Toon posts:

Partitie vergroten

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op c: mijn windows installatie staan.
Ik heb een hoop ongepartitioneerde ruimte, kan ik die bij mijn c: schijf zetten?
Ik heb geprobeerd met acronis true image een backup te maken en daarna geformateerd en de partitie vergroot, maar als ik de backup terugzet wordt de partitie ook weer terug naar het oude formaat.

Verwijderd

jij kan na het gebruiken van acronis true image om je backup terug te zetten
acronis disk director gebruiken om de partitie te vergroten.

Verwijderd

Topicstarter
Is er niets gratis om dat te doen?

Verwijderd

wou je zeggen dat je wel netjes voor true image betaald hebt dan
..

• Rock-Y
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-10-2025
Ubuntu live cdtje en dan de GParted werkte bij mijn data partitie perfect, zonder data kwijt te zijn :)

Verwijderd

rock-y schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 21:42:
Ubuntu live cdtje en dan de GParted werkte bij mijn data partitie perfect, zonder data kwijt te zijn :)
gparted heeft een eigen livecd .. http://gparted.sourceforge.net/livecd.php

heb ik pers. nooit gebruikt voor ntfs.. ik weet niet of dat kan..

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Neem eens OM FAQ / Beleid » Hoe/waarmee kan ik mijn schijf/schijven het beste indelen? door :) Onderaan dit hoofdstuk staan een aantal partitioneertooltjes genoemd.

FAQ-gevalletje, topic dicht dus. tvdh38, je bent al vaker op je gebrek aan aantoonbare inzet en research in je topicstarts gewezen, waaronder zelfs met mailtjes en tempbans. Ik wil je bij deze voor de laatste keer vriendelijk doch nadrukkelijk verzoeken om eindelijk eens serieus op het volgende linkje te likken en deze rustig en aandachtig te doornemen: Registratievoorwaarden / korte FAQ ;)

[ Voor 39% gewijzigd door BalusC op 10-03-2007 21:52 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.