A mind once stretched by a new idea never regains its original dimensions.
Verwijderd
Zelf zou ik het niet doen.
Offtopic ;
wat een belachelijke reden om een topic dicht te gooien
Offtopic ;
Vriend van mij heeft onlangs 2GB gekocht en de schrijf en lees snelheid is niet hoog maar zeker niet laag. Voor dat geld kun je de gok nemen zou ik zeggen.
Persoonlijk heb ik 1,5 week terug een 4GB USB 2.0 stick gekocht via dezelfde site. De prijs die ik betalen moest was €11,20.
Het was mijn eerste keer op Ebay (had wel verhalen gehoord) en wou eigenlijk eens PayPal testen. En nu ben ik een gelukkige eigenaar van een usb stick van 4GB die net iets slomer is dan mijn Sandisk 3GB U3 Titanium en mijn Kingston 1GB.. Maar dat scheelt niet veel.
Persoonlijk heb ik 1,5 week terug een 4GB USB 2.0 stick gekocht via dezelfde site. De prijs die ik betalen moest was €11,20.
Het was mijn eerste keer op Ebay (had wel verhalen gehoord) en wou eigenlijk eens PayPal testen. En nu ben ik een gelukkige eigenaar van een usb stick van 4GB die net iets slomer is dan mijn Sandisk 3GB U3 Titanium en mijn Kingston 1GB.. Maar dat scheelt niet veel.
Gewoon proberen voor zo'n klein bedrag. Zeker bij goede feedback. Ebay beschermt kopers verder zeer goed, dus waarom niet?
Bedoel je dat nou sarcastisch of niet ?Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2007 @ 19:16:
Zelf zou ik het niet doen.
Offtopic ;
Ik snap niet waarom je vrijwel hetzelfde topic nog een keer opent. Het is niet gesloten omdat het in het verkeerde forum staat maar omdat "wij" er eigenlijk niks nuttigs over kunnen vertellen.
Welke is het nou? Is ie goed of hoor je wisselende berichten?De feedback over de verkoper(s) is goed.Toch heb ik twijfels en hoor ik wisselende berichten. Ik weet het niet meer.
Het enige wat ik kan vertellen is dat een vriend van me zoiets 1 keer heeft besteld en daar is alles goed gegaan (niet via E-Bay trouwens) maar dat is natuurlijk helemaal geen garantie dat het bij jou ook goed gaat.
Verwijderd
waarom zou het niet kunnen?
hier kost 1 gig 12€, 2 gig 25€ en 4gig 39€ (makro vorige maand ofzo).
Aangezien het alledrie over echte (niet eens web) belgische winkels gaat, zie ik niet in waarom een chinees er niet in kan slagen om via ebay ze zo goedkoop te verkopen...
hier kost 1 gig 12€, 2 gig 25€ en 4gig 39€ (makro vorige maand ofzo).
Aangezien het alledrie over echte (niet eens web) belgische winkels gaat, zie ik niet in waarom een chinees er niet in kan slagen om via ebay ze zo goedkoop te verkopen...
De genoemde link is 19,95 + 19,95 verzend, dan zit je nog steeds op 40 eur.
Als ze die 40eur ook op de verzendlabels komt, heb je zelfs nog kans dat er btw bij komt..
Als ze die 40eur ook op de verzendlabels komt, heb je zelfs nog kans dat er btw bij komt..
Leuk voorbeeld trouwens: 19,95 EUR verzend kosten voor een Memory Stick van een paar gram... Snap nu waarom ze de prijs zo laag kunnen houden 
Edit: te laat :-)
Edit: te laat :-)
[ Voor 6% gewijzigd door mhaket op 12-03-2007 19:31 ]
over de verzendkosten hoeven ze geen commisie te betalen, scheelt nogal in kosten 
je ziet ook veel dingen voor 1 euro met >50 euro verzendkosten
je ziet ook veel dingen voor 1 euro met >50 euro verzendkosten
Pagina: 1