Toon posts:

Probleem met filmpjes en flash e.d.

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik zit met een probleem waar ik werkelijk waar echt niets meer van snap. Dit is de situatie.

Ik heb een:
AMD athlon XP 2000+
512 mb intern
Nvidia geforce 3 ti 200

Ik hoop dat dit voldoende is...

Het probleem is dat de computer plotseling bij kleine filmpjes of flash sites ineens vastloopt..Omdat ik nogal veel poker is dat een enorm probleem geworden (tja verslaving he) ...maar goed..uhm unibet, titan, enzo kan die allemaal niet aan pokerstars daarentegen als enige wel.

Verder loopt hij vast bij youtube filmpjes, flash sites, bewegende dingetjes, hippe websites etc. Soms houd hij het een kwartier vol soms maar 2 seconden... 's nachts doetie het vaak wel stiekem even beter... Ik reset de pc tegenwoordig wel 20x per dag.

Ik heb de videokaart eruit gehad....andere erin en : zelfde probleem
ik heb het interne geheugen verwisseld en: zelfde probleem

Heeft iemand enig idee? Ik ben het echt een beetje beu!

Edit: Ik hoop dat dit het juiste topic is.

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2007 22:29 . Reden: topic ]

• brinkdinges
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07-01 11:38
Al geprobeerd de drivers opnieuw te installeren, en de laatste versie van flash te downloaden?

Casemod: Cubeleon

Verwijderd

Topicstarter
ja allebei gedaan...drivers van de videokaart bedoel je neem ik aan...

Maarja met een andere videokaart erin bleef hetzelfde probleem ook. Ik weet het echt niet meer...en 't is zeer vervelend.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 23:21:
ja allebei gedaan...drivers van de videokaart bedoel je neem ik aan...

Maarja met een andere videokaart erin bleef hetzelfde probleem ook. Ik weet het echt niet meer...en 't is zeer vervelend.
Naast de videokaart drivers ook de chipset drivers geinstalleerd?

• Noork
  • Niet online
Ik zou even op spyware/trojans/keyloggers checken. Dat soort poker software wil nog weleens wat rotzooi geevn.

Verwijderd

Topicstarter
chipset drivers? wow even rustig aan jongens...ik ben ook maar een leek..Waar haal ik die vandaan?

Spyware en trojans etc. vaak gecheckt voornamelijk met ad-aware en ccleaner. Is dit voldoende?

• Noork
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 23:42:
chipset drivers? wow even rustig aan jongens...ik ben ook maar een leek..Waar haal ik die vandaan?

Spyware en trojans etc. vaak gecheckt voornamelijk met ad-aware en ccleaner. Is dit voldoende?
Nee. Gebruik hiernaast ook eens een online virusscanner zoals Trendmicro Housecall en controleer je actieve processen met Hijackthis.

Toevallig had ik ook last van een vertraagd systeem na het installeren van wat poker gerelateerde rommel. Dat kwam door een rootkit trojan, deze heb ik met F-secure Blacklight weten te verwijderen. En rootkit dingen vind je niet zo makkelijk met een normale virusscanner.

Verwijderd

Topicstarter
Thnx man, ga zo wel even wat proberen...Hoop dat ik hiermee wat betere resultaten krijg.

enig idee waarom ik er 's avonds minder last van heb? Ik heb mezelf altijd nog bedacht dat de cooler crap is. (denk overigens dat dit hier los van staat hoor...)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:47

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

Je hebt een probleem met een stuk software, dus ga je videokaarten vervangen en dan ook nog eens in Overige Hardware posten :?

Begin eens met software uit te sluiten (draai een liveCD, kijk of het probleem dan ook optreeds). Tot nader orde heeft dit niets met hardware, laat staan Overige Hardware te maken :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.