Toon posts:

Nieuwe fotocamera

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben een beetje aan het rondkijken voor een proffesionele fotocamera.
Ik wil voor mn hobby mooie foto's gaan maken en deze bijv gebruiken als wallpapers enz.
Men zegt dat spiegelreflexcamera's het beste zijn, is dat waar?
Wat is nou precies het verschil tussen de verschillende soorten camera's en wat is bijv een goede kwa prijs/kwaliteitverhouding?
Ik heb zelf al wat rondgekeken en kwam bij deze uit, maar vind de prijs nogal hoog...

http://www.panasonic.nl/P...p?M=3750|3734|654|652|4|1

http://www.panasonic.nl/P...p?M=3884|3733|654|652|4|1

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2007 12:38 ]

• philippevk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-01 05:41
Ik denk dat de canon 1ds mark11 wel wat voor je is. Ook de 1200mm lens zou ik meteen kopen.

Nee............. geintje dus zoek is even met de functie zoeken en je komt veel te weten.

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-01 15:04
Heb je zelf al wat rondgekeken?

Spiegelreflex ís niet beter, de een vind spiegelreflex beter werken, de ander niet. Is maar net wat de gebruiker als voorkeur heeft.

Heb je zelf al naar camera's rondgekeken? Wat is je Budget? Som eens een lijstje op met camera's waar je interesse voor had. Laat zien dat je zelf ook wat gedaan hebt! :)

Verwijderd

Er zijn legio onderwerpen waar je eens een blik zou kunnen werpen....

Wat dacht je van deze, voordat je hier dit soort algemene vragen gaat stellen:
Welke dig. camera onder de 250 euro? Deel 2
Welke digitale camera tussen de 250 en 500 euro? - deel 3
[discussie] budget / start-dSLR, welke te kiezen? *deel 4*

Verwijderd

Topicstarter
Zo ik heb 2 favorieten in mn vraag toegevoegd, de ene is spiegelreflex de andere niet.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nog eens goed gekeken en ik vind die Canon EOS 400D wel wat, is ook een stuk meer in mijn prijsrichting...

• W.Wonderland
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-01 18:39
Je hebt zelf binnen 15 minuten al 3x gereageerd, Ik zou eerst maar de bovengenoemde links goed gaan lezen en met gerichte vragen komen anders wordt dit weer zo'n zinloos topic.
Neem de tijd om te lezen!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-01 14:03

Zoefff

❤ 

Spiegelreflexcamera's zijn niet per se het beste, het hangt helemaal van je doel af welke camera het beste bij jou past.

Anyway, we hebben een aantal topics waar je vragen omtrend een keuze kwijt kan, zie een paar posts hierboven. In die topics staan tevens een aantal overzichten van camera's en prijzen. We verwachten op GoT dat je wat meer eigen onderzoek doet voordat je een vraag stelt. Alleen twee linkjes naar camera's met de melding dat je prijs wat hoog vind is niet voldoende. Er is énorm veel info te vinden op dit gebied, maak daar ook gebruik van :)

Mocht je daarna nog vragen hebben, dan kan je die kwijt in 1 van bovenstaande topics.

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.