Je bedoelt Wauw denk ikchukkepukke schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 17:20:
één woord: waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw
edit: (is dat eigenlijk een woord??)
Maarre, mijn complimenten heb je. Ik ben erg benieuwd naar het filmpje.
Je bedoelt Wauw denk ikchukkepukke schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 17:20:
één woord: waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw
edit: (is dat eigenlijk een woord??)
Verwijderd
Did you mean: waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
[ Voor 13% gewijzigd door Madrox op 09-06-2007 18:13 ]
Voor upgrade, complete zelfbouw, herstellen van windows/software klik hier!
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2007 19:33 ]
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2007 11:14 ]
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
Ikea verkoopt wel meer van die rare dingen dus misschien hebben ze intresse
Powered By C8H10N4O2
adr opleidingen en meer adr opleidingen
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Het beestje staat voor de ene helft (de witte ombouw) bij iemand in de woonkamer als tafel en de kastjes staan hier bij mijReseTTim schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 11:22:
en heeft het beestje ook al zijn thuis plekje gevonden? gaarne foto's van ambilight desk
want zo krijg je weinig beeld van.. tenminste vind ik dan..
Verwijderd
Lian Li PC70 - i7 860 @ 3.8Ghz- P7P55D-E - Xonar D2X 7.1 - 1600Mhz C7D Dominators - Mugen2 - Sapphire HD6950 2Gb - Intel Postville 80Gb & Samsungs 500Gb Raid 0 - Samsung 24'' 2443BW - Logitech Z5500 5.1
a huge, bipedal, dark blue-green Pokémon with a cream-colored face belly and feet. My body is composed of mostly my belly where most of my fat reserves accumulate. My head is large with small pointed ears and two pointed teeth protruding from my lower jaw
Goede suggestie, maar een beetje late suggestie, na meer dan jaarkimhung schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 21:41:
Leuk bedacht die bureau met ambilight maar ik zou het gewoon bij mdf houden aangezien je blad een dek en bodem heeft en je blad een ondersteuning krijgt van de 2 kasten ik zou alles fineren en hpl hoogglans wit gebruiken en voor de bedrading zou ik gewoon een gat boren in het midden en in de achterkant van de poten ook een gat (zie je toch niet)maar dat is een optie.maar ik moet zeggen dat je bureau erg mooi is en natuurlijk leuk bedacht
Ici kann uw Werbung staan
Nee juist goed_ferry_ schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 23:09:
[...]
Goede suggestie, maar een beetje late suggestie, na meer dan jaar
Signature
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq