Toon posts:

Teken tablet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik overweeg een teken tablet te kopen. Maar heb een vraag. Er zit een pen en een muis bij. Kun je met de pen ook gewoon muizen?
Dus alles met de pen doen in plaats van de muis?

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:54

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik dacht altijd van wel? Het is toch een 'vervanger van een muis' :?

Verwijderd

Topicstarter
Dacht ik dus ook, maar kon er zo gauw niets over vinden, vandaar. Ook niet via search.

Verwijderd

ja!

• lexkam
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-01-2013
Dat kan het is alleen ff wennen met een pen (optillen en verplaatsen zoals met een muis werkt niet) ;)

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Was ook net op zoek naar een. Weet iemand een goeie, had er net een van Wacom gevonden 750,-!!!!! Is een beetje teveel.

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Volgens mij heeft Dynalink wel goeie

Verwijderd

Conceptronic fl.95,-

werkt als een speer.Alleen pen.

Verwijderd

Ik heb een Dynalink Freedraw (fl. 149 bij Informatique) Dat is alleen een pen en een tablet. Voor tekenwerk is het prima (behalve als je professioneel op hele grote schermen met hele hoge resoluties werkt). Ik gebruik het bijvoorbeeld veel om mijn eigen webplaatjes te maken in Fotosoep.
Ik dacht ook dat het als muis wel een goede vervanger zou zijn, maar ik hou toch wel heel erg van mijn scrollwheeltje en ik kan maar niet wennen aan dat knopje op die pen. Daar moet ik mijn lange vingers teveel voor krommen... *D.
Dus samengevat: Voor lekker hobbyen en met een eigen muis: prima!

Verwijderd

die wacom is wel de beste , ze hebben ook een goedkope van 200

Verwijderd

Bij Informatique hebben ze de Wacom Graphire voor 260 piek. De graphire is zegmaar de consumenten lijn van Wacom. A6, met pen en muis. De professionele lijn van Wacom (Intuos) begint bij ongeveer 1000 gulden.

Verwijderd

Als je niet verschrikkelijk serieus gaan werken met een pen is de Graphire van Wacom een goeie keus. 'K heb m zelf en mocht ook de dynalink proberen, forget it -> back to Wacom.

Voor mij werkt Wacom, valt niet weg, doet 't gewoon. En inderdaad je moet even wennen maar naar verloop van tijd is het net zo gemakkelijk als een brief je schrijven.

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

ik ga mee met copje, die penknop is inderdaad niet geschikt voor nauwkeurige dingen
in verkenner is het jodelen geblazen

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

Pagina: 1