Hallo,
Ik heb eigenlijk zo'n zelfde probleem als in dit topic, alleen hoe zit dat met die piepjes tijdens het opstarten.
Asrock K7S41
AMD Sempron 2800+
512 MB Lakeside geheugen
Maxtor 60GB IDE
VGA, LAN, SND onboard
56k Modem
DVD en CD-rw
500Watt voeding van Huntkey
WinXP Home
That's it, meer zit er niet op
Als ik de pc wil starten gaan wel alle fannetjes draaien, en daar blijft het ook bij. Geen piepjes, niks, noppes. Beeld blijft zwart, lampje op de monitor blijft amber. Het voedinglampje op de pc brandt en ook het IDE-lampje.
Het volgende heb ik nu geprobeerd:
Thnx,
René
Ik heb eigenlijk zo'n zelfde probleem als in dit topic, alleen hoe zit dat met die piepjes tijdens het opstarten.
Asrock K7S41
AMD Sempron 2800+
512 MB Lakeside geheugen
Maxtor 60GB IDE
VGA, LAN, SND onboard
56k Modem
DVD en CD-rw
500Watt voeding van Huntkey
WinXP Home
That's it, meer zit er niet op
Als ik de pc wil starten gaan wel alle fannetjes draaien, en daar blijft het ook bij. Geen piepjes, niks, noppes. Beeld blijft zwart, lampje op de monitor blijft amber. Het voedinglampje op de pc brandt en ook het IDE-lampje.
Het volgende heb ik nu geprobeerd:
- Bios gereset: geen resultaat
- VGA-kaart geplaatst in het AGP-slot: geen resultaat. Weet zeker dat de vga-kaart goed is.
- Geheugen uitgewisseld: geen resultaat. Het geheugen werkt wel op 'n andere pc. Het geheugen is dus goed.
- Hetzelfde voor de cpu. Uitgewisseld en getest op andere pc. Geen resultaat.
- Andere voeding geprobeerd: geen resultaat. Voeding nog niet op 'n andere pc geprobeerd!
- Cpu en geheugen apart en tesamen verwijderd, pc gestart om te checken voor de piepjes: Niks het blijft stil.
- Alleen voeding op het mobo gezet en de hd: niks.
Thnx,
René