Toon posts:

Samen Danger Den waterjackets kopen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag een Danger Den waterblok aanschaffen gewoon bij hem zelf, dus niet bij oc-shop. :) Het blok + coldplate + bevestigingsklem kost $37,85 ex. verzending. De verzending is $21 dit is dus $21 x 2.34 = F 49,14. Als er nog meer mensen zijn met intresse voor waterkoeling en eventueel voor dit blok dan kunnen we het samen bestellen en daardoor veel minder kosten hebben. :P Als we met zijn 5en zijn dan heb je dus $21 : 5 = $4,25 = F 10,- bijna. Scheelt dus F 40,- !!! per persoon als we het samen kopen. Dan ben je dus $42,15 x 2,34 = F 98,- voor een compleet blok en verzending. Bij de oc-shop betaal je F 127,- + F 14,- + F 5,- + F 25,- = F 171,- incl. verzending. Is dus F 75,- meer. Bijna de helft. Vandaar deze Topic. Voor intresse ICQ me of stuur me een email of laat het me hier in deze topic weten.

Groeten

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

had en paar dagen geleden al iets besteld :(

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Verwijderd

Topicstarter
He das nou klote... :( Had ons beide een paar piek kunnen schelen. Heb je ze gewoon op Danger Den zijn site besteld?

Greetz

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

yes

ik hoop dat ze deze week binnenkomen

wou ook een radiator hebben maar die was er niet meer :(

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Volgens mij zat bij OC-Shop de clip (14,-)bij de prijs in. Weet het niet zeker, maar dacht het wel.
waar haal je verder die 5,- vandaan?

verder moeten de blokken dan ook nog door Nederland verzonden worden.

Verwijderd

Topicstarter
F 5,- is voor Copper Plate. Verzending is meegerekend.

Greetz

Verwijderd

Wel Celeron, ik vind dit een zeeeer goed idee, spijtig genoeg zal ik je wel een beetje moeten teleurstellen. Dit staat immers onderaan op hun products pagina: "Shipping starts at $4.95 (Canada $7.50, International $15). Multiple item orders (domestic and international) that exceeded 3 items or 4 pounds will be charged more. Email for details. We reserve the right to cancel any order." Nu weet ik wel niet hoe ze tellen. Als het dus een beetje tegenvalt rekenen ze 1 order dus al als 3 items (waterblock+coldplate+klem).
Ik hoop dat ik het mis heb want ik ben er ook flink in geïnteresseerd

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al even een emailtje naar hem toegestuurd. Ik denk dat zo'n Blok + copperplate + hendeltje als 1 item wordt gerekend. Zo niet dan laat ik het je hier in deze topic nog even weten.

Greetz

Verwijderd

ben wel geinstereseerd. wellicht is er zoiets als "groeps-korting" ?

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-05 21:12

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

wou ook een radiator hebben maar die was er niet meer
niet meer ? of niet in voorraad. ik zou graag zo'n copper cube hebben. als ze die kunnen leveren (zonder al te hoge extra verzendkosten oid) wil ik wel meebestellen.

waterblok haal ik denk ik bij swiftech (als iemand daar nog interesse in heeft kan hij mij mailen)

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

Verwijderd

Topicstarter
Hoeveel betaal je bij Swiftech voor zo'n blok dan?

Greetz

• cosmoOo

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

Verwijderd

Topicstarter
Dat is inderdaad een mooi blok. Wel een beetje groot maar ziet er mooi uit...

Greetz

Verwijderd

Topicstarter
Ehhh nog even iets cosmoOo, past die Swiftech ook op een Intel moederbord? Ik heb nu een slot maar dat gaat binnenkort een socket worden dus... :P

Greetz

Verwijderd

wat eil je nou man erik, jij hebt ook een socket, een celeron 2 is nl. nogsteeds FCPGA, en dats SOCKET :P

je hebt alleen wel een converter, als je dat bedoelt :z

• cosmoOo

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

Ehhh nog even iets cosmoOo, past die Swiftech ook op een Intel moederbord? Ik heb nu een slot maar dat gaat binnenkort een socket worden dus...
dat koelblok dat ik wil is alleen voor socket A en pIV, kijk anders even op http://www.swiftnets.com/ voor andere waterblokken.

Verwijderd

wat iedeen weer blind. wat dacht je van de invoer rechten die erbij komen het omrekenen van de betaling met creditcard door de credicard maatschapij. en niet te vergeten btw die erbij komt denk dat het dan niet meer zoveel scheeld misschien 20 tot 25 piek en daar moet je dan nog een aantal weken op wachten terwijl je als je het bij oc shop zou bestellen je het in een snellere tijd heb.

denk daar ff overna

Verwijderd

Samen bij oc shop bestellen? :)
groeps korting ofzo. Als we het naar iemand in utrecht sturen ofzo, en dan zelf halen. :)

• cosmoOo

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

wat iedeen weer blind. wat dacht je van de invoer rechten die erbij komen het omrekenen van de betaling met creditcard door de credicard maatschapij. en niet te vergeten btw die erbij komt denk dat het dan niet meer zoveel scheeld misschien 20 tot 25 piek en daar moet je dan nog een aantal weken op wachten terwijl je als je het bij oc shop zou bestellen je het in een snellere tijd heb.
denk daar ff overna
Invoerrechten gelden niet voor computerspul, extra kosten voor creditcard ? ik heb visa en mastercard en heb nog nooit extra kosten gehad.

btw 19% komt er meestal idd bij. kans dat het erbij komt is iets van 50%

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 06 februari 2001 17:06 schreef cosmoOo het volgende:

[..]

Invoerrechten gelden niet voor computerspul, extra kosten voor creditcard ? ik heb visa en mastercard en heb nog nooit extra kosten gehad.

btw 19% komt er meestal idd bij. kans dat het erbij komt is iets van 50%
Nee ik heb ook nog nooit extra kosten gehad met het invoeren. Ook geen BTW eroverheen. :)

Greetz

Verwijderd

Topicstarter
Net een email teruggekregen van Den.
Hi Paul,

You can order block, hold down and cold plate and count them as a single item. We really only have a concern when an order is especially large, (3 blocks, 2 radiators, copper bars. Well you get the idea) if we feel an order is too large, we will contact the customer and arrange something that will work for both of us.

Thanks for your question

Dan Stephens

www.dangerden.com
Dus... is weer in ons voordeel. :P

Greetz

• sju
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-05-2025

sju

rrradio

hmmm.. ik wil eigenlijk alleen zo'n hold-down clip... (heb al waterblock + de rest en hold-down clip..)
Ik wil deze omdat de bevestiging van de clip op de socket (dat kleine uitsteekseltje) dus na een paar x op en af doen is afgebroken... nu zou ik het dus met 2 van die dingen willen proberen.. alleen vind ik wel dat ik niet volledig voor de verzendkosten (mijn deel dus) moet betalen, aangezien het maar zo weinig is..:)
(snappen jullie het nog?)

blaat? BLAAAAAAAAT!

Pagina: 1