HTC P3300 deel 4 (Artemis, MDA Compact III, Orange SPV M650)

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 26.365 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien domme vraag maar wat houd TS in?
The phonehouse belde mij net, en hij is binnen. Laat ik nu net vanavond moeten over werken GVD!
Maarja, beetje anpoten vanmiddag en dan hopen dat ik vroeger klaar ben.Lekker de hele avond spelen met mijn P3300!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biker-mouse
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-06 00:51
Staan zeker wel een paar interessante tweaks tusssen, maar hoe wat en waar kun je deze registery keys aanpassen??

MacBook Pro - Iphone 6 - Ipad Air - BMW E90 325i - Honda CBR 600 RR - Synology DS415+ - Apple TV2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:57

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 11:16:
[...]

Misschien domme vraag maar wat houd TS in?
The phonehouse belde mij net, en hij is binnen. Laat ik nu net vanavond moeten over werken GVD!
Maarja, beetje anpoten vanmiddag en dan hopen dat ik vroeger klaar ben.Lekker de hele avond spelen met mijn P3300!
TS is Topic Start.
Biker-mouse schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 11:21:
[...]
Staan zeker wel een paar interessante tweaks tusssen, maar hoe wat en waar kun je deze registery keys aanpassen??
Gebruik bijvoorbeeld Total commander. Daarmee kan je naar de map Plugins en dan zie je daar een mapje Registry. Et voila, aanpassen maar :)

[ Voor 16% gewijzigd door 13art op 16-03-2007 11:23 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:50

Roy

Hobbies?

(jarig!)
Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 14:47:
bereikbaarheidsprobleem = opgelost

Ik weet dat we het er eigenlijk niet meer over moeten hebben............... ;) maar ik wilde het volgende toch even delen:

Ik via IMEI check unlocker gekocht, andere andere ROM geinstalleerd met hoger nummer voor radio rom en heb sindsdien geen bereikbaarheidsproblemen meer
Klinkt goed! Heb je dat gedaan op een MDA Compact III of een P3300? En welke versie van je radio rom heb je nu dan?

Inderdaad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben op zoek naar een programma wat ook de restjes in de registry verwijderd na deïnstallatie van programma's. Ik dacht dat MemMaid dat kon verwijderen. Alleen ik ben op zoek naar een freeware versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• programist
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-12-2018

programist

Got Milk?

Voor diegene die geen zin hebben om de MIO FIX TRICK te doen en je register aan te passen is er een alternatief:

Zet dit bestandje in je windows dir van je XDA en maak een snelkoppeling naar waar je wilt.

Dit bestandje komt rechtstreeks uit een MIO pda, en download dan ook de MIO file.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biker-mouse
Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 23:32:

Daarnaast wil ik weten of je Internet Explorer zo in kan stellen dat hij alleen verbinding maakt als er een WiFi verbinding beschikbaar is, dus niet via GPRS...
Is het idd mogelijk om GPRS uit te zetten, zodat indien je op een verkeerd knopje druk niet ineens verbinding maakt via gprs en het geld gaat kosten...
Bij instellingen --> GPRS kan ik niet de instellingen veranderen zodat het gprs geen verbinding kan maken of wordt ontregeld of iets...

MacBook Pro - Iphone 6 - Ipad Air - BMW E90 325i - Honda CBR 600 RR - Synology DS415+ - Apple TV2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• otterlo
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-01-2022
Ik wil een andere alarm er op hebben, wordt van deze niet wakker :)
Is het mogelijk om op de een of andere manier een mp3 hiervoor in te stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

otterlo schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 16:27:
Ik wil een andere alarm er op hebben, wordt van deze niet wakker :)
Is het mogelijk om op de een of andere manier een mp3 hiervoor in te stellen?
Ik gebruik zelf enAlarmPPC werkt prima

CLICK

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roy schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 13:00:
[...]

Klinkt goed! Heb je dat gedaan op een MDA Compact III of een P3300? En welke versie van je radio rom heb je nu dan?
Ik heb een MDA compact III en heb de PDAmobiz Powermap ROM erop gezet, hiervoor heel kort een dopod ROM. De radio ROM is versie 02.69.90

Ik weet niet of ik naar een site met ROMs mag verwijzen maar het de link is:
http://www.our-xda.co.uk/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• otterlo
Tha schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 16:44:
[...]

Ik gebruik zelf enAlarmPPC werkt prima

CLICK
Dit programma is super. Thanx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Tha schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 23:38:
[...]

Simkaart heb je bij een abbo direct in de winkel.
Prepaid word ie met 1 dag opgestuurd :)
Prima service O+
Heb het even getest: krijg ook via een andere gsm geen aanmelding op het tmobile netwerk. Geen idee of het wel kunnen aanmelden in t begin uberhaupt de bedoeling was, maar ik zal volgende week ff bellen met de klantenservice daarover. Anders hobbel ik idd even langs een Tmobile winkel, er zitten er zelfs 2 hier in Nijmegen, dus dat komt goed. En ach, heb nog 2 maanden voordat alles overgezet gaat worden dus geen paniek ;)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 20:42:
[...]

Ik heb een MDA compact III en heb de PDAmobiz Powermap ROM erop gezet, hiervoor heel kort een dopod ROM. De radio ROM is versie 02.69.90

Ik weet niet of ik naar een site met ROMs mag verwijzen maar het de link is:
http://www.our-xda.co.uk/
Hoe was je aan die unlock gekomen dan? Want dat is wel noodzakelijk toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 11:28:
[...]

En daar gaan we het dus hier niet over hebben. Dat is tegen de GoT regels. Dus je zal toch echt zelf op zoek moeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• programist

programist

Got Milk?

Verwijderd schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 11:28:
[...]

Aanschouw xda-search functie :)

EDIT : link weggehaald. (tip, zoek op xda-dev)

[ Voor 17% gewijzigd door programist op 17-03-2007 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• programist

programist

Got Milk?

[b][message=27684995,noline]DjWannaB2002 schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ ....
DJ, kan je TS aanpassen m.b.t. QuickGPS. er zijn nu een aantal opties gepost die werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Star65
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-10 13:47
Ben nu sinds 2 dagen in het bezit van originele HTC 3300. (met vodafone 25 abo) Perfect apparaat tot dusver.
Enige probleem wat ik had was met Active Sync. Firewall blokte hier het een en ander. Gebruik Comodo Firewall en op het Comodo forum stond hoe hier extra regel aan te maken is voor poort 990. Werkt nu perfect.
Heb SBS pocket, weather, gprs en time geinstalleerd. Werkt prima, alleen weather wordt niet geupdate. Moet nog even uitzoeken waar dit aan ligt. Misschien server down?
Ook TT geupdate naar 6.03 en binnen 1 minuut had ik de 1e keer satelliet ontvangst. Zelfs binnen in huis krijg ik soms nog ontvangst. Niks gedaan met Quick GPS or whatsoever.
Tot nu toe niks dan lof.

Woonboerderij, Atag I36CZ, Quatt Duo, Tado V3+, Home Assistant, Petrolhead (Dodge WC63 en Ural M72 sidecar),

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:41
programist schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 14:25:
Zet dit bestandje in je windows dir van je XDA en maak een snelkoppeling naar waar je wilt.

Dit bestandje komt rechtstreeks uit een MIO pda, en download dan ook de MIO file.
Bedankt, dit werkt. Ik merkt echter dat QuickGPS in de achtergrond ook het bestandje blijft downloaden? Met het MIO-progje krijg ik een bestand van ongeveer 47 KB, wat ok is.

Met QuickGPS krijg ik een bestandje van 3,6 KB. Als ik dit open in een teksteditor zie ik een soort HTML-login pagina. Lijkt me toch dat de servers van HTC niet helemaal lekker zijn?

Edit: Laat maar, heb de automatische download-optie van QuickGPS via ActiveSync nu uitgezet :)

[ Voor 6% gewijzigd door Mr Magic op 17-03-2007 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leuke plugin voor SPB weather: via weeronline het weer voor je eigen plaats binnen krijgen (dus niet een voorgeprogrammeerde plaats uit SPB weather). Te vinden op http://forum.pocketinfo.n...weather-geknutseld-2.html

even goed het topic doorlezen, maar het werkt perfect bij mij.

weet iemand hoe ik shortcuts maak naar bijv een nieuwe sms ? Als ik nu wil sms'en moet ik 5 keer klikken voordat ik kan beginnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien ik vanmiddag mijn nieuwe mobieltje op ga halen.. (t-mobile mda compact III) en deze een ingebouwde gps heeft (^^) wil ik graag weten of er geen mogelijkheden zijn om er een programmaatje op te zetten die me snelheid kan tracken... (bij windsurfen/mountainbiken)

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lumics
  • Laatst online: 14:58
Ik ben mij aan het orienteren op smartphones en kwam dit telefoontje tegen bij de gsmwinkel. Ik ben op het pda gebied een complete leek. De diverste pda's en smartphones hebben hun eigen processor en snelheid. Deze heeft een proc van 200mhz. In de startpost staat de opmerking 'wel erg langzaam?'

Waarin merk je dat de processor minder snel is? Kan je zomaar alle processors met elkaar vergelijken door naar de snelheid te kijken of is dit niet helemaal eerlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• programist

programist

Got Milk?

Lumics schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 16:14:
Ik ben mij aan het orienteren op smartphones en kwam dit telefoontje tegen bij de gsmwinkel. Ik ben op het pda gebied een complete leek. De diverste pda's en smartphones hebben hun eigen processor en snelheid. Deze heeft een proc van 200mhz. In de startpost staat de opmerking 'wel erg langzaam?'

Waarin merk je dat de processor minder snel is? Kan je zomaar alle processors met elkaar vergelijken door naar de snelheid te kijken of is dit niet helemaal eerlijk?
Min of meer wel, maar het gaat er om wat je ermee wildoen.

Als je hem wilt gebruiken om op zijn tijd te navigeren met tomtom en voor de rest normaal gebruik, dan is deze prima ( al helemaal na overclock op 247mhz)

Als je meerdere taken tegelijk wil doen, zoals muziek luisteren, surfen en nog iets, zou ik toch voor een pda gaan met minimaal 400mhz proc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Verwijderd schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 15:50:
Aangezien ik vanmiddag mijn nieuwe mobieltje op ga halen.. (t-mobile mda compact III) en deze een ingebouwde gps heeft (^^) wil ik graag weten of er geen mogelijkheden zijn om er een programmaatje op te zetten die me snelheid kan tracken... (bij windsurfen/mountainbiken)

alvast bedankt
Ik weet dat je in tomtom kan zien hoe hard je ongeveer rijd
een apart programma alleen hier voor ken ik niet

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@zerocreative
GPSDash doet dit in ieder geval goed - heb het afgelopen zomer veel gebruikt bij het hiken in de bergen. Niet gratis en je kunt je eigen kaarten uploaden. volgens mij heb ik ook van dit soort dingen op freeware pagina's gezien maar weet de naam niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lumics
programist schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 16:36:
[...]

Min of meer wel, maar het gaat er om wat je ermee wildoen.

Als je hem wilt gebruiken om op zijn tijd te navigeren met tomtom en voor de rest normaal gebruik, dan is deze prima ( al helemaal na overclock op 247mhz)

Als je meerdere taken tegelijk wil doen, zoals muziek luisteren, surfen en nog iets, zou ik toch voor een pda gaan met minimaal 400mhz proc.
Ik ben niet van plan spelletjes te spelen of andere gekke dingen te doen, af en toe een mp3'tje luisteren of een filmpje kijken. het aparaat is hoofzakelijk bedoeld om te bellen, als agenda te gebruiken, en te navigeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biker-mouse
Lumics schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 18:20:
[...]

Ik ben niet van plan spelletjes te spelen of andere gekke dingen te doen, af en toe een mp3'tje luisteren of een filmpje kijken. het aparaat is hoofzakelijk bedoeld om te bellen, als agenda te gebruiken, en te navigeren.
Ik doe hetzelfde wat jij ook wilt gaan doen, en dan werkt dat ding echt perfekt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Mijn HTC 3300 gaat niet meer aan als ik op de aan/uit knop druk. Hij wil wel in standby modus maar krijg hem dan vervolgens niet meer aan. Als ik de HTC dan aan de computer koppel en op de aan/uit knop druk dan gaat hij wel gewoon aan. De HTC is nu drie dagen oud en ik heb verder nog geen problemen ondervonden, dit probleem is vandaag pas onstaan. Iemand een idee?

Groet,

Ronald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• otterlo
Verwijderd schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 20:15:
Hallo,

Mijn HTC 3300 gaat niet meer aan als ik op de aan/uit knop druk. Hij wil wel in standby modus maar krijg hem dan vervolgens niet meer aan. Als ik de HTC dan aan de computer koppel en op de aan/uit knop druk dan gaat hij wel gewoon aan. De HTC is nu drie dagen oud en ik heb verder nog geen problemen ondervonden, dit probleem is vandaag pas onstaan. Iemand een idee?

Groet,

Ronald
Vreemd! Heb je er bepaalde software op gezet?
Ook al een soft reset of anders desnoods een harde reset gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Star65
Heeft er al iemand ervaringen met de Piel Frama cases? Wordt het hele verhaal daardoor veel dikker? Heb in het verleden zo'n Piel Frama case gehad voor mijn Palm en die beviel erg goed.
http://www.pielframa.net/promo_htc_p3300.asp

Woonboerderij, Atag I36CZ, Quatt Duo, Tado V3+, Home Assistant, Petrolhead (Dodge WC63 en Ural M72 sidecar),

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
programist schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 11:41:
[...]

DJ, kan je TS aanpassen m.b.t. QuickGPS. er zijn nu een aantal opties gepost die werken.
Dat zal ik inderdaad binnenkort doen. Helaas heb ik niet elke dag de tijd om alles meteen up to date te maken, maar het komt er aan, morgenavond denk ik.
Lumics schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 16:14:

Nee in de TS staat niet 'heel erg langzaam'. Er staat en vraag in de FAQ of 200Mhz niet wat langzaam is. En met als antwoord dat het inderdaad niet heel erg snel is. Daarmee bedoel ik te zeggen dat er inderdaad snellere processoren zijn. Echter zoals je zelf ook al als vraag stelt, je kan niet alle processoren vergelijken met elkaar. Vergelijk het maar een beetje als de processoren van apple met die van intel, is ook geen eerlijke vergelijking.
Maar het is inderdaad niet de meest snelle processor, maar er is zeker wel goed mee te werken. Ik ben geen zware gebruiker van het toestel. Ik gebruik hem zelf voor navigeren, bellen, agenda soms een spelletje, notities maken, sms versturen, beetje internetten op het draadloos netwerk thuis, etc. Niet heel veel zware dingen, maar het werk goed genoeg naar mijn idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 20:15:
Hallo,

Groet,

Ronald
Hou je aan/uit knop eens enkele seconden ongedrukt. Grote kans dat je achtergrondverlichting gewoon uit staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lumics
DjWannaB2002 schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 22:59:
[...]

Dat zal ik inderdaad binnenkort doen. Helaas heb ik niet elke dag de tijd om alles meteen up to date te maken, maar het komt er aan, morgenavond denk ik.

[...]

Nee in de TS staat niet 'heel erg langzaam'. Er staat en vraag in de FAQ of 200Mhz niet wat langzaam is. En met als antwoord dat het inderdaad niet heel erg snel is. Daarmee bedoel ik te zeggen dat er inderdaad snellere processoren zijn. Echter zoals je zelf ook al als vraag stelt, je kan niet alle processoren vergelijken met elkaar. Vergelijk het maar een beetje als de processoren van apple met die van intel, is ook geen eerlijke vergelijking.
Maar het is inderdaad niet de meest snelle processor, maar er is zeker wel goed mee te werken. Ik ben geen zware gebruiker van het toestel. Ik gebruik hem zelf voor navigeren, bellen, agenda soms een spelletje, notities maken, sms versturen, beetje internetten op het draadloos netwerk thuis, etc. Niet heel veel zware dingen, maar het werk goed genoeg naar mijn idee.
Wat betreft de quote over de snelheid heb je gelijk, deze was niet helemaal juist. ik had geen zin om terug te bladeren naar de startpost op te kijken wat er stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het ook mogelijk om in de telefoonfunctie profielen aan te maken zoals bij mijn nokia 6230
bijvoorbeeld het profiel stil en dan hieraan bellersgroepen toe te voegen zodat als iemand belt uit een andere bellersgroep deze geen belsignaal geeft, ik heb dit namelijk nodig als ik nachtdienst heb gehad
dan kan ik bijvoorbeeld alleen gebeld worden door gebruikers die ik aan de groep VIP heb gekoppeld
als dit niet zo is kan dit dan door een programma in win mobile gemaakt worden

Alvast heel erg bedankt
Mar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Star65 schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 21:51:
Heeft er al iemand ervaringen met de Piel Frama cases? Wordt het hele verhaal daardoor veel dikker? Heb in het verleden zo'n Piel Frama case gehad voor mijn Palm en die beviel erg goed.
http://www.pielframa.net/promo_htc_p3300.asp
Ik gebruik de Piel Frama case en ook al word het geheel toch iets dikker valt het naar mijn idee nog wel mee. Het grootste voordeel ten opzichte van de HTC case vind ik nog wel dat je hem niet uit de case hoeft te halen als je gebeld word en alle knoppen aan de zij kant zijn gewoon beschikbaar.

Een klein dingetje waar ik bang voor was is de stylus houder in de case, dit is gewoon een buisje van leer aan de rechter zij kant gemonteerd. Ik was bang dat dit zou gaan oprekken en de stylus er uit zou gaan vallen met als gevolg dat je hem of kwijt raakt of je hem weer gewoon in Pda moet prikken, nadeel is dus dat er geen gaatje zit aan de onderkant van de Piel Frama case om de stylus er uit te halen (als hij in de Pda zit). Maar tot nu toe lijkt het case houdertje voor de stylus zonder problemen te werken, door het metaal achtig oppervlak van de stylus word deze naar mijn idee toch goed vast gehouden in het houdertje. Hij blijft er min of meer in plakken als je berijpt wat ik bedoel. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes, ik heb ook de piel frama case, moet zeggen bevalt erg goed, als aanvulling op onderstaand verhaal wil ik even aangeven dat je er wel rekening mee moet houden dat hij niet meer in je carcharger of cradle ofzow past. Je kunt hem er natuurlijk wel steeds uithalen maar dit lijkt me niet tengoede komende voor zowel de case als de phone.

Succes
Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2007 @ 12:23:
[...]

Ik gebruik de Piel Frama case en ook al word het geheel toch iets dikker valt het naar mijn idee nog wel mee. Het grootste voordeel ten opzichte van de HTC case vind ik nog wel dat je hem niet uit de case hoeft te halen als je gebeld word en alle knoppen aan de zij kant zijn gewoon beschikbaar.

Een klein dingetje waar ik bang voor was is de stylus houder in de case, dit is gewoon een buisje van leer aan de rechter zij kant gemonteerd. Ik was bang dat dit zou gaan oprekken en de stylus er uit zou gaan vallen met als gevolg dat je hem of kwijt raakt of je hem weer gewoon in Pda moet prikken, nadeel is dus dat er geen gaatje zit aan de onderkant van de Piel Frama case om de stylus er uit te halen (als hij in de Pda zit). Maar tot nu toe lijkt het case houdertje voor de stylus zonder problemen te werken, door het metaal achtig oppervlak van de stylus word deze naar mijn idee toch goed vast gehouden in het houdertje. Hij blijft er min of meer in plakken als je berijpt wat ik bedoel. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybox
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-10 00:45

babybox

Win7

Ik heb dus een siliconen hoesje voor de p3300 maakt je telefoon niet veel dikker, beschermt goed, maar er is 1 nadeel, hij glijd tijdens het rijden telkens uit de autohouder, maar verder zeer mooi

hier is hij

Firefox - Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ref: babybox
ik wacht nog even af hoe het hoesje van HTC zelf werkt anders neem ik ook een siliconen hoes, in Nederland gewoon te krijgen via:
http://www.gpsplaza.nl/pr...20Case%20HTC%20P3300.html

heb je al dat gedoe met ebay niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:25
Weet iemand hoe het zit met WM6 (Crossbow), zie al wel wat versies uitkomen voor andere toestellen. Of is dat nog een kwestie van wachten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-04 08:21
Tha schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 16:10:
273Mhz... damn.

Gaat het al lang goed?
Draai zelf eigenlijk vanaf begin al bijna op 260Mhz, dat is sowieso top.
Ben benieuwd naar je volgende stap, succes :)
Hi Wat bedoel je met van in het begin hoelang draat die op 260 3 a 4 maanden?
paul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Termi schreef op zondag 18 maart 2007 @ 15:57:
Weet iemand hoe het zit met WM6 (Crossbow), zie al wel wat versies uitkomen voor andere toestellen. Of is dat nog een kwestie van wachten :?
Voor veel versies zitten er ook ' home made' crossbow versies bij, kortom geen officiele. Denk dat daar ook het wachten op is bij de P3300.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Star65
Oke, dat siliconen hoesje had ik ook al gezien, maar smaken verschillen (no offense).
Van Pielframa is er ook een versie inclusief houder voor in de auto, daar was ik aan het denken, aangezien bij mijn HTC versie geen houder zat.
http://www.pielframa.net/pielframa_productos.asp?id=1684

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pielframa ziet er misschien goed uit (op de foto's in ieder geval) maar het hoesje alleen al kost 50, tel daarbij nog een houder+lader in de auto en je bent al ruim 100,- euro verder. Dat vind ik in geen verhouding staan tot de telefoon: Ruim 20% van de prijs gaat naar accecoires?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

1475paul schreef op zondag 18 maart 2007 @ 16:48:
[...]

Hi Wat bedoel je met van in het begin hoelang draat die op 260 3 a 4 maanden?
paul
Ja vanaf dat ik me toestel eigenlijk heb staat hij op 260Mhz. Dat werkt prima.
Hoger word inc. met TomTom geloof ik wat lastig. correct me if im wrong
Hij is merkbaar sneller en stabiel, geen rare vastlopers oid

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Tha schreef op zondag 18 maart 2007 @ 17:28:
[...]

Ik heb hem ook op 260 staan, bij 273 gaat het vrijwel meteen fout bij mij, en 260 gaat zonder enig probleem, dus ik laat hem lekker op 260 staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-04 08:21
Tha schreef op zondag 18 maart 2007 @ 17:28:
[...]

Hi
Dank voor de goede informatie
maar op de site waar je de batterystatus kunt afhalen staan twee versie
1/
BatterStatus V. 0.04.200 - Cab installer ~46kB ( 16720 x DL )

en

2/--> BatterStatus Extended V. 1.04.201 Beta3 build 0176 ~86kB ( 5452 x DL )

welke is de beste en stabielste en waarom?

paul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

1475paul schreef op zondag 18 maart 2007 @ 18:20:
[...]

Hi
Dank voor de goede informatie
maar op de site waar je de batterystatus kunt afhalen staan twee versie
1/
BatterStatus V. 0.04.200 - Cab installer ~46kB ( 16720 x DL )

en

2/--> BatterStatus Extended V. 1.04.201 Beta3 build 0176 ~86kB ( 5452 x DL )

welke is de beste en stabielste en waarom?

paul
Heb beide draaiend gehad, gebruik nu de laatste,
die heeft meer opties, om andere dingen in te stellen etc.
Beide hebben geen problemen gegeven bij mij, probeer ze gewoon beide en kijk welke je het lekkerst vind werken zelf

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lacroix
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20-10 07:44
Wanneer ik via bluetooth wil synchronizeren tussen mijn P3300 en laptop moet ik telkens op mijn PDA naar activesync gaan en "connect via bluetooth" activeren.
Kan ik dit ook doen ZONDER mijn pda vast te moeten nemen? Vanuit mijn laptop dus de verbinding maken. Bluetooth staat op zowel de pda als de laptop altijd aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybox

babybox

Win7

Star65 schreef op zondag 18 maart 2007 @ 17:14:
Oke, dat siliconen hoesje had ik ook al gezien, maar smaken verschillen (no offense).
Van Pielframa is er ook een versie inclusief houder voor in de auto, daar was ik aan het denken, aangezien bij mijn HTC versie geen houder zat.
http://www.pielframa.net/pielframa_productos.asp?id=1684
Dat lederen hoesje is uiteraard veel mooier maar enkele nadelen:
1. Als je wilt bellen of gebeld wordt moet je het hoesje eerst omklappen.

2. Als je hem in de cradle v.d. auto wilt plaatsen moet je hem telkens uit het hoesje halen.

3. Hij is ook veel duurder

Maar smaken verschillen

Firefox - Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben op zoek naar een programma wat ook de restjes in de registry verwijderd na deïnstallatie van programma's. Ik dacht dat MemMaid dat kon verwijderen. Alleen ik ben op zoek naar een freeware versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
programist schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 11:41:
[...]

Aangepast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• programist

programist

Got Milk?

Ziet er goed uit :). thx

Ps. ben nu bezig met een exchange server ( via mail2web. ) werkt echt als een trein.

Account aangemaakt, al mijn mail wordt gecopied naar dat account en me pda sync mijn afspraken, me mail, me tasks en alle andere ongein met die server. Heerlijk dat puch mail :D

Enige nadeel, mail2web ondersteunt het alleen naar je pda toe en niet naar je outlook op je pc, jammer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Lacroix schreef op zondag 18 maart 2007 @ 19:40:
Wanneer ik via bluetooth wil synchronizeren tussen mijn P3300 en laptop moet ik telkens op mijn PDA naar activesync gaan en "connect via bluetooth" activeren.
Kan ik dit ook doen ZONDER mijn pda vast te moeten nemen? Vanuit mijn laptop dus de verbinding maken. Bluetooth staat op zowel de pda als de laptop altijd aan.
Zoiets zoek ik ook nog :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-08-2023
Ik heb op mijn HTC p3300 gprs monitor geinstalleerd en die heeft wat pictogrammen op mijn home-screen gezet.
Weet iemand wat de tijdsaanduiding op het batterij oplaad icoontje betekent als hij niet oplaadt?
Dit veranderd continue, en ik kan er geen logica in ontdekken, de tijd lijkt niets te maken te hebben in relatie tot de batterijduur.
Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MatMich schreef op maandag 19 maart 2007 @ 03:18:
Ik heb op mijn HTC p3300 gprs monitor geinstalleerd en die heeft wat pictogrammen op mijn home-screen gezet.
Weet iemand wat de tijdsaanduiding op het batterij oplaad icoontje betekent als hij niet oplaadt?
Dit veranderd continue, en ik kan er geen logica in ontdekken, de tijd lijkt niets te maken te hebben in relatie tot de batterijduur.
Thx
Die tijd heeft wel degelijk met je batterijduur te maken.
In het begin zal die wel veranderen (afhankelijk van je gebruik), maar uiteindelijk heeftie een aardig gemiddelde van je gebruik. Dan kan hij (redelijk) nauwkeurig aangeven hoelang de batterij meegaat obv je gemiddelde verbruik.
Dit is wel op PDA functionaliteit gebaseerd, niet op de telefoonfunctionaliteit. Oftwel Het getal geeft wee hoelang je de PDA functionaliteit kan gebruiken gebaseerd op de huidige acculading, en je gemiddelde gebruik.

Veelal kun je dergelijke tools ook op een relatieve meting zetten (procenten), alleen zegt een acculading van 35% de ,meeste mensen niet veel......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanPedaal
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2007 @ 12:21:
Is het ook mogelijk om in de telefoonfunctie profielen aan te maken zoals bij mijn nokia 6230
bijvoorbeeld het profiel stil en dan hieraan bellersgroepen toe te voegen zodat als iemand belt uit een andere bellersgroep deze geen belsignaal geeft, ik heb dit namelijk nodig als ik nachtdienst heb gehad
dan kan ik bijvoorbeeld alleen gebeld worden door gebruikers die ik aan de groep VIP heb gekoppeld
als dit niet zo is kan dit dan door een programma in win mobile gemaakt worden

Alvast heel erg bedankt
Mar
Ik gebruik WMA PhoneProfiles. Weet alleen niet of je ook bellersgroepen kan maken. Wel kan je tot 9 verschillende profielen instellen, met verschillende beltonen, wel of geen trillen, enz.

Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem, wat een geweldig ding. Alleen een paar kleine vraagjes.

Ik heb battery status geïnstalleerd, alleen hoe kan ik deze openen en mijn cpu overklokken. Ik zie wel het icoontje met de status van je battery op je bureaublad maar verder kan ik geen mogelijk tot overklokken vinden. Of moet ik een andere versie van batterystatus hebben omdat ik de NL versie heb?

Waar kan ik ROM updates vinden voor de nieuwste ROM versie. Ik heb de nederlandse versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• otterlo
Voor de opties van battery status ff met je pennetje op het batterijtje blijven staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

otterlo schreef op maandag 19 maart 2007 @ 12:56:
Voor de opties van battery status ff met je pennetje op het batterijtje blijven staan.
Thnx, nu de nieuwe ROM nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JanPedaal schreef op maandag 19 maart 2007 @ 10:56:
[...]

Ik gebruik WMA PhoneProfiles. Weet alleen niet of je ook bellersgroepen kan maken. Wel kan je tot 9 verschillende profielen instellen, met verschillende beltonen, wel of geen trillen, enz.
Jan, heb je ook een link naar WMA PhoneProfiles? Even gegoogled helaas niets kunnen vinden of ik ben... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 24-10 08:45

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2007 @ 13:54:
[...]

Jan, heb je ook een link naar WMA PhoneProfiles? Even gegoogled helaas niets kunnen vinden of ik ben... |:(
ik ook, en ik kom hier op uit.... lijkt me wel te doen wat je wil toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem nu al een paar uur op 273 mhz draaien en heb tot op heden nog geen rare dingen gezien. Op welke dingen moet ik letten om te zien dat het niet goed gaat? Wel vet trouwens dat je hem 37% kan overklokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2007 @ 17:07:
Ik heb hem nu al een paar uur op 273 mhz draaien en heb tot op heden nog geen rare dingen gezien. Op welke dingen moet ik letten om te zien dat het niet goed gaat? Wel vet trouwens dat je hem 37% kan overklokken.
al geprobeerd je tomtom te draaien?

[ Voor 6% gewijzigd door Tha op 19-03-2007 17:11 ]

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik draai sedert 1 week op 273 Mhz.

Draai TomTom 6 en SPB apps zonder probleem. Let wel, ik draai niet de standaard ROM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds 5 dagen heb ik hem ook, supertoestel!

Ik heb hem los gekocht, nl versie.
Probleem waar ik tegenaanloop is dat zodra ik bel, dan in plaats van het toetsenbordje wat menu-opties zie (luidspreker, notities), en dus in mijn voicemail of bankieren geen keuzes kan maken.
Iemand die weet hoe ik dit moet oplossen?

Zijn er toevallig ook programma's die geluidsprofielen mogelijk maken? Soms is het namelijk wel eens makkelijk om beltonen uit te schakelen, maar wel alarmtonen te horen.

Ohja, en iemand die een stopwatch/alarmtijd programma kent voor PPC's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gwystyl schreef op maandag 19 maart 2007 @ 14:09:
[...]

ik ook, en ik kom hier op uit.... lijkt me wel te doen wat je wil toch?
hehe, die kwam ik tegen maar niet goed gekeken. Sorry :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar ik WM5torage kan downloaden behalve bij modaco? want daar krijg ik iedere keer de melding : You do not have permission to rate this file. Of heeft iemand een directe link naar de file? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2007 @ 17:52:
Weet iemand waar ik WM5torage kan downloaden behalve bij modaco? want daar krijg ik iedere keer de melding : You do not have permission to rate this file. Of heeft iemand een directe link naar de file? :)
Heb hem even op mijn homespace gezet, hier

Enjoy, echt uberhandig programmaatje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2007 @ 17:36:
Sinds 5 dagen heb ik hem ook, supertoestel!

Ik heb hem los gekocht, nl versie.
Probleem waar ik tegenaanloop is dat zodra ik bel, dan in plaats van het toetsenbordje wat menu-opties zie (luidspreker, notities), en dus in mijn voicemail of bankieren geen keuzes kan maken.
Iemand die weet hoe ik dit moet oplossen?
Als het goed is staat linksonder de link naar "toetsenblok" (je kunt dus ook de linker softkey indrukken)
Zijn er toevallig ook programma's die geluidsprofielen mogelijk maken? Soms is het namelijk wel eens makkelijk om beltonen uit te schakelen, maar wel alarmtonen te horen.
Als ik je goed begrijp, dan hoef je alleen maar op het luidspreker icoontje te tikken en de volumeregelaar van het telefoontje naar beneden te schuiven ;)
Ohja, en iemand die een stopwatch/alarmtijd programma kent voor PPC's?
SPB Time, Chronos...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-08-2023
Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2007 @ 10:01:
[...]

Die tijd heeft wel degelijk met je batterijduur te maken.
In het begin zal die wel veranderen (afhankelijk van je gebruik), maar uiteindelijk heeftie een aardig gemiddelde van je gebruik. Dan kan hij (redelijk) nauwkeurig aangeven hoelang de batterij meegaat obv je gemiddelde verbruik.
Dit is wel op PDA functionaliteit gebaseerd, niet op de telefoonfunctionaliteit. Oftwel Het getal geeft wee hoelang je de PDA functionaliteit kan gebruiken gebaseerd op de huidige acculading, en je gemiddelde gebruik.

Veelal kun je dergelijke tools ook op een relatieve meting zetten (procenten), alleen zegt een acculading van 35% de ,meeste mensen niet veel......
Dankjewel voor je uitleg.
Hoe wist je dit als ik vragen mag? _/-\o_ want ik heb dit nergens kunnen vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2007 @ 18:08:
[...]

Als het goed is staat linksonder de link naar "toetsenblok" (je kunt dus ook de linker softkey indrukken)
Top, dat bedoelde ik!
Als ik je goed begrijp, dan hoef je alleen maar op het luidspreker icoontje te tikken en de volumeregelaar van het telefoontje naar beneden te schuiven ;)
|:(
Juistem.
Ik bedoel dus meer dat je zoals bij nokia's meerdere profielen kunt maken. Eentje met alleen een piep als je wordt gebeld, eentje waarbij je niets hoort, whatever, meerdere geluidsprofielen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2007 @ 18:00:
[...]

Heb hem even op mijn homespace gezet, hier

Enjoy, echt uberhandig programmaatje!
Hey bedankt! ;) maar zit nog met 1 probleempje, elke keer als ik wm5torage deactivate dan start tom tom automatisch op heel raar..Weet iemand hoe dat komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2007 @ 18:49:

Ik bedoel dus meer dat je zoals bij nokia's meerdere profielen kunt maken. Eentje met alleen een piep als je wordt gebeld, eentje waarbij je niets hoort, whatever, meerdere geluidsprofielen.
Dit kan met het programma "PhoneAlarm"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephane
  • Laatst online: 18-10 08:44

Stephane

Behhhhh

Ik heb altijd gedacht dat met Windows Mobile 5 het toestel automatisch op "stil" kan worden gezet zodra je een afspraak in je agenda hebt gepland. Ik ben deze optie echter neit tegengekomen... weet iemand of dit daadwerkelijk kan en zo ja, waar ik deze functie kan vinden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Star65
Je kunt wel je toestel in "vliegtuigmodus" schakelen, maar dan worden al je verbindingen uitgeschakeld, of je gaat naar de communicatiemanager en je schakelt daar je telefoon bijvoorbeeld uit.

Betreffende de "Nokia" profielen: Per contactpersoon kun je een ringtone instellen, gewoon via contacpersoon edit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al een oplossing voor de corrupte kaartjes. Ben nu al elke dag de kaartjes opnieuw aan het plaatsen en wordt dat een beetje zat. Ook een extra papiertje voor meer druk op de contacten helpt niets. Ik gooi en smijt niet met het toestel, deze zit normaal in mijn binnenzak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zit nog met 1 probleempje, elke keer als ik wm5torage deactivate dan start tom tom automatisch op heel raar..Weet iemand hoe dat komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybox

babybox

Win7

Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2007 @ 17:32:
Ik draai sedert 1 week op 273 Mhz.

Draai TomTom 6 en SPB apps zonder probleem. Let wel, ik draai niet de standaard ROM
Hoe is het verlies je, je garantie als je hem overclokt?

Firefox - Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephane

Stephane

Behhhhh

babybox schreef op maandag 19 maart 2007 @ 22:09:
[...]

Hoe is het verlies je, je garantie als je hem overclokt?
Dat ligt er aan... mocht een monteur constateren en aan kunnen tonen dat je de processor overklockt, dan zul je zeker geen garantie krijgen. Die kans is echter klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2007 @ 21:47:
Heeft iemand al een oplossing voor de corrupte kaartjes. Ben nu al elke dag de kaartjes opnieuw aan het plaatsen en wordt dat een beetje zat. Ook een extra papiertje voor meer druk op de contacten helpt niets. Ik gooi en smijt niet met het toestel, deze zit normaal in mijn binnenzak.
HTC komt met een update. Ze weten waar de fout zit (is iets met WM5), wanneer deze update komt weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 24-10 08:45

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2007 @ 22:04:
zit nog met 1 probleempje, elke keer als ik wm5torage deactivate dan start tom tom automatisch op heel raar..Weet iemand hoe dat komt?
Dan staat de map 2577 nog op je sd-card, met daarin autorun.exe van TomTom. WM5torage blokkeert de toegang tot je sd-card voor WM5, dus als je die deactiveert lijkt het voor WM5 net alsof je de kaart er opnieuw instopt. De makkelijkste manier om dit te voorkomen is de map 2577 te verplaatsen. Ik heb hem zelf verplaatst naar een map "Install", zodat ik ttn.cab bijdehand heb mocht TT vervelend gaan doen. de 2003 cab heb ik verwijderd, die gebruik ik toch niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• der_roedie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14:21
Ik heb sinds vandaag ook een P3300, wat een cool ding :).
Nou lees ik hier het een en ander over QuickGPS.
Wat doet dat programma nou precies want ik heb werkelijk geen idee :? Als iemand dat uit kan leggen en vertellen of ik dat echt moet gebruiken of niet dan zou ik je zeer dankbaar zijn.

2e vraagje; hoe bewerk je het register??

Trotse pappa van Yfke sinds 04-03-2009!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

der_roedie schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 05:33:
Ik heb sinds vandaag ook een P3300, wat een cool ding :).
Nou lees ik hier het een en ander over QuickGPS.
Wat doet dat programma nou precies want ik heb werkelijk geen idee :? Als iemand dat uit kan leggen en vertellen of ik dat echt moet gebruiken of niet dan zou ik je zeer dankbaar zijn.

2e vraagje; hoe bewerk je het register??
Kijk even in het TS en lees even Deel 4 door van dit topic. Dan worden je vragen al een stuk duidelijker. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En wat te denken van Skype Mobile
Zwáár ideaal dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DjWannaB2002 schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 00:04:
[...]

HTC komt met een update. Ze weten waar de fout zit (is iets met WM5), wanneer deze update komt weet ik niet.
En ze (HTC) noemden ook een workaround omdat die update nog wel even zou kunnen duren: stel je toestel zo in dat het zichzelf uitschakelt na 1 minuut. Zet nu niet je telefoon uit maar laat hem dit zelf doen, op deze manier wordt voorkomen dat je de telefoon uitschakelt terwijl er naar de SD kaart wordt geschreven.
Het probleem wordt blijkbaar veroorzaakt doordat soft en hardware van drie partijen met elkaar moet communiceren (HTC, microsoft en de SD kaart).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lumics
In augustus loopt mij telefoonabo af. Tegenwoordig kan je vier maand van te voren overstappen naar een andere provider. Het afbo gaat dan pas in als het oude abo is afgelopen. Ik zit er over te denken om dit aparaatje icm met t-mobile te nemen.

Dit houdt in dat ik dus de 1e vier maanden mijn oude vodafone abo gebruik. Wie kan mij vertellen of de t-mobile versie gesimlocked is?

Mvg

Marc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lumics schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 11:27:
In augustus loopt mij telefoonabo af. Tegenwoordig kan je vier maand van te voren overstappen naar een andere provider. Het afbo gaat dan pas in als het oude abo is afgelopen. Ik zit er over te denken om dit aparaatje icm met t-mobile te nemen.

Dit houdt in dat ik dus de 1e vier maanden mijn oude vodafone abo gebruik. Wie kan mij vertellen of de t-mobile versie gesimlocked is?

Mvg

Marc
Euhm, wat denk je zelf?

Ja, zowel een simlock als een gridlock.
Met een beetje zoeken zijn daar oplossingen voor, dat kost je ongeveer 50 tot 75 euro.
Wat ik zelf heb gedaan, is het toestel los gekocht (€500) en neem dan een sim-only abonnementje.
Ben je voor €20 klaar ipv €50 per maand, reken maar uit wat je dát per jaar scheelt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja die is sim-locked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MatMich schreef op maandag 19 maart 2007 @ 18:16:
[...]

Dankjewel voor je uitleg.
Hoe wist je dit als ik vragen mag? _/-\o_ want ik heb dit nergens kunnen vinden
Al langer ervaring met PDA's (Al reeds uit de tijd van de psion....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lumics
Dus dan is de oplossing bij belcompany een abo afsluiten. Zodat het niet rechtstreeks via t-mobile gaat. Je krijgt dan een HTC3300 die niet gesimlocked is. Helaas wel een duurdere oplossing in toestel aanschaf.

Kan dan ook kiezen voor KPN of orange.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Lumics schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 12:09:
[...]

Dus dan is de oplossing bij belcompany een abo afsluiten. Zodat het niet rechtstreeks via t-mobile gaat. Je krijgt dan een HTC3300 die niet gesimlocked is. Helaas wel een duurdere oplossing in toestel aanschaf.

Kan dan ook kiezen voor KPN of orange.
Voor zover het een oplossing mag heten.... het toestel was in de tijd dat ik hem kocht 200 euro duurder dan bij tmobile... niet echt een oplossing,
een oplossing imo zou zijn, tijdelijk met 2 toestellen lopen tot je oude vervalt.
of afwegen wat het verschil idd is nu qua toestel prijs en dan voor de HTC gaan

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanPedaal
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2007 @ 17:49:
[...]

hehe, die kwam ik tegen maar niet goed gekeken. Sorry :D
En hier staat het progje dat ik gebruik.

Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• der_roedie
Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 08:18:
[...]

Kijk even in het TS en lees even Deel 4 door van dit topic. Dan worden je vragen al een stuk duidelijker. :9
OK, dat had ik ook al gedaan maar ik weet nog steeds niet wat ik er nou precies mee aanmoet.
Mijn QuickGPS download een bestand via WIFI als ik verbonden ben thuis dus dat lijkt me een goeie zaak. Ik hoef dan toch niet die register-aanpassingen te doen??
En verder.... moet ik QuickGPS starten voordat ik TomTom start voor een snellere fix? Want dat is me echt onduidelijk. :? :?

En mijn andere vraag: Hoe bewerk je het register van je Win.Mob 5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 11:50:
[...]

Euhm, wat denk je zelf?

Ja, zowel een simlock als een gridlock.
Met een beetje zoeken zijn daar oplossingen voor, dat kost je ongeveer 50 tot 75 euro.
Wat ik zelf heb gedaan, is het toestel los gekocht (€500) en neem dan een sim-only abonnementje.
Ben je voor €20 klaar ipv €50 per maand, reken maar uit wat je dát per jaar scheelt!
oplossing voor de lock is slechts € 28.
zie XDA developer voor website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• der_roedie
Heeft iemand nog een site waarop je mooie themes voor de P3300 kunt downloaden? Ik vind de standaard themes nu al saai :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lumics
Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 13:12:
[...]

Een toestel via de t-mobile winkel inclusief het simlock en gridlock (wat dat ook is) vrijmaken, is bijna net zo duur als het kopen van de telefoon via belcompany met een ander abo.

Dit zou voor mij op 120 euro komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 13:12:
[...]

even een vraagje, hoop dat deze is toegestaan.
simlock is me duidelijk, maar wat is een CID-lock en wat is een GRID-lock

Ik heb de P3300 van htc zelf met een telfort abbo, heeft die ook die locks?, of beter nog hoe kom je erachter dat die locks op je telefoon zitten?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephane

Stephane

Behhhhh

Tha schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 12:21:
[...]

Voor zover het een oplossing mag heten.... het toestel was in de tijd dat ik hem kocht 200 euro duurder dan bij tmobile... niet echt een oplossing,
een oplossing imo zou zijn, tijdelijk met 2 toestellen lopen tot je oude vervalt.
of afwegen wat het verschil idd is nu qua toestel prijs en dan voor de HTC gaan
Bij belcompany kost ie met flex 40 + pocket internet + sms nog maar 80. en ik weet 'm nog goedkoper, maar dan moet je me even mailen : steef89 @ hotmail ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Stephane schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 13:45:
[...]

Bij belcompany kost ie met flex 40 + pocket internet + sms nog maar 80. en ik weet 'm nog goedkoper, maar dan moet je me even mailen : steef89 @ hotmail ;)
Geen geld :)
ik heb hem dan ook al vanaf december.... gaat wel hard, maar goed dat is niets nieuws he :o

Tha

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.