Toon posts:

[Vista] programma vraagt om administrator rechten *

Pagina: 1
Acties:
  • 147 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Zojuist software onder Vista geinstalleerd.
Bij het opstarten van de software krijg ik de melding dat het programma alleen kan opstarten als ik 'adminstrator' ben. Na controle, bleek dat er maar 1 user is, namelijk ikzelf: de Adminstrator.

Wie kan mij uit de brand helpen?

Richard

Verwijderd

*knip*

er moet écht wel meer info in je post ;)

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2007 11:24 ]

• TeeDee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:40

TeeDee

CQB 241

Staat er niks over in de FAQ van Vista? Of misschien is het niet eens Vista related, maar zijn dit ook al zaken die aan het licht kwamen in XP?
Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 11:22:
tja, mijn "software" werkt perfect.

Misschien dat je nog iets minimalistischer kan zijn? 8)7
Och, wat vriendelijker kan ook wel. ministryofsound is zojuist geregistreerd.

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-03 19:03
Gebruikersbeheer uitzetten, bij je controlpanel.

• Bazer
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Bazer

En nou?

Hoi Richard,

Welkom hier.
Om je te kunnen helpen moeten we natuurlijk een beetje meer weten.
Lees eerst even alle FAQ's door die je op GOT kan vinden daarin staan al veel antwoorden en ook hoe je een goede openingspost maakt. Gerbuik de SEARCH functie (leer je dat ook meteen 8) ) (Ik weet het, ik heb het ook zo moeten leren :) )

Dus:
Welke Vista versie gebruik je? Welk softwarepakket wil je installeren? wat is precies de melding? Heb je al op de website van de fabrikant gekeken? Wat heb je verder geprobeerd?

En verder, groeten gebeurt automatisch, hoef je niet te doen
Succes!

Kamperen; alles wat je thuis laat is meegenomen!

Verwijderd

Rechterklik op je applicatie en dan uitvoering als administrator?

• SgtStrider
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-12-2025

SgtStrider

Fractal Switchover!

Is een bekend probleem, standaard worden niet alle programma's uitgevoerd als Administrator. Gewoon inderdaad rechtermuisknop op programma en "Run as Administrator" selecteren.

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:39
En dan nog werken niet alle applicaties, dus hierbij het verzoek aan ministryofsound om aan te geven om welk programma het gaat.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Zoals gezegd: welkom op GoT :)

Ik geloof dat je alle benodigde antwoorden al hebt gehad. Zoals gezegd missen er een aantal dingen in je topicstart. Lees ajb. even alle relevante andersgekleurde "sticky" topics bovenaan Windows Clients door (de hetzelfde voor alle fora waar je een vraag wilt stellen). Ik pas de topictitel even aan, zodat het tenminste duidelijker is wat de vraag is. Maak nu nog zelf even duidelijker wat de pecieze situatie is :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Jullie zijn fantastisch. Bedankt voor de hulp!
Pagina: 1