Toon posts:

CAS level van standaard Dell SC1425 geheugen

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Is er iemand die mij kan vertellen wat de CAS/CL levels zijn van het standaard geheugen in een Dell SC1425 server?

Voor de goede orde: ik heb reeds naar het Dell website en vele anderen gekeken. Als iemand me een app kan vermelden die onder linux draait waarmee ik de CAS levels kan opvragen ben ik ook happy.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2007 23:38 . Reden: goede orde toegevoegd ]

• punica
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

punica

Longtime Member

Volgens mij maakt het niet zoveel uit, maar vaak wordt gewoon CAS5 gebruikt. Als je er CAS5 indrukt, gaat het geheugen op de laagste CAS-waarde draaien. Gehugen met een CAS3 klassificatie kan ook op CAS4/5 draaien. Je kunt ook even op een geheugenreepje kijken.
(ik heb een dell SC430 en die gebruikt ook CAS5)

[ Voor 28% gewijzigd door punica op 08-03-2007 08:22 ]

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03-2025

_the_crow_

Rare vogel

Gewoon het reepje uit de pc halen en de nummers op de chips zelf in google proberen. :)

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:41

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

PMG FAQ

Idd, zoek op wat voor chips erop zitten en zoek op welke snelheid/latency daarbij hoort. Daarbij kun je de RAM FAQ als leidraad gebruiken...

Verder zegt wat het geheugen *nu* aan het draaien is weinig over wat de daadwerkelijke spec van dag geheugen is :o

Tenslotte staat in het PMG Beleid duidelijk dat je volledige info over je specs dient te geven bij geheugenvragen. Je meldt hier exact niets erover...

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.