die niet werkt, scharnieren die binnen een jaar barsten. Laptop die kapot gaat net na de garantie van 1 jaar. Het is bij acer eerder regelmaat dan uitzondering. "Hitteprobleem opgelost", ja we krijgen een tragere CPU terug. Bij mn buurjongen is er gewoon een schroefje om het stukje plastic bij elkaar te houden, meer dan een stukje plastic kan ik het niet noemen. Er is een GoTter die beweert dat je bij de aanschaf van een Acer al betaald voor een retourtje Acer... Er zijn overigens ook tevreden mensen, dus geen nachtmerries krijgen. Maar zelf zou ik zeggen: Voel een acer, buig het scherm eens een beetje, buig het eens heen en weer, typ eens en kijk hoeveel speling er tussen zit, druk eens naast het touchpad. Ik zou zeggen, lees je goed in en neem bij Acer iig de optionele 3 jaar garantie!
4 van de 5 Acers die ik ken zijn inmiddels gesneuveld. Bij mn vader op het werk hadden ze 3. 2 zijn kaduk gegaan en daar is 1 andere van gemaakt. De andere wert nog volgens mij. Echter staan die dan ook altijd binnen in een basisschool waar alleen de docenten aankomen.. De 4e is die van mn buurjongen: brakke DVD fikker en ook nog eens vallende schroeven. De 5e is een van mn klasgenoot. Die heeft het ook een half jaar uitgehouden. Nu is de kabel van het beeldscherm kapot.. Al vind ik die laatste al heel wat beter (toetsenbord zit echt steviger) toch blijft het brak aanvoelen als ik daarna achter mn Asus mag zitten, een genot
De Asus stal heeft misschein nog wat leuks in de form van een Z92. De Z92T is iig mijn laptop zonder tas ed. Misschien dat die nog ergens staat. Asus levert iig 2 jaar garantie, dat is zeker een pluspunt!
[
Voor 46% gewijzigd door
GENETX op 13-03-2007 17:26
]