Dat zal ik inderdaad binnenkort doen. Helaas heb ik niet elke dag de tijd om alles meteen up to date te maken, maar het komt er aan, morgenavond denk ik.
Lumics schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 16:14:
Ik ben mij aan het orienteren op smartphones en kwam dit telefoontje tegen bij de gsmwinkel. Ik ben op het pda gebied een complete leek. De diverste pda's en smartphones hebben hun eigen processor en snelheid. Deze heeft een proc van 200mhz. In de startpost staat de opmerking 'wel erg langzaam?'
Waarin merk je dat de processor minder snel is? Kan je zomaar alle processors met elkaar vergelijken door naar de snelheid te kijken of is dit niet helemaal eerlijk?
Nee in de TS staat niet 'heel erg langzaam'. Er staat en vraag in de FAQ of 200Mhz niet wat langzaam is. En met als antwoord dat het inderdaad niet heel erg snel is. Daarmee bedoel ik te zeggen dat er inderdaad snellere processoren zijn. Echter zoals je zelf ook al als vraag stelt, je kan niet alle processoren vergelijken met elkaar. Vergelijk het maar een beetje als de processoren van apple met die van intel, is ook geen eerlijke vergelijking.
Maar het is inderdaad niet de meest snelle processor, maar er is zeker wel goed mee te werken. Ik ben geen zware gebruiker van het toestel. Ik gebruik hem zelf voor navigeren, bellen, agenda soms een spelletje, notities maken, sms versturen, beetje internetten op het draadloos netwerk thuis, etc. Niet heel veel zware dingen, maar het werk goed genoeg naar mijn idee.