Help,
Ik krijg de SDK niet gekoppeld aan de VSexpresse installatie op mijn Vista Ultimate.
Heb de laatste SDK voor vista en ook de SDK voor 2003 server geprobeerd, maar krijg geen goed werken de debugging.
Iemand een tip?
Heb inderdaad de VS C++ 2005 geïnstalleerd en daarna de SP1.
Heb dan de SDK voor VISTA geïnstalleerd
Maar bij het compilen van onderstaande kreeg ik errors,
deze errors betroffen ten eerste het niet kunnen vinden van Windows.h
en de Uuind.... etc,
Na dat ik handmatig sommige van deze errors heb gefixed, door de betreffnede LIB en HEADERs folders toe te voegen aan de VS C++ 2005.
Maar nu krijg ik veel errors die erop duiden dan de SDK niet gevonden wordt door mijn VS C++2005
Kortom deinstallatie en op nieuw installeren, mischien iets niet goed gegaan met de implemantatie.
Weer geen goede resultaten.
RECHTEN: Ja ik ben ADMIN
Heeft iemand nu wel een idee wat mij verder kan helpen? Heb ik het probleem nu voldoende blootgelegd?
Ik krijg de SDK niet gekoppeld aan de VSexpresse installatie op mijn Vista Ultimate.
Heb de laatste SDK voor vista en ook de SDK voor 2003 server geprobeerd, maar krijg geen goed werken de debugging.
Iemand een tip?
Heb inderdaad de VS C++ 2005 geïnstalleerd en daarna de SP1.
Heb dan de SDK voor VISTA geïnstalleerd
Maar bij het compilen van onderstaande kreeg ik errors,
deze errors betroffen ten eerste het niet kunnen vinden van Windows.h
en de Uuind.... etc,
Na dat ik handmatig sommige van deze errors heb gefixed, door de betreffnede LIB en HEADERs folders toe te voegen aan de VS C++ 2005.
Maar nu krijg ik veel errors die erop duiden dan de SDK niet gevonden wordt door mijn VS C++2005
Kortom deinstallatie en op nieuw installeren, mischien iets niet goed gegaan met de implemantatie.
Weer geen goede resultaten.
RECHTEN: Ja ik ben ADMIN
Heeft iemand nu wel een idee wat mij verder kan helpen? Heb ik het probleem nu voldoende blootgelegd?
[ Voor 62% gewijzigd door cyctech op 05-03-2007 11:23 ]