Tubestick

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 9.120 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Erwin_Br
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-11-2025
De laatste update van The Tube heeft het probleem bij mij verholpen. Kreeg een mailtje terug van Equinox dat het probleem bekend is.

@co0lman: Nope, dat was niet het probleem...

• generator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-08-2025
Algurgazan schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 17:44:
Die werkt bij mij gewoon, zonder dat ik er iets voor hoefde te doen.. Net als het geluid trouwens..
Had jij de tv-gids werkende zonder dat je er iets voor hoefde te doen? Hebben andere mensen dit ook?

• Algurgazan
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-01-2025

Algurgazan

Ome Bob

generator schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 01:09:
[...]

Had jij de tv-gids werkende zonder dat je er iets voor hoefde te doen? Hebben andere mensen dit ook?
Ik geloof dat ik alleen aan het begin moest kiezen of ik de EPG wilde gebruiken of iets internet achtigs.. maar dat weet ik niet eens zeker meer, kan ook zijn dat ik dat alleen bij de preferences langs heb zien komen.. Ik hoefde er in ieder geval niet iets extra's voor te installeren of iets achteraf te configureren ofzo..

"When you hear the beeb, it will be three o'clock." | muzak

• generator
Hoe ontvang jij je tv signaal, ik namelijk gewoon via de kabel. Bij mij moet de EPG informatie dus wel via internet komen, maar daarvoor moet ik eerst een url invullen.

• Algurgazan

Algurgazan

Ome Bob

Eh.. met de tubestick uiteraard, dus dvb-t, oftewel digitale tv via de ether, dus duidelijk niet via de kabel..

• generator
Ja ik heb een Miglia TVMicro Express, waar ook the tube bij zat. Was even vergeten dat je met de tubestick alleen DVB-T kan ontvangen... Maar dan zal er in dit topic waarschijnlijk niemand zijn die weet je hoe EPG via het internet kan krijgen.

Verwijderd

Gebruiken mensen de Tubestick ook onder windows? Wat zijn de ervaringen hiermee? Ik heb namelijk een Alu iMac en een Dell laptop, zou super zijn als ik hem op allebei zou kunnen gebruiken.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 16:16:
Gebruiken mensen de Tubestick ook onder windows? Wat zijn de ervaringen hiermee? Ik heb namelijk een Alu iMac en een Dell laptop, zou super zijn als ik hem op allebei zou kunnen gebruiken.
Wat ik zo weet is het alleen onder Mac OSX te gebruiken aangezien het meegeleverde programma (The Tube & Media Central) alleen onder OSX werkt. Volgens mij is er geen 3rd party software voor deze stick. Maar correct me if I'm wrong!

• Algurgazan

Algurgazan

Ome Bob

Volgens de doos werkt het ook met windows media center software, en ik dacht ook dat er windows drivers op het cdtje staan.. weet het niet zeker en kan zo snel m'n cdtje niet vinden, dus pin me er niet op vast..

• co0lman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-12-2025
Drivers voor Windows kun je afhalen van de website.
Pagina: 1 2 Laatste