Toon posts:

begrijp er niet zo veel van hoor:|

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ten eerste waarom zo streng? ik plaats zoon topic en ik krijg een reactie

Ik voldeed aan bijna alle onderstaande punten...

Het ideale topic ziet er als volgt uit

Een goede topictitel. Zet er het gebruiksdoel en max budget in
Informatie, gebruiksdoel, budget
Eigen boodschappenlijstje met alle relevante specificaties
Onderbouwing van het boodschappenlijstje (waarom heb je hiervoor gekozen?)
Vragen over het boodschappenlijstje (waarop loop je vast? waarom twijfel je?)
Bronnen (waar heb je gezocht? hoe had je gezocht? wat had je doogenomen?)

je maakt toch een forum om ons een plezier te doen?
voorlopig irieteer u jij of zij mij alleen maar om elke keer tege mij in te gaan en het zelfde te zeggen waarmee ik ook niet veel wijzer wordt je stuurt me van link naar link en van zoek dat naar zoek dit.
lkkr wordt je ook noch is weggestuurd.
en het is ook niet zo dat je proccecor alleen bij je moederbord moet passen

dus graag wat begrip zou wel mogen

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

Kom op zeg.... blijf je aan de gang?

Lees nou eens rustig de sluitmessage van je topics door. Daarnaast adviseer ik je ook ons Het algemeen beleid eens goed door te nemen; je bent nieuw hier en dan moet je leren dat er wat regeltjes zijn verbonden aan het gebruik van ons forum. We zijn helemaal niet streng, maar we verwachten wel een klein beetje meer inzet van jezelf om het zo voor iedereen hier gezellig te houden.
Verwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 03:01:
Zoals je dus in ons beleid kunt lezen (eerste regel notabene):
Gathering of Tweakers (GoT) is een groot forum. Met meer dan 100.000 geregistreerde leden, en duizenden actieve bezoekers per dag, kun je voorstellen dat er afspraken nodig zijn.
:D "je"? We zitten hier met zo'n beetje half Nederland ;)
En "we" zitten hier niet om "jullie" een plezier te doen; we zitten hier allemaal om elkaar een plezier te doen. Het moet van 2 kanten komen.
voorlopig irieteer u jij of zij mij alleen maar om elke keer tege mij in te gaan en het zelfde te zeggen waarmee ik ook niet veel wijzer wordt je stuurt me van link naar link en van zoek dat naar zoek dit.
Allereerst wil ik je vriendelijk verzoeken een beetje op je spelling en zinsbouw te letten. Hier is geen touw aan vast te knopen. Daarnaast verwijzen we je altijd door naar een plek waar je terecht kunt met vragen (zo deed Thandor dat ook). Neem dan ook die moeite zélf om even door te nemen waar we je naar verwijzen i.p.v. je vraag hier dumpen en gaan zitten wachten op een antwoord. GoT is geen afhaalbalie voor kant-en-klare oplossingen/antwoorden.
We zijn allemaal erg begripvol, maar het moet wel van 2 kanten komen ;)

[ Voor 139% gewijzigd door RobIII op 02-03-2007 03:12 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Marshal1
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-03-2022
Je hebt zelf aangegeven dat je vooraf geen moeite doet om na te gaan of je topic voldoet aan de post regels, en 5 pogingen later is er niets veranderd.Hoe kun je zelf zeggen dat het onterecht is?

• Jimbolino
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-01 17:19

Jimbolino

troep.com

Lees eerst eens wat andere topics, en kijk hoe die mensen een topic starten.
Verdiep je daarna in de FAQ's, Reviews, Best Buy Guides e.d.
Als je dat allemaal gedaan hebt, heb je waarschijnlijk een stuk minder vragen.

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-01 17:48
1. Fatsoenlijk Nederlands leest een heel stuk fijner. (fatsoenlijke spelling, geen onnodige witregels)
2. Verder heb je niet echt alles netjes gepost, je hebt gewoon een lijst gekopieerd, één zinnetje erbij geplakt en dan mogen wij het verder uitzoeken.. Ja daag, we zijn geen onbetaalde post-maar-raak helpdesk. :w
3. Als je klachten hebt stuur je een PM/mail naar de desbetreffende moderator en ga je niet het forum nog verder vervuilen.
4. Waarom zo streng? Dit is een forum waar toch een aanzienlijk niveau aanwezig is. Wat makkelijkere vragen zijn uiteraard ook toegestaan. Maar een beetje meer moeite vanuit de gebruiker zelf mag ook wel.

[ Voor 18% gewijzigd door Steephh op 02-03-2007 03:11 ]

_@/'

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02:59
Dat doe je netjes, 5 slotjes in 1 dag
Welkom op GOT trouwens ;-)
Je zou zelfs iets meer werk kunnen besteden aan je startposts, kom met concrete dingen niet zo van: Wat vinden jullie van dit systeem. Kijk bijvoorbeeld even naar mensen met een soortgelijk topic hoe die dit aangepakt hebben.
Succes!

My favorite programming language is solder.

Verwijderd

Topicstarter
ik vin het werkelijk nergens opslaan hoor en die sluitmessage en links daarvan heb ik allemaal gelezen en ben weze zoeke als het dan noch niets geef tja

en ik doe wel moeite anders zou het geen 5 pogingen volhouden en tuurlijk is het onterecht
ik wordt hier weggestuurd en jullie vragen niet eens of ik dat en dat bedoel

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:47

Thandor

SilverStreak

Streng is een groot woord. Het is niets meer dan logisch dat de topics op slot gaan. Het eerste topic kan best fout zijn. Dan gaat het op slot. Als dan blijkt dat bij het openen van het tweede topic de sluitmessage van het eerste topic totaal niet gelezen is dan gaat het tweede topic net zo makkelijk op slot.
Ik voldeed aan bijna alle onderstaande punten...
Het gaat om álle punten. Niet om een paar punten. (Of totaal geen punten)
Een goede topictitel. Zet er het gebruiksdoel en max budget in
Dit zie ik niet terug.
Informatie, gebruiksdoel, budget
Een leuk pctje zou ik zeggen. Staat er niet in.
Eigen boodschappenlijstje met alle relevante specificaties
Eigen lijstje, geen copy/paste van een site. Tevens heb je het erg slordig geplaatst.
Onderbouwing van het boodschappenlijstje (waarom heb je hiervoor gekozen?)
Ontbreekt volledig.
Vragen over het boodschappenlijstje (waarop loop je vast? waarom twijfel je?)
Ontbreekt.
Bronnen (waar heb je gezocht? hoe had je gezocht? wat had je doogenomen?)
Ontbreekt.
http://gathering.tweakers.net/forum/faq
Gathering of Tweakers.net is een forum bedoeld voor mensen die bovenmatig geinteresseerd zijn in computers en de randverschijnselen daarvan. Het voorziet haar bezoekers in de behoefte om op niveau over deze zaken te discussiëren en te communiceren, en probeert hier een lichte vorm van ontspanning aan toe te voegen. Omdat GoT een groot forum is zijn er een aantal afspraken nodig, die vind je hier onder.
In die links staat hetgeen wat je moet doen. Je hebt het nu al meerdere malen voor elkaar gekregen om topics te openen welke simpelweg niet aan punten in 'die link' voldeden.
Vanaf de andere kant (de reagerende partij) zou er het volgende komen staan: 'Wat meer eigen inzet zou ook wel mogen.'.

Zie verder de voorgaande sluitmessages en de overige reacties in dit topic. Die zijn wat mij betreft meer dan duidelijk genoeg.

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.