Toon posts:

Optimus/Lebedev sponsor/partner tweakers.net?

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik was gelukkig niet de enige tweaker die het opmerkte, maar toch werd mijn post al snel overbodig gemod. Slaat natuurlijk helemaal nergens op, want ik denk echt dat vnu/tweakers aandelen heeft gekocht in die lebedev. Hier mijn 'overbodige' postje op de frontpage:

Dit is al het *Henk check het even* 17e nieuwsitem waar 'lebedev' in voorkomt.
http://tweakers.net/searc...tem_catId=2&Query=lebedev

En tevens ook het 17e postjes waar 'optimus' in voorkomt
http://tweakers.net/searc...tem_catId=2&Query=optimus+

Nu snap ik dat het niet vreemd is als er 1000 postjes gemaakt worden waar Microsoft in voorkomt, maar dit bedrijf heeft GVD nog niet eens een werkend product!

Walgelijk tweakers! Zal dit aan de overname van VNU hebben gelegen? Lopen er nu echt een aantal snelle salesjongens rond die zo veel mogelijk acquisitie willen regelen? Ik kan niets hard maken, maar ik walg er wel van! :r :r :r Ik heb niets tegen goed geld verdienen, maar doe er dan niet zo schijnheilig over en zet er gewoon duidelijk bij dat het een gesponsorde link is.

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Je kunt ook overdrijven.
Of nuanceren.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Verwijderd

Topicstarter
Dat slaat dus helemaal nergens op CodeCaster, volgens mij heb ik mijn mening prima duidelijk gemaakt! Ik verdenk tweakers dat ze aandelen hebben in lebeDEV punt

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-01 23:51

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Even vooraf: in mijn functie als forum-admin heb ik geen enkele zeggenschap op de frontpage die jij niet ook hebt. :)

Ik begrijp je probleem eerlijk gezegd niet. De artikelen zijn verspreid over bijna 2 jaar, en zijn in geen geval bevooroordeeld te noemen. Verder is het gewoon iets wat de tweaker genoeg interesseert om erover te praten en erover te lezen. Ook meen ik me te herinneren dat er met een grote regelmatigheid artikelen worden geplaatst over andere nog niet uitgebrachte producten.

Als er iets nieuws te melden is, dan wordt dat gedaan. Dat is al sinds 1998 de opzet van deze site, en dat zal ook altijd de opzet blijven. Dat jij dan meteen met woorden als "walgelijk" gaat strooien en meteen maar weer de overname erbij haalt vind ik op zijn zachtst gezegd ongenuanceerd en niet netjes.

Dit alles los van het feit of er écht een marketingpraatje bij hoort, want daar weet ik niks vanaf. Maar ik denk dat ik wel met enige zekerheid kan zeggen dat je stemmingmakende post nergens op gebaseerd en overdreven is.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Verwijderd

Topicstarter
Noem mij dan eens een leuk innovatief product wat zo ontzettend veel aandacht heeft gekregen? Er zijn wel een 10-tal producten te noemen die een stuk innovatiever zijn dan een toetsenbord waarbij je dmv lampjes kan wijzigen wat er op de toets staat. Ik vind het leuk om nieuwe producten te zien nog voordat de massa dit leest, maar 17 postjes over een lampjestoetsenbord slaat nergens op.

Ik geloof dat ik mijn mening toch echt wel heb genuanceerd. Even voor de duidelijkheid: ik zal NIET voordat ik mijn post neerzet hem 1000 keer herlezen zodat hij in ieders ogen correct is, ik zet mijn mening neer. We zitten hier toch potverdoemme niet in de tweede kamer. En de overname die ik noem is in vraagvorm, dus als iemand de kennis heeft en het kan ontkennen zal ik het aannemen. Ik heb je linkje bekeken, maar toch denk ik dat de aandacht overdreven en verdacht is. Please laat me iets lezen waaruit blijkt dat ik ongelijk heb.

ps. Wat doen we allen in vredesnaam zo laat nog op tweakers.net. Laten we gaan slapen. :p Ik lees morgenochtend weer verder.

[ Voor 6% gewijzigd door een moderator op 06-03-2007 05:07 . Reden: Doubleposten leest vervelend. :) ]

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-01 23:51

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 03:34:
Er zijn wel een 10-tal producten te noemen die een stuk innovatiever zijn dan een toetsenbord waarbij je dmv lampjes kan wijzigen wat er op de toets staat.
Heb je wat voorbeelden die niet op de FP gecovered zijn? Zo ja, heb je die ook gesubmit via de nieuwssubmitter? :)
Ik geloof dat ik mijn mening toch echt wel heb genuanceerd. Even voor de duidelijkheid: ik zal NIET voordat ik mijn post neerzet hem 1000 keer herlezen zodat hij in ieders ogen correct is, ik zet mijn mening neer. We zitten hier toch potverdoemme niet in de tweede kamer.
Klopt, maar we zitten hier wel ergens waar het gebruikelijk is je mening te onderbouwen, ongeacht wat die mening is. Je doet in je startpost allerlei aannames en verwoordt die weliswaar deels vragend, maar de ondertoon in je bericht is duidelijk. Je had bijvoorbeeld domweg even kunnen vragen waarom een volgens jou zo "simpel" product zoveel aandacht krijgt van de nieuwspostende crew. Op basis van het antwoord daarop had je bij een onbevredigend antwoord alsnog kunnen vragen of dat door sponsoring kwam, zonder direct woorden als "GVD", "walgelijk", en "schijnheilig" in de mond te nemen. ;)
En de overname die ik noem is in vraagvorm, dus als iemand de kennis heeft en het kan ontkennen zal ik het aannemen. Ik heb je linkje bekeken, maar toch denk ik dat de aandacht overdreven en verdacht is. Please laat me iets lezen waaruit blijkt dat ik ongelijk heb.
Daar kan ik je niet mee helpen. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• FouT
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:41
ik kan me van de ene kant wel enigzins vinden in jouw standpunt, maar is dan niet elke andere IT related site op t internet net zo schuldig?

Het optimus tobo is nou eenmaal een soort van heilige graal wat tobo's betreft, daar mag ook wel over gepraat worden! :+

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 02:45:
Nu snap ik dat het niet vreemd is als er 1000 postjes gemaakt worden waar Microsoft in voorkomt, maar dit bedrijf heeft GVD nog niet eens een werkend product!
Wel hoor, de mini-three en die gekke muis ;) En daar zijn dan ook items aan besteed. En aan de design speakers, hun display-keyboard. Dus sowieso niet alleen over de optimus 103. Overigens zit er ook een artikel over een ander toetsenbord tussen, waar een vergelijking gemaakt wordt met de optimus.

Overigens heeft Tweakers/VNU geen belang in Art.Lebedev voor zover ik weet, volgens mij kan je niet eens aandelen van die tent kopen. Dat soort insinuaties zijn domweg belachelijk en verdienen in mijn ogen net zo'n rijtje smileys als jij nodig vond te plaatsen over de gedachte dat het wel zo zou zijn.
maar doe er dan niet zo schijnheilig over en zet er gewoon duidelijk bij dat het een gesponsorde link is.
Sinds de overname wordt die overname aangegrepen voor dit soort onzinnig gezeik over onze potentieel door financieel gewin bevooroordeelde manier van posten... Daarvoor waren we gewoon geldwolven oid. Ik geloof dat er ook een soortgelijk topic terug te vinden is over de hoeveelheid Vista nieuwsitems (478 items waar dat voor komt) en met een beetje moeite is ook vast wel terug te vinden dat iemand dat geroepen heeft over onze AMD-fanboy-schap.
Er zijn nou eenmaal dingen waar men het interessant vindt om over te schrijven. Wellicht juist omdat er al eerder over dit toetsenbord is geschreven dat het relatief veel aandacht krijgt. Ik ben met je eens dat er andere producten zijn die ook de aandacht zouden mogen krijgen, hoewel ik wat dat betreft maar weinig meer te zeggen heb dan jij (dat laten we aan de redactie over), maar dat soort dingen worden waarschijnlijk vaker niet dan wel gezien omdat er gewoon een behoorlijk forse stroom producten verschijnt waarvan het gros helemaal niet interessant is. Daar is dan ook de nieuws submit voor.

Je roept dat er wel een 10-tal producten gemist zijn, heb je ook voorbeelden die we gemist hebben of duidelijk minder aandacht aan besteed hebben?

Als we in het zelfde straatje blijven zou je eventueel dat dure nieuwe Microsoft Vista desktopsetje (Wireless Entertainment Desktop 8000) kunnen noemen, met die aanwezigheidssensor voor de toetsenverlichting enzo. Maar anderzijds is dat toch vooral ook weer een evolutionaire wijziging en ik denk dat dit optimus toetsenbord op zich best revolutionair te noemen is. 't Gaat tenslotte niet om de 'lampjes', maar om het simpele feit dat de toetsen automatisch kwa opschrift en kwa functie kunnen veranderen. En vziw is het nog altijd een van de weinige of zelfs de enige die het voor alle toetsen kan / zou moeten kunnen.

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Duke Nukem Forever heeft 54 artikelen op zijn naam, moet je daar dan ook over lopen zeuren?

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• zwippie
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

zwippie

Electrons at work

Ik snap de opschudding wel een beetje (het zijn ook best veel berichten), maar vind de verontwaardiging wel onterecht.

Stel dat men op de FP opeens was opgehouden met de berichtgeving rond het toetsenbord, dan had men ook een modderfiguur geslagen.

How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.

Verwijderd

ik vind het een super gaaf product,
en ben blij met elk bericht dat de voortgang laat zien.
zo ben je min of meer betrokken bij het proces van zand tot klant.

en of ik het ga kopen JA.
of ik er 100 of 2000 voor moet neertellen.
Dit product komt er, MET alle knopjes erop.
want dit toetsenbord heeft een innovatie MET toekomst.

En als het je niet bevalt,
omdat je het simpelweg niet kunt betalen, of overbodig vind,
dan klik je het nieuwsitem niet aan, en ga je lekker een nieuwe trui punnikken

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Je mag het opnieuw proberen met een degelijke topicstart zonder termen als 'walgelijke tweakers'.

Op de rest van je belachelijke insinuaties ga ik niet eens in als het op zo'n manier aangebracht wordt.

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-02 20:37

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

En wanneer je dan een nieuw topic opent doe dat dan wel onder je normale user-account ipv onder een kloon-account.

Check je mail.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.