There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark
Geef mij maar een mooi Apple Bluetooth keyboard (hopelijk wordt mijn exemplaar vlug ondersteund).Blaurens schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 16:27:
Maar voor mij toch liever een mooi usb keyboard aan mn ps3
Anoniem: 184171
Little Big Planet een disc-game? Mag ik daar een bron van zien, want op InsideGamer stond toch iets heel anders in de impressie.Klopt. Maar het is wel een mooi voorbeeld van een online gedistribueerde game met een nieuw concept dat later uitgroeit naar een volledige disc-based titel. Want ze hebben veel dingen van RagdollKF geleend om LBP te maken.
Waarom zou-ie nu niet ondersteund worden? Ik hoor van heel veel kanten dat de PlayStation 3 nauwelijks problemen heeft met welk toetsenbord dan ook. Ik dacht dat een Apple-toetsenbord niet heel veel verschilde van een 'normale', wat betreft de techniek erachter?Geef mij maar een mooi Apple Bluetooth keyboard (hopelijk wordt mijn exemplaar vlug ondersteund).
[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 184171 op 14-03-2007 17:14 ]
Maarja het is wel Apple. Harstikke mooi spul, alleen soms een beetje star.Anoniem: 184171 schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 17:13:
[...]
Little Big Planet een disc-game? Mag ik daar een bron van zien, want op InsideGamer stond toch iets heel anders in de impressie.
[...]
Waarom zou-ie nu niet ondersteund worden? Ik hoor van heel veel kanten dat de PlayStation 3 nauwelijks problemen heeft met welk toetsenbord dan ook. Ik dacht dat een Apple-toetsenbord niet heel veel verschilde van een 'normale', wat betreft de techniek erachter?
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
Klopt, dat was ook mijn eerste aanraking met het systeem. Ik vond het een geniale uitvindingRoyal schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 16:31:
ik dacht dat Rainbow Six op de xbox360 hier ook gebruik van maakt.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Werd verteld door een medewerker ja, maar wat hij exact vertelde is me ontschoten. Luckily, Creepy once again saved the day (twice)Blaurens schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 11:03:
[...]
Heb je dit ook ergens online, of meer info? Had een medewerker dit verteld? Ben hier ERG benieuwd naar!
Rakkerzero: thanks
JogaVinn: dat hoorde ik ook later van een vriend van me die een PSP heeft. Tot nu toe vind ik wel de Wii het beste systeem hebben, lekker point en click op een compleet toetsenbord op je scherm. Dat systeem van Far Cry klinkt overigens ook zo slecht nog niet.
Edit: hmm dan zal ik wel wat gemist hebben met R6: Vegas? Ik heb geen cirkel gezien afaik
[ Voor 6% gewijzigd door Rafe op 14-03-2007 21:50 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ik heb gehoord dat een toetsenbord/muis nog niet draadloos ondersteunt wordt ...Anoniem: 184171 schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 17:13:
Waarom zou-ie nu niet ondersteund worden? Ik hoor van heel veel kanten dat de PlayStation 3 nauwelijks problemen heeft met welk toetsenbord dan ook. Ik dacht dat een Apple-toetsenbord niet heel veel verschilde van een 'normale', wat betreft de techniek erachter?
Anoniem: 189019
Edit:
"I was pleasantly surprised that you can plug in a USB keyboard (including wireless models equipped with a USB dongle) and thereby avoid the horrid pre-emptive text-entry interface altogether. Bluetooth keyboard/mouse support is supposedly slated for a future system update."
Is niet uit de presentatie, maar een reactie erop.
[ Voor 50% gewijzigd door Anoniem: 189019 op 15-03-2007 13:16 ]
We hebben de demopod binnen op m'n werk, mooi dingetje
Motorstorm & F1 demo
Dit neem ik dan ook terug, graphics zijn erg netjes, maar niet supervet o.i.d.Grozno schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 17:28:
Moet zeggen dat ie me nogal tegenviel, heb 'm ff vergeleken met PGR3 op de 360 demopod
Net als de 360 eigenlijk, niet negatief iig. Ben alleen benieuwd hoe die nu gaat verkopen
Advocatus ineptias | Free Speech Online
Net zoals ik dacht. Het zal nog ff wachten worden.Anoniem: 189019 schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 13:10:
Als het goed is wél hoor, zo werd er in een presentatie gezegt dat je zelfs bluetooth keyboard en muis er op aan kon sluiten. Zal eens kijken of ik het nog kan vinden..
Edit:
"I was pleasantly surprised that you can plug in a USB keyboard (including wireless models equipped with a USB dongle) and thereby avoid the horrid pre-emptive text-entry interface altogether. Bluetooth keyboard/mouse support is supposedly slated for a future system update."
Is niet uit de presentatie, maar een reactie erop.
En waar mag dat moois te bezichtigen zijn?Grozno schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 16:39:
Played it
We hebben de demopod binnen op m'n werk, mooi dingetje![]()
Motorstorm & F1 demo
[...]
BurkaN schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 19:07:
[...]
En waar mag dat moois te bezichtigen zijn?M.a.w waar werk je?
Beroep Medewerker Dimension Plus
https://oneerlijkewoz.nl
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf
[ Voor 3% gewijzigd door Grozno op 15-03-2007 19:57 ]
Advocatus ineptias | Free Speech Online
Zo gaan we hier niet op dit forum te werkDCFreak schreef op zondag 11 maart 2007 @ 18:35:
[...]
Nou, dat klopt nu al niet want Tekken Dark Resurrection kost US $19,99 en zelfs met de meest gunstige wisselkoers blijft dat meer dan 10 euro. Maar je hoort mij ook niet klagen, het is een laag bedrag voor een topgame dat ook nog in 1080p draait
[ Voor 55% gewijzigd door Crash op 20-03-2007 18:23 ]
17maart schreef op maandag 19 maart 2007 @ 18:27:
[...]
Beste DCFreak,
...
Ik weet dat dit niet het juiste topic is, maar ik weet niet hoe ik je een PM kan sturen en anders wist ik niet of ik je zou kunnen bereiken.
...
Ga naar MYREACT (naast TWEAKERS.NET bovenin) en selecteerd Direct Messages. En kies vervolgens New Message.
[ Voor 3% gewijzigd door Arx op 19-03-2007 18:42 ]
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
Hoogstwaarschijnlijk wil hij dan ook gewoon niet gecontacteerd wordenArx schreef op maandag 19 maart 2007 @ 18:41:
[...]
offtopic:
Ga naar MYREACT (naast TWEAKERS.NET bovenin) en selecteerd Direct Messages. En kies vervolgens New Message.
[ Voor 32% gewijzigd door Crash op 20-03-2007 18:25 ]
Het wachten zal niet lang duren. Het blijkt dat de Europese PS3 al direct ondersteuning voor Bluetooth keyboard&mouse zullen hebben.F e r o x schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 17:36:
[...]
Net zoals ik dacht. Het zal nog ff wachten worden.
Ja??? Cool!! Ga het meteen testen met mn Apple Wireless Bluetooth Keyboard als ik de PS3 heb!! Zal dan natuurlijk ook meteen mij ervaringen delen op GoTF e r o x schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 16:53:
[...]
Het wachten zal niet lang duren. Het blijkt dat de Europese PS3 al direct ondersteuning voor Bluetooth keyboard&mouse zullen hebben.
[ Voor 10% gewijzigd door Vince22 op 21-03-2007 15:00 ]
Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

PSN: Shiver23
Ach als het maar genoeg betaald wil ik best wel ff langs komen te gamen hoorShiver23 schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 15:13:
Ik hoop niet dat je verwacht dat wij er ook allemaal bij zijn iedere keer als jij op je PS3 wilt gamen.
What a fine day for Science! | Specs
bofkont!Vince22 schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 14:50:
Vandaag dezelfde tv besteld als in de SPAC3 ruimte! (de 40W2000, niet de 72")Wordt wel een deja vu gevoel als ik het setje thuis heb staan
Ik moet het maar doen met een 32"Sharp HD Ready schermpje
Veel plezier met het bekijken van Blu-ray films in FullHD !!
D810 | 24-70 f/2.8 | 70-200 f/2.8 | SB900 |
Anoniem: 137262
waarom bestaan er geen hd tv's van 32" of minder? is dit technisch niet mogelijk of?
Wanneer ga je loten!?Vince22 schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 14:50:
Vandaag dezelfde tv besteld als in de SPAC3 ruimte! (de 40W2000, niet de 72")Wordt wel een deja vu gevoel als ik het setje thuis heb staan
There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark
Full-HD bedoel je?Anoniem: 137262 schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 15:50:
Tussendoor:
waarom bestaan er geen hd tv's van 32" of minder? is dit technisch niet mogelijk of?
Er zijn wel monitoren met die resolutie. Maar omdat je meestal wat verder van een TV afzit heeft dat helemaal geen zin. Het verschil zie je dan gewoon niet meer tussen 1080p en 720p.
ik ga er van uit dat je full-Hd (1080p) bedoelt, dat is technisch wel mogelijk alleen het zichtbare verschil met 720p is dan minimaal.Anoniem: 137262 schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 15:50:
Tussendoor:
[ Voor 14% gewijzigd door bittenhero op 21-03-2007 16:22 ]
Anoniem: 137262
bittenhero schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 16:21:
[...]
ik ga er van uit dat je full-Hd (1080p) bedoelt, dat is technisch wel mogelijk alleen het zichtbare verschil met 720p is dan minimaal.
http://hear.nl/news/3389-Sharp-32-Full-HD-LCD.html
En 24" monitoren hebben ook vaak 1920x1200 (16:10 ipv 16:9) resolutie.
[ Voor 29% gewijzigd door Shiver23 op 21-03-2007 16:52 ]
Ter info: Ik heb hem thuis draaien op een 720p/1080i scherm over HDMI en heb er Fight Night 3 bij gekocht en Gran Tourismo HD Concept en de MotorStorm demo gedownload.
Hoewel ik dus zelf thuis nooit Xbox-en en PlayStation's heb gehad heb ik er wel een groot aantal uur op zitten bij vrienden over de afgelopen jaren.
Wat mij erg opvalt is dat mijn eerste indrukken van de spellen gelijk zijn aan de eerste indrukken die ik had bij het spelen van Xbox1 en PS2, namelijk: Het ziet er weer een 'stapje' mooier/echter uit. (Alleen dan nu op een hogere resolutie). Ik ben (nog) niet echt zwaar onder de indruk maar wellicht ligt dat aan de spellen, die ik maar weinig vernieuwend vind. Fight Night is nog steeds Fight Night maar dan mooier, Gran Tourismo is nog steeds Gran Tourismo maar dan mooier etc...
Ik moet echt maar eens verder zoeken naar spellen die ik wil leuk vind, dus wat dat betreft is de mogelijkheid om speelbare demos te downloaden erg fijn. Het downloaden ging overigens ook vrij rap, hoewel ik vermoed dat daar vanaf vannacht/morgen verandering in komt als er een groot aantal gebruikers bij komt. Ook kan ik niet wachten op de aangekondigde update. Het is echt heel irritant om niks te kunnen doen tijdens het downloaden dan naar een percentage te kijken dat langzaam stijgt. En hoewel het vrij snel ging (heb een Chello Extreme 20Mbit lijn) duurt het toch even voordat Gran Tourismo (net geen 700MB) en MotorStorm (+/- 470MB) binnen zijn. Ook heb ik nog geen tijd gehad om de MediaCenter-functionaliteit te bekijken.
Een miskoop is het zowiezo niet omdat ik er 100% zeker van ben dat ik GTA IV toch wel leuk ga vinden en nu kan ik hem eindelijk eens als een van de eersten kopen, ipv een half jaar wachten op de PC versie. Ook het feit dat ik nu een BlueRay speler in huis hebt maakt het de aankoop waard. Maar puur als gaming machine ben ik tot nu nog niet zeker van het het feit of er voor mij persoonlijk echt veel leuke spellen zijn, danwel op de markt komen, voordat GTA IV in oktober wordt gereleased.
"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.

Ik heb motorstorm wel al liggen
[ Voor 31% gewijzigd door SToRM666 op 22-03-2007 19:43 ]
PSN id: NL_SToRM
Eigenlijk te kort om me echt een spel goed te leren kennen, daarom gewoon wat 1e indrukken.
Resistance viel me een beetje tegen. Ik vond hem persoonlijk niet beter uit zien als COD3.
Ik denk dat straks R6 veel beter gaat uitzien. Het speelde verder wel lekker vlot.
F1 daar moet je van houden. Het zag er allemaal mooi gelikt uit, de AI is goed, en het stuurt ook lekker. Pitstops etc zijn ook goed. Erg leuk was de replay optie, waarbij je een actie opnieuw kan bekijken uit een andere hoek.
Motorstorm zag er erg goed uit, physics etc waren zoals verwacht erg goed. De crashes zijn spectaculair, en mooi gemaakt. Maar bij de 4e crash druk je al snel op "skip".
Het zal aan mij liggen maar ik vond het spel een beetje traag, ik zat continu op de boostknop te drukken om de snelheid er in te houden. Van mij hadden de de boostsnelheid als standaard mogen nemen en de boost nog sneller mogen maken.
In de winkel waar ik heb kunnen spelen hadden ze er 70 waarvan er 45 gereserveerd waren, dus er zijn er nog ruim voldoende overal.
Zelf wacht ik nog wel tot in december met de beslissing of ik er neem. Ik moet zeggen hij zou wel mooier bij mijn Samsung 32R71 passen als mijn 360. Maar voorlopig vind ik het gamesaanbod nog te beperkt om de aankoop te rechtvaardigen. Dus speel ik nog wel een half jaartje door op mijn 360, en koop hem dan als kerstkado (voor mezelf) of zo.
https://www.facebook.com/hausbrandeck
Dan wil ik wel eens weten wat ze in Italië gaan doen.bittenhero schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 20:10:
weer zon winkel die zich niet aan de regels houdt, Intertoys vertelde mij gisteren dat er zware sancties van Sony op staan als ze hem voor 23 maart uitleveren.