Sinds jaren heb ik mij verwonderd over de slechte grafische kwaliteiten van de PS2 en de Nintendto gamecube etc, in vergelijk met de toen mogelijke grafische kwaliteiten van de PC. ( ik snap wel dat mensen liever een kleine spel computer willen in de woonkamer, met leuke gameplay)
Nu zag ik laatst een vergelijk tussen de Microsoft Xbox 360 en een PC.
Daarbij viel mij op dat de Xbox veel mooiere schaduw effecten en anti allising had dan de PC varriant van het geteste spel.
Nu komt eind deze maand eindelijk de PS3 uit, die met de zelfde generatie grafische processor is uitgerust als dat de Xbox360 is. ( Des ondanks persteerd de Xbox naar verwachting beter dan de PS3 )
Maar nu de vraag waar dit topic om draait.
Hoe scoort de Xbox360 en de PS3 nu in vergelijk met een PC met een NVIDIA DX10 compatible 8800 GTS of GTX. ( Of de nog ter verschijnen ATI next gen gebareerd or de R600 chip )
Het kan toch niet zo zijn dat de PC VGA adapter terwijl die 1 gen nieuwer is, slechter persteerd op een HD resolutie dan de PS3 of Xbox360.
Gaarne geen links naar niet ingame video's want die heb ik al genoeg gezien.
Nu zag ik laatst een vergelijk tussen de Microsoft Xbox 360 en een PC.
Daarbij viel mij op dat de Xbox veel mooiere schaduw effecten en anti allising had dan de PC varriant van het geteste spel.
Nu komt eind deze maand eindelijk de PS3 uit, die met de zelfde generatie grafische processor is uitgerust als dat de Xbox360 is. ( Des ondanks persteerd de Xbox naar verwachting beter dan de PS3 )
Maar nu de vraag waar dit topic om draait.
Hoe scoort de Xbox360 en de PS3 nu in vergelijk met een PC met een NVIDIA DX10 compatible 8800 GTS of GTX. ( Of de nog ter verschijnen ATI next gen gebareerd or de R600 chip )
Het kan toch niet zo zijn dat de PC VGA adapter terwijl die 1 gen nieuwer is, slechter persteerd op een HD resolutie dan de PS3 of Xbox360.
Gaarne geen links naar niet ingame video's want die heb ik al genoeg gezien.