Toon posts:

halo vertraagt en explower exe fout

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
sorry van de vorige keer, was nogal nieuw met dit forum :).
maar om verder op jullie antwoorden in te gaan op het hoesje van lord of the rings the battle for middle earth2 staat dat 1.6 GHZ voldoende is (minimum), ik heb 2.0GHZ maar genoeg daarover.
ik heb problemen met ( srry ) halo: combat evolved, mijn PC kan het allemaal afspelen en al de grafische opties open ( behalve de resolutie, die staat op het laagste anders word de framerate omlaagt gehaald en de resolutie intereseerd mij toch niet).
maar nu word het wel echt erg, de framerate vertraagt zo erg (in de laagste resolutie) dat het lijkt of je stilstaat, ik heb het spel al enkele keer opnieuw geinstalleerd maar het helpt niet.
wat nu gedaan?

oh ja die drwtsn.exe fout ben ik aan het opzoeken ( en al iets gevonden woeha!!:D)
maar die explower.exe fout heb je niks over gezegt.
plz help me daar ook mee ;)

alvast bedankt!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Weet je zeker dat er explower.exe staat? Want normaal is het explorer.exe (Windows-shell) dus het kan best dat je een virus hebt. Heb je al op virussen gescand?

Heb je recentelijk iets veranderd/geinstalleerd waardoor het niet meer soepel draait?

En wat zijn je volledige specs? (dus niet alleen je processor)

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Even je oorspronkelijke bericht toegevoegd:
Verwijderd schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 15:29:
ik heb een redelijk krachtig systeem: AMD sempron(tm) 3600+ 2.0 GHZ, meer dan 1 GB ram en ook een stevige videokaart: RADEON X300 SE ( 256 MB geheugen) en nog blijven sommige games moeilijk te spelen BV: lord of the rings the battle for middle earth 2 de framerate vertraagt heel erg als er veel troepen verschijnen op m'n scherm maar als ik de grafische opties op low of very low zet is dat niet zo maar dan mis ik wel een heel deel grafische pracht.
persoonlijk denk ik dat mijn snelheid van mijn proccesor mij altijd in de weg zit.
nu heb ik ( nipt) een mid range systeem.
nu was mijn vraag welke opties en instellingen moet ik gebruiken om mijn systeem (op games) perfect te laten draaien zonder al te veel aan grafische kracht in te moeten boeten.

ik heb nog twee kleine probleempjes: ik heb regelmatig 2 fouten 1. explore exe fout vanonder rechts vallen de helft van mijn prgramma's zonder boe of bah weg heel vervelend en 2. drwts.exe dan blokkeerd mijn heel systeem nog vervelender ik heb al 2 keer anderhalf uur moeten wachten omdat ik het op volume liet controleren op fouten en het werkt niet.
weten jullie hoe ik dit moet oplossen?

alvast bedankt voor het antwoord! :D

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

• mae-t.net
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
djexplo schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 17:45:
Even je oorspronkelijke bericht toegevoegd:
[...]
Van al deze componenten klinkt de Radeon X300 toch wel als de bottleneck, maar wellicht kan je deze vraag beter ergens op een gaming-subforum stellen?

Verwijderd

Topicstarter
ThinkPadd schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 17:37:
Weet je zeker dat er explower.exe staat? Want normaal is het explorer.exe (Windows-shell) dus het kan best dat je een virus hebt. Heb je al op virussen gescand?

Heb je recentelijk iets veranderd/geinstalleerd waardoor het niet meer soepel draait?

En wat zijn je volledige specs? (dus niet alleen je processor)
nee sorry heb een typefoutje gemaakt normaal heb ik geen virussen maar ik zal nog eens scannen

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:47

Thandor

SilverStreak

Thandor in "Hoe krachtig moet mijn PC zijn?"
Lees deze nog eens door. Er staat dat dit soort topics niet in CSL thuishoren. Waarom plaats je 'm dan alsnog hier?
maar om verder op jullie antwoorden in te gaan op het hoesje van lord of the rings the battle for middle earth2 staat dat 1.6 GHZ voldoende is (minimum), ik heb 2.0GHZ maar genoeg daarover.
GHz'en zeggen niets over de prestaties. GHz'en kun je enkel vergelijken als je te maken hebt met dezelfde soort processor met dezelfde eigenschappen. Als ik zeg dat ik een 3,6GHz processor heb kan niemand zeggen hoe deze zal presteren. Een AMD Athlon64, AMD Sempron64, Intel Pentium 4 en Intel Core 2 Duo zullen op 3,6GHz allemaal anders presteren.
maar nu word het wel echt erg, de framerate vertraagt zo erg (in de laagste resolutie) dat het lijkt of je stilstaat, ik heb het spel al enkele keer opnieuw geinstalleerd maar het helpt niet.
Vraag jezelf eerst eens af sinds wanneer dit gebeurd is. Heb je iets veranderd of iets dergelijks? Zo ja, ga dan eerst daar het probleem zoeken. Indien dat niet het geval is dan doe je er verstandig aan om te kijken of alle drivers goed geïnstalleerd zijn en/of deze goed ingesteld staan.
oh ja die drwtsn.exe fout ben ik aan het opzoeken ( en al iets gevonden woeha!!:D)
maar die explower.exe fout heb je niks over gezegt.
plz help me daar ook mee ;)
Explower.exe zegt mij totaal niets. Wat moet ik erover zeggen? Dat je met dit probleem in het verkeerde subforum bent ;). Een .EXE bestand heeft te maken met software en dat past dus niet in CSL thuis.
Check jouw PC eerst eens grondig door. Spyware, virusscanner en dat soort zaken. Bekijk ook welke processen actief zijn in taakbeheer en Google eens op de bestandsnamen van die processen :).

Dit is in ieder geval niet de manier om een topic te starten op GoT. Zie de http://gathering.tweakers.net/forum/faq voor meer informatie :).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.