Hallo, ik volgde het TDU topic(spelerij) al een tijdje als gast. Was eerst heel enthousiast over het spel, maar dat is nu wel flink bekoeld. Na meerdere problemen(stuur zorgt voor FPS drop, problemen met account aanmaken etc) speelde ik eindelijk een paar dagen online. Alles ging goed, op een paar(3 ofzo) keer na dat het spel vast liep of spontaan afsloot. Jammer, maar niet on overkomelijk.
Tot ik twee dagen geleden TDU deed, ik reed in mijn Lamborghini Murcielago en deed een pakketmissie. Alles ging goed, tot het beeld opeens bevrieste en het geluid telkens een heel klein stukje herhaalde, wat je bij een hapering hebt. Ik had dit al eens eerder gehad, en ctlaltdel of alt tab deden niets, dus de enige optie was de reset knop. Ik doe dit, maar bij het opnieuw opstarten geeft hij meteen aan: "Disk boot failure". Tevens hoor ik een tikkend geluid van, meen ik, de hard disk komen. Ik heb al geprobeerd met de windows schijf op te starten, maar ik kom niet verder.
- Ik heb niet de beta gespeeld
- Ik heb de gewone, legale versie
- Mijn specs, geen problemen mee gehad en speelde het spel bijna op z'n hoogst.
3500+
6800 GT
1 gig
520 W voeding
250 GB 16mb cache WD harddisk
Dat lijkt mij niet het probleem?
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
(ps. ik heb geloof ik wel eens wat gelezen bij problemen rond het deinstalleren van de beta, die ook het opstarten beschadigden, maar ik kan het niet meer vinden.)
Tot ik twee dagen geleden TDU deed, ik reed in mijn Lamborghini Murcielago en deed een pakketmissie. Alles ging goed, tot het beeld opeens bevrieste en het geluid telkens een heel klein stukje herhaalde, wat je bij een hapering hebt. Ik had dit al eens eerder gehad, en ctlaltdel of alt tab deden niets, dus de enige optie was de reset knop. Ik doe dit, maar bij het opnieuw opstarten geeft hij meteen aan: "Disk boot failure". Tevens hoor ik een tikkend geluid van, meen ik, de hard disk komen. Ik heb al geprobeerd met de windows schijf op te starten, maar ik kom niet verder.
- Ik heb niet de beta gespeeld
- Ik heb de gewone, legale versie
- Mijn specs, geen problemen mee gehad en speelde het spel bijna op z'n hoogst.
3500+
6800 GT
1 gig
520 W voeding
250 GB 16mb cache WD harddisk
Dat lijkt mij niet het probleem?
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
(ps. ik heb geloof ik wel eens wat gelezen bij problemen rond het deinstalleren van de beta, die ook het opstarten beschadigden, maar ik kan het niet meer vinden.)