swiftech waterblok

Pagina: 1
Acties:

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-05 21:12

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

Topicstarter
ik ben zelf van plan om een MCW462 te gaan bestellen bij swiftech

Afbeeldingslocatie: http://www.swiftnets.com//_borders/MCW462-4.gif

iemand ervaring met dit blok ?

het is dan wel geen koper maar is een stuk groter dan een standaard waterblokje en is speciaal gemaakt voor de hele hete thunderbirds met 156W peltiers.

prijs voor dit blok is iets van $52,- voor een isolatie set voor peltier komt daar nog eens $13,- bij.

linkje naar info

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

• worsie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-02-2025
Is wel geen koper, maar er zit toch een grote koperen plaat op de onderkant hoor.

Heb hem al besteld, niet direct bij Swiftech, maar bij http://www.theoverclockingstore.co.uk/

Ben nog steeds aan het wachten. Heb er ook een Enermax PSU bij besteld (vet veel goedkoper daar!) en die is nog niet op voorraad :(

Test op overclockers.com was heel erg positief, en ik ben zelf ook erg onder de indruk van de constructiewijze. Maar nog geen praktijkervaring.

156W peltier is ook in bestelling, maar denk dat ik de hele boel pas over een week of 4 binnen en draaiende zal hebben. Voor ik alles getest heb duurt wel ff.

• cosmoOo

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

Topicstarter
wat zijn de shipping cost voor die engelse zaak ?

het waterblok is daar fl.5,- duurder maar als het versturen veel goedkoper is. bij swiftech kost het $28,- is fl.65,-

heb jij er ook de isolation set bijgekocht ? zag hem zo gauw niet op hun site erbij staan.

Verwijderd

waarom maar je er zelf niet een ?? :)

das nog goedkooper alleen de pomp en zo moet je dan nog voor je zelf kopen >:)

• worsie
Op zondag 28 januari 2001 13:19 schreef cosmoOo het volgende:
wat zijn de shipping cost voor die engelse zaak ?

het waterblok is daar fl.5,- duurder maar als het versturen veel goedkoper is. bij swiftech kost het $28,- is fl.65,-

heb jij er ook de isolation set bijgekocht ? zag hem zo gauw niet op hun site erbij staan.
Heb ff een mailjte gestuurd over de shipping costs. Nog geen antwoord. Zelfde verhaal voor de Gasket. Nog geen antwoord. Daar zijn ze dus niet zo heel snel mee (nu drie dagen verstreken). Er is wel een keurig mailtje gekomen met de mededeling dat mijn order nog op hold staat, geen voorraad blabla, en of ik partial shipment wil. KAn ik je nog niet mee helpen dus. Als ik meer weet post ik het wel ff in deze thread.

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:26
Dit blok ziet er in iedergeval uit alsof hij goed stevig op je CPU zit. Ik heb eigenlijk nog geen één waterblok gezien met een goed bevestigingssysteem naast deze nu dan. Ook ziet hij eruit alsof je er wel een flinke CPU mee kan koelen.

Alleen jammer dat ie best prijzig is.

• worsie
Zoals beloofd :)
Shipping kosten zijn 10 pond. Zo'n 35 piek dus.

• cosmoOo

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

Topicstarter
dat is niet zo duur :)

heb je ook nog wat gehoord over die gasket zet ? lijkt me wel makkelijk om die er gelijk bij te bestellen anders moet ik zelf iets in elkaar gaan knutselen.

• worsie
Nog niks over de gasket, maar ik kreeg een kwartiertje geleden een meeltje dat ie verscheept is:) Met een beetje mazzel heb ik hem dit weekend, zullen we eens zien of de gasket er bij zit. Maar ik ben in principe van plan om een oud surfpak ff bij te gaan werken met een schaar :). Genoeg materiaal voor een pittige gasket lijkt me :P

• Leipo
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
het is een alu & koper blok..krijg je dan niet dit probleem?
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/113188

• worsie
Zowel koper als aluminium hebben een oxidatielaagje wat hen hiertegen beschermd. Ik geloof ook dat het meer van toepassing is tussen een radiator en koelblok.

Anders mag iedereen met een coldplate of spacer ook wel eens na gaan denken ovr dit probleem :)
Pagina: 1