Ik sta op het punt om een scherm aan te schaffen. Eigenlijk vraag ik mij af of daar nog veel verschil in zit.
ik zit te twijfelen tussen de volgende 2 modellen:
10228 R-Black manual projector screen 179x101 16:9
of de:
Projecta ProCinema 180x102 cm (16:9 breedbeeld) Matwit
Nou maakt het volgens mij helemaal niet zoveel uit, maar die Beamax kost 189,-- en die van projecta kost 278.--. Tevens heeft die beamax een vernieuwde manier van oprollen waardoor dat heel rustig gaat en je het niet zelf hoeft te begeleiden.
Is het een goed vergelijking om die beamax met die ProCinema te vergelijken? of moet je hem vergelijken met: Projecta SlimCinema 180x102 cm (16:9 breedbeeld) Matwit
Wat vergelijkingen:
Gain waardes zijn bij alle drie gelijk.
alle drie zijn matwit.
Extra bovenkader verschilt. Procinema 70 CM en Beamax 40 cm.
Mijn voorkeur zou uitgaan naar de Beamax door dat verbeterde oprolsysteem. Iemand ervaring hiermee? is dit weer gevoeliger qua duurzaamheid?
Ik hoop dat iemand het voor mij in de juiste context kan plaatsen
(dit kan ook zijn dat dit totaal niet iets is waar je je druk om moet maken
)
EDIT:
HIER WAT ANDERE ERVARINGEN:
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=46301.0
ik zit te twijfelen tussen de volgende 2 modellen:
10228 R-Black manual projector screen 179x101 16:9
of de:
Projecta ProCinema 180x102 cm (16:9 breedbeeld) Matwit
Nou maakt het volgens mij helemaal niet zoveel uit, maar die Beamax kost 189,-- en die van projecta kost 278.--. Tevens heeft die beamax een vernieuwde manier van oprollen waardoor dat heel rustig gaat en je het niet zelf hoeft te begeleiden.
Is het een goed vergelijking om die beamax met die ProCinema te vergelijken? of moet je hem vergelijken met: Projecta SlimCinema 180x102 cm (16:9 breedbeeld) Matwit
Wat vergelijkingen:
Gain waardes zijn bij alle drie gelijk.
alle drie zijn matwit.
Extra bovenkader verschilt. Procinema 70 CM en Beamax 40 cm.
Mijn voorkeur zou uitgaan naar de Beamax door dat verbeterde oprolsysteem. Iemand ervaring hiermee? is dit weer gevoeliger qua duurzaamheid?
Ik hoop dat iemand het voor mij in de juiste context kan plaatsen
(dit kan ook zijn dat dit totaal niet iets is waar je je druk om moet maken
EDIT:
HIER WAT ANDERE ERVARINGEN:
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=46301.0
[ Voor 3% gewijzigd door JerNL op 04-03-2007 13:43 ]
nothing :)