A mind once stretched by a new idea never regains its original dimensions.
Verwijderd
Zal wel nep zijn idd. Symptonen zijn: eerste keer dat je het gebruikt lijkt het idd 4 gig te zijn en kan je deze vullen met data. Keren erop blijft er 128 meg over en is de data verschwunden.
Verwijderd
Nooit geheugenkaarten en memory sticks over internet kopen tenzij de leverancier betrouwbaar is (zoals een betrouwbare webshop hier in Nederland).
Er zijn vooral in Azie (maar overal wel) inderdaad een hoop nep producten in omloop, dit zijn bijvoorbeeld memory sticks waar inplaats van 2 gigabyte 2 gigabit (ofwel 256 megabyte) in zit. Je betaalt dan dus veel geld voor een stick die ook hier enorm goedkoop zijn.
Natuurlijk is het eigen risico als je het wil proberen en er zijn een hoop betrouwbare leveranciers, maar bij dit product is de kans dat het mis gaat toch net wat groter. (Soms weet de leverancier het zelf niet, of staat er ergens in kleine letters dat er gigabit ipv gigabyte wordt bedoelt).
Er zijn vooral in Azie (maar overal wel) inderdaad een hoop nep producten in omloop, dit zijn bijvoorbeeld memory sticks waar inplaats van 2 gigabyte 2 gigabit (ofwel 256 megabyte) in zit. Je betaalt dan dus veel geld voor een stick die ook hier enorm goedkoop zijn.
Natuurlijk is het eigen risico als je het wil proberen en er zijn een hoop betrouwbare leveranciers, maar bij dit product is de kans dat het mis gaat toch net wat groter. (Soms weet de leverancier het zelf niet, of staat er ergens in kleine letters dat er gigabit ipv gigabyte wordt bedoelt).
Hoezo meer dan 100 euro? In de PW staat het voor 69.
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Zie http://reviews.ebay.com.a...0QQugidZ10000000001535703
Daar staat waaraan je fake memorysticks kan herkennen.
Daar staat waaraan je fake memorysticks kan herkennen.
Het zou kunnen, maar hier kost het wel een factor 4 meer. pricewatch: Memory Stick Pro Duo 4GB (Sony)
PSN: djmurcielago
Ach, het valt wel mee, ze gaan wel wat korter mee, ik heb er een stuk of 3 van no-name chinese producten, (128Mb,256Mb) ze waren zo goed als gratis, (5 euro)en doen het nog steeds prima, ze zijn nu een 2 jaar oud. m'n vriendin heb ik er ook 1 gegeven uit de serie die was wel dood na een jaar, het komt dus wel voor, maar als ze 4GB adverteren dan zit het er vaak gewoon wel op, op die van mij zit trouwens gewoon samsung geheugen, dat claimt het te zijn althans...
Al met al, geheugen is helemaal niet duur, in europa is de prijs gewoon overdreven, hier in de winkel koop ik 2GB Apacer (origineel) voor ongeveer 18 euro, ik ben te lui op te zoeken wat het in NL moet kosten, maar ongetwijfeld dat het duurder is, en als je denkt dat dat met productie kosten te maken heeft vergis je je.
Al met al, geheugen is helemaal niet duur, in europa is de prijs gewoon overdreven, hier in de winkel koop ik 2GB Apacer (origineel) voor ongeveer 18 euro, ik ben te lui op te zoeken wat het in NL moet kosten, maar ongetwijfeld dat het duurder is, en als je denkt dat dat met productie kosten te maken heeft vergis je je.
Dost thou even hoist?
If it sounds too good to be true, it probably is 
Verder zijn memorysticks geen Processors, Moederborden of Geheugens, maar opslag. Kijk eens in de FAQ van het juiste subforum
Verder zijn memorysticks geen Processors, Moederborden of Geheugens, maar opslag. Kijk eens in de FAQ van het juiste subforum
Oslik blyat! Oslik!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()