Bij ons op het werk hebben ze de laatste tijd alle notebooks geupgrade naar 2GB intern geheugen, en nu zijn de 512MB latjes die eruit komen te koop voor de medewerkers. Nou ja, te koop, €12,50 per latje, en de opbrengst gaat de personeelskas in... 
Nu heb ik in mijn privé laptop slechts 512 MB zitten, en wou 2 latjes hier op het werk kopen zodat ik er dus 1GB in kan zetten. Ik heb een HP Pavilion zt3120ea en die bevat dus 2 latjes van 256 MB DDR PC2100 266MHz.
Nu hebben ze op het werk dus deze latjes:
Ik heb al gezocht maar kom bij geheugenleveranciers nergens 'Micro' latjes tegen. Ook kan ik niks van het merk Micro vinden?
Weet iemand of het safe is om die latjes te proberen? thnx
Nu heb ik in mijn privé laptop slechts 512 MB zitten, en wou 2 latjes hier op het werk kopen zodat ik er dus 1GB in kan zetten. Ik heb een HP Pavilion zt3120ea en die bevat dus 2 latjes van 256 MB DDR PC2100 266MHz.
Nu hebben ze op het werk dus deze latjes:
Ik heb dus de tweede nodig. Echter, ik vraag mij af of deze latjes wel geschikt zijn voor mijn laptop? Kan ik die Dell latjes uitwisselen met mijn HP? Ik neem aan van wel, maar verniel mijn laptop liever niet...We hebben in totaal 66 modules
Specs van de modules:
46 stuks van Infineon, SDram- 512mb, DDR, 333, Cl2.5, PC2700S (komen uit Dell latitude D505).
20 stuks van Micro, SDram - 512 mb, DDR, 266, cl 2.5, PC2100S (komen uit Dell latitude D800).
Ik heb al gezocht maar kom bij geheugenleveranciers nergens 'Micro' latjes tegen. Ook kan ik niks van het merk Micro vinden?
Weet iemand of het safe is om die latjes te proberen? thnx
Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.