Je praat hier zeker over de Japanse Motor Storm?...dat is ook een uitgeklede versie.
Dit is zeker niet het enige spel waarbij het gebeurt, maar het topic gaat alleen over dit spelJvS schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 11:52:
Maar dit is bij veel games zo. Ik kijk nu bijvoorbeeld extreem uit naar forza2 op de 360, de trailers daarvan zien mij er een beetje té fantastisch uit...
Uitgekleed wel.Verwijderd schreef op zondag 04 maart 2007 @ 13:03:
Je praat hier zeker over de Japanse Motor Storm?...dat is ook een uitgeklede versie.
Maar op gebied van Graphics gaat echt niets veranderen. De manier van spelen ook niet.
Er zullen meer opties, banen, trikes etc. komen, maar gameplay en gfx wise is de JP versie af.
[ Voor 19% gewijzigd door PWM op 04-03-2007 13:21 ]
Verwijderd
Iig is alles wel opgepoetst volgens mij, anders zouden er later dan de release van JP geen screenshots komen van het spel.PWM schreef op zondag 04 maart 2007 @ 13:21:
[...]
Uitgekleed wel.
Maar op gebied van Graphics gaat echt niets veranderen. De manier van spelen ook niet.
Er zullen meer opties, banen, trikes etc. komen, maar gameplay en gfx wise is de JP versie af.
Interview over downloadable content.
Misschien toch nog een splitscreen eventueel tegen betaling?but also we've got modes as well to expand the width of the game, and some of them are really, really cool.
Motorstorm interview http://www.insidegamer.nl...n3/motorstorm/videos/1746
We moeten met ze alle niet te hoge verwachting hebben van de graphics van de ps3 op dit moment.
De Xbox360 had een jaar nodig om mooie games op de markt te laten brengen.
Laten we hopen dat het ook zo is bij PS3.
We moeten met ze alle niet te hoge verwachting hebben van de graphics van de ps3 op dit moment.
De Xbox360 had een jaar nodig om mooie games op de markt te laten brengen.
Laten we hopen dat het ook zo is bij PS3.
Wat een drukte om niks. Ik heb die scenes van Motorstorm ook gezien, maar nooit, never niet er vanuit gegaan dat dat ingame is. In mij ogen ben je aardig naief als je daar in trapt. MS speelt dat spelletje net zo. Ik vind Motorstorm er erg netjes uitzien en in de lijn van mijn verwachtingen iig.
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2007 13:51 . Reden: "M$" is een beetje kinderachtig, noem het beestje gewoon bij z'n naam ]
Vidi, vici, veni! (ik zag, ik overwon en ik kwam!)
Verwijderd
Kan je dit spel eigenlijk wel met 2 mensen tegelijk spelen? Ik bedoel dan niet online maar gewoon splitscreen en dan 2 controllers en 1 ps3?
Zie bovenstaande interview. Nee dus.Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 14:54:
Kan je dit spel eigenlijk wel met 2 mensen tegelijk spelen? Ik bedoel dan niet online maar gewoon splitscreen en dan 2 controllers en 1 ps3?
[ Voor 8% gewijzigd door PromoX op 09-03-2007 15:08 ]
And I'm the only one and I walk alone.
Verwijderd
Ach kom op man. Hoe kon je in godsnaam zeker weten dat die beelden niet ingame waren in 2005. We wisten toen in de verste verte niet waartoe de ps3 instaat zou zijn. Dat weten wij nu nieteens. Dat zal pas blijken na een paar jaar.makkie ;) schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 13:18:
Wat een drukte om niks. Ik heb die scenes van Motorstorm ook gezien, maar nooit, never niet er vanuit gegaan dat dat ingame is. In mij ogen ben je aardig naief als je daar in trapt. MS speelt dat spelletje net zo. Ik vind Motorstorm er erg netjes uitzien en in de lijn van mijn verwachtingen iig.
Er werden tijdens de E3 ook beelden getoond van Fight Night Round 3. Van die beelden kon ik ook amper geleven dat ze ingame waren maar dat waren ze toch. Dus roepen dat je 100% wist dat de beelden van Motostorm niet ingame waren is onzin.
Feit blijft gewoon de Sony ons met pre-rendered beelden lekker heeft lopen maken, en dat de werkelijke in-game beelden een (aantal) niveautjes lager liggen. Al was tijdens de E3 niet door Sony geroepen dat het ingame beelden waren had je nu niemand gehoord (want het spel zelf ziet er gewoon goed uit).
nou ik weet niet hoor maar als je die video zag dan kon je direct weten dat je het met een korrel zout moest nemen. Het aantal particles dat tijdens die demo rondvloog was gewoon absurd samen met het aantal polys dat gebruikt werd voor de wagens.
maar als je nou puur objectief naar motorstorm kijkt, dan is dat toch absoluut ontzettend mooi wat ze hebben gedaan? explosies vallen een klein beetje tegen en de grond textures lijken soms van beetje lage kwaliteit te zijn (had ik het idee) maar wat overblijft maakte echt indruk op me.
maar als je nou puur objectief naar motorstorm kijkt, dan is dat toch absoluut ontzettend mooi wat ze hebben gedaan? explosies vallen een klein beetje tegen en de grond textures lijken soms van beetje lage kwaliteit te zijn (had ik het idee) maar wat overblijft maakte echt indruk op me.
Verwijderd
Ik geef toe dat ik moeite had om te geloven dat het allemaal ingame was. Maar Sony bleef maar beweren dat het allemaal ingame was. Vergeet niet dat diezelde E3 de PS3 werd gepresenteerd als 1 of andere super console met z'n cell processor. En dan ga je toch twijfelen. Wishfull thinking misschien maar dat komt toch echt door het plaatje dat Sony heeft neergezet op dat moment.zerokill schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 16:05:
nou ik weet niet hoor maar als je die video zag dan kon je direct weten dat je het met een korrel zout moest nemen. Het aantal particles dat tijdens die demo rondvloog was gewoon absurd samen met het aantal polys dat gebruikt werd voor de wagens.
Met Motostorm zelf is helemaal niets mis. Het ziet er inderdaad prima uit, helemaal voor een spel van de 1e generatie. Dat veel mensen nu teleurgesteld zijn ligt ook zeker niet aan de kwaliteit van Motostorm zelf maar dat komt puur door de hoge verwachting die Sony heeft gecreëerd imo. Gewoon een domme zet geweest.maar als je nou puur objectief naar motorstorm kijkt, dan is dat toch absoluut ontzettend mooi wat ze hebben gedaan? explosies vallen een klein beetje tegen en de grond textures lijken soms van beetje lage kwaliteit te zijn (had ik het idee) maar wat overblijft maakte echt indruk op me.
Ik ben trouwens bang dat Killzone 2 hetzelfde probleem gaat krijgen. Die zal er gegarandeerd heel goed uitzien, maar het niveau van de trailer zal nooit gehaald worden, en zal daarop keihard worden afgerekend. Dat moet voor de makers ook erg frustrerend zijn lijkt me. Maak je een goede game, wordt hij alsnog afgebrand vanwege een onhaalbaar plaatje dat 2 jaar geleden is gecreëerd
degenen die zeiken over dat een game een of andere video niet benadert -> /dev/null/
Ik bedoel: who carez. Vind je het spel top? Koop het en speel het. Vind je het spel ruk? Dan koop je het niet. Vind je de PS3 bout? Dan koop je een andere console of helemaal niks. Heb je gewoon geen leven en wil je alleen maar grienen op een forum? Koop een zak toffees.
Echt, die zeikdozen die nu 'teleurgesteld zijn' omdat motorstorm een of ander marketing videootje niet helemaal tot op de puntjes benaderd... daar zakt je broek toch van af? Die types gaan zeker ook op een of ander ariel ultra forum lopen huilen dat hun kleding toch net niet schoon geworden is terwijl in de reclame het videootje toch ECHT liet zien dat de kleding schoon werd. Maar het echte spul benaderde het videootje niet! Goh.
Ik bedoel: who carez. Vind je het spel top? Koop het en speel het. Vind je het spel ruk? Dan koop je het niet. Vind je de PS3 bout? Dan koop je een andere console of helemaal niks. Heb je gewoon geen leven en wil je alleen maar grienen op een forum? Koop een zak toffees.
Echt, die zeikdozen die nu 'teleurgesteld zijn' omdat motorstorm een of ander marketing videootje niet helemaal tot op de puntjes benaderd... daar zakt je broek toch van af? Die types gaan zeker ook op een of ander ariel ultra forum lopen huilen dat hun kleding toch net niet schoon geworden is terwijl in de reclame het videootje toch ECHT liet zien dat de kleding schoon werd. Maar het echte spul benaderde het videootje niet! Goh.
[ Voor 37% gewijzigd door EfBe op 09-03-2007 18:46 ]
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Verwijderd
haha efbe je haald de woorden uit me mond.. Inderdaad, So what dat target renders van 2 jaar geleden niet gehaald zijn.. Het lijkt me een super game met super grafics!!
Ik wordt ook zo ziek van dat gezwijmel wat voor fouten sony heeft gemaakt met de marketing gelul over de PS 3, beloftes dit beloftes dat.. So What!!
Ik wordt ook zo ziek van dat gezwijmel wat voor fouten sony heeft gemaakt met de marketing gelul over de PS 3, beloftes dit beloftes dat.. So What!!
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2007 19:41 ]
Verwijderd
Precies, de Wii heeft ook geen super graphics, maar toch zijn er een boel leuke games! Graphics don't make a game, gameplay does!
Verwijderd
Ojee, is er iemand op z'n teentjes getraptEfBe schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 18:44:
degenen die zeiken over dat een game een of andere video niet benadert -> /dev/null/
Het is heel simpel. Sony laat beelden zien en beweert dat het in-game beelden zijn. Als het uiteindelijke resultaat stukke minder is(en niet zo klein beetje zoals jij nou doet lijken) kan je kriiek verwachten. Mensen verwachten namelijk graphics gelijk aan de pre-rendered beelden (want die waren immers ook in-game). Kan je het niet mee eens zijn maar dat is de realiteit.
Als Sony in jouw ogen weinig fout kan doen, so be it... Ik hou er persoonlijk niet van om in de maling genomen te worden... (door wie dan ook)Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 19:36:
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2007 20:33 ]
Dat is toch wel een beetje erg kort door de bocht. De Wii kost ook maar €249. Niet dat ik al op een ps3 heb gespeeld en dus iets zinnigs kan zeggen over de graphics maar voor een product van €599 mag je toch net ietsje meer verwachten dan van een Wii.Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 19:58:
Precies, de Wii heeft ook geen super graphics, maar toch zijn er een boel leuke games! Graphics don't make a game, gameplay does!
Dat komt dan waarschijnlijk omdat je makkelijk in de maling bent te nemenVerwijderd schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 20:20:
[...]
Als Sony in jouw ogen weinig fout kan doen, so be it... Ik hou er persoonlijk niet van om in de maling genomen te worden... (door wie dan ook)

PSN: Shiver23
Verwijderd
Shiver23 schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 21:19:
[...]
Dat komt dan waarschijnlijk omdat je makkelijk in de maling bent te nemen
Trust me, ik maak me echt niet druk om jouw of andere zwartkijkers hun stress mbt Sony en zn products/marketing hoorVerwijderd schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 20:20:
[...]
Ojee, is er iemand op z'n teentjes getraptSnap niet dat jij je daar druk om gaat lopen maken (gezien de toon van je post).
Ik begrijp werkelijk niet waarom je er op moet zeiken. Als het zo tegenvalt dan koop je de game toch niet? Of was je verplicht die game te kopen en nu het tegenvalt ben je verplicht geld te betalen voor iets wat je niet wilt of zo?Het is heel simpel. Sony laat beelden zien en beweert dat het in-game beelden zijn. Als het uiteindelijke resultaat stukke minder is(en niet zo klein beetje zoals jij nou doet lijken) kan je kriiek verwachten. Mensen verwachten namelijk graphics gelijk aan de pre-rendered beelden (want die waren immers ook in-game). Kan je het niet mee eens zijn maar dat is de realiteit.
Net als Vista kopen en dan zeuren dat het niet beantwoord aan de verwachtingen. Tja, koop het dan niet.
Ik zeg niet dat sony niets fout doet, maar het interesseert me gewoon niet wat voor marketing troep grote bedrijven mij proberen te verkopen, ik vind mezelf namelijk WEL in staat zelf te kunnen bepalen of ik 600+ euro ga betalen voor de PS3 en zn games of niet.[...]
Als Sony in jouw ogen weinig fout kan doen, so be it... Ik hou er persoonlijk niet van om in de maling genomen te worden... (door wie dan ook)
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Verwijderd
No offence hoor maar deze opmerking ook weerEfBe schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 23:44:
[...]
Trust me, ik maak me echt niet druk om jouw of andere zwartkijkers hun stress mbt Sony en zn products/marketing hoor
Waarom ben ik nu meteen weer een zwartkijker. En stress mbt Sony
De mensen die hier over Motostorm lopen te zeiken (waar ik nieteens bij hoor) zullen hem inderdaad niet gaan kopen. Ik denk dat jij vergeet dat we hier op een forum zitten. Daar komen mensen zeiken als iets ze niet aanstaat.[...]
Ik begrijp werkelijk niet waarom je er op moet zeiken. Als het zo tegenvalt dan koop je de game toch niet? Of was je verplicht die game te kopen en nu het tegenvalt ben je verplicht geld te betalen voor iets wat je niet wilt of zo?
Net als Vista kopen en dan zeuren dat het niet beantwoord aan de verwachtingen. Tja, koop het dan niet.
Das mooi, ik ook. En ik denk dat iedereen die keuze wel kan maken. Wat jij blijkbaar niet wil accepteren is dat een aantal mensen te hoge verwachtingen hadden van de ps3 door toedoen van pre-renderd beelden (uitgegeven als in-game). Die mensen zullen nu misschien de keuze maken om de ps3 niet te kopen...Ik zeg niet dat sony niets fout doet, maar het interesseert me gewoon niet wat voor marketing troep grote bedrijven mij proberen te verkopen, ik vind mezelf namelijk WEL in staat zelf te kunnen bepalen of ik 600+ euro ga betalen voor de PS3 en zn games of niet.
Verwijderd
Wat een enorm overbodige discussie hierboven...
Maar zoals al werd gezegd, dit is een forum en op een forum komen mensen nou eenmaal om te zeiken. Of dat terecht is of niet
EDIT:
Oeps, meng ik me toch in die 'overbodige discussie'
Pfft, heb je de game wel uitgebreid genoeg gespeeld? Op sommige punten haalt het inderdaad niet de CGI-trailer van een paar jaar geleden, maar op andere punten dus wel. Je overdrijft het in ieder geval enorm.Als het uiteindelijke resultaat stukke minder is(en niet zo klein beetje zoals jij nou doet lijken) kan je kriiek verwachten.
Er zijn ook heel veel mensen die positief verrast zijn door de graphics van MotorStorm, juist dóór die CGI-trailer. Die mensen dachten inderdaad niet 'dat het er zo uit zou zien', maar nu ze zien hoe dicht het er bij in de buurt zit... Het is natuurlijk niet klakkeloos de CGI-trailer, maar als je dat echt verwacht van een first-gen game (dankzij alle PR van Sony?) ben je óf niet bekend met de industrie, óf heel erg naïef - of zelfs beiden.Das mooi, ik ook. En ik denk dat iedereen die keuze wel kan maken. Wat jij blijkbaar niet wil accepteren is dat een aantal mensen te hoge verwachtingen hadden van de ps3 door toedoen van pre-renderd beelden (uitgegeven als in-game). Die mensen zullen nu misschien de keuze maken om de ps3 niet te kopen...
Maar zoals al werd gezegd, dit is een forum en op een forum komen mensen nou eenmaal om te zeiken. Of dat terecht is of niet
EDIT:
Oeps, meng ik me toch in die 'overbodige discussie'

Dat afbranden is gewoon het zoeken naar fouten en was eigenlijk al een te verwachten reactie toen ze het filmpje lieten zien.Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 18:03:
Ik ben trouwens bang dat Killzone 2 hetzelfde probleem gaat krijgen. Die zal er gegarandeerd heel goed uitzien, maar het niveau van de trailer zal nooit gehaald worden, en zal daarop keihard worden afgerekend. Dat moet voor de makers ook erg frustrerend zijn lijkt me. Maak je een goede game, wordt hij alsnog afgebrand vanwege een onhaalbaar plaatje dat 2 jaar geleden is gecreëerd
Maar even als anwoord op de topic vraag? Nee, Ondanks dat Motorstorm het CGI filmpje op het gebied van grafics niet heeft gehaald, heeft het het zeker wel gehaald op het gebied van phisics, gameplay en chaos. Dit is een hele goede prestatie want dit is zeker wel game die op deze schaal niet op de xbox of PS2 had kunnen draaien. Motorstorm is next gen... hoe je het ook wend of keert
met 12+ man online incl. voice chat, dikke chaos, hoge snelheden, oncontroleerbare voertuigen door in real-time vervormend wegdek, over elkaar heen rijden, sublieme GFX, enorm dikke motorgeluiden, en gewoon de opspattende modder en rauwe races.... Dit is eigenlijk wat het E3 filmpje probeerde te laten zien... Het is ze gelukt...

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Weet je wat het is? Ik koop de PS3 lekker toch wel, omdat het apparaat die games heeft die mij zullen boeien. Zelfs al ziet het er "kut" uit.
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Verwijderd
MotorStorm 1 gebruikt de Havok 4.0 engine, deze wordt ook gebruikt in de meeste actuele topgames van de Xbox-360. MotorStorm 2 is inmiddels in ontwikkeling. Deze gaat de Havok-engine 4.5 gebruiken voor in ieder gaval de Physics en Animation. Deze onderdelen zijn met versie 4.5 volledig geoptimaliseerd om optimaal gebruik te maken van de PS-3. Ik weet zeker dat MotorStorm 2 (en andere games die er gebruik van gaan maken) alle verwachtingen gemakkelijk na zal komen, zoniet daar ver over heen zullen gaan. Over (of misschien wel binnen) een jaar zullen we volgens mij games zien die er net zo uitzien als de vele CGI-animaties die we hebben gezien, welke juist hebben gezorgd voor de hoge verwachtingen. Haal de kwijlbakjes alvast maar uit de kast
http://www.havok.com/content/view/448/53/
"Game developers using Havok Physics and Havok Animation products to develop for PS3 will be able to harness the full power of all the SPUs, while maintaining the complete flexibility of the Havok SDK. Havok architecture now scales strongly across all SPUs and runs between 5 and 10 times faster than Havok 4.0 for a typical game scene on the PS3."
"Game developers using Havok Physics and Havok Animation products to develop for PS3 will be able to harness the full power of all the SPUs, while maintaining the complete flexibility of the Havok SDK. Havok architecture now scales strongly across all SPUs and runs between 5 and 10 times faster than Havok 4.0 for a typical game scene on the PS3."
zijn ze al begonnen met motorstorm 2!?
damn ik hoop wel echt dat ze de tijd nemen om nog een aantal updates naar nr1 te brengen zoals quickrace en splitscreen
damn ik hoop wel echt dat ze de tijd nemen om nog een aantal updates naar nr1 te brengen zoals quickrace en splitscreen

Verwijderd
Dat komt ook wel. Hebben zij volgens mij in een interview gezegd.zerokill schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 12:57:
zijn ze al begonnen met motorstorm 2!?
Geloof je het zelfVerwijderd schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 12:24:
MotorStorm 1 gebruikt de Havok 4.0 engine, deze wordt ook gebruikt in de meeste actuele topgames van de Xbox-360. MotorStorm 2 is inmiddels in ontwikkeling. Deze gaat de Havok-engine 4.5 gebruiken voor in ieder gaval de Physics en Animation. Deze onderdelen zijn met versie 4.5 volledig geoptimaliseerd om optimaal gebruik te maken van de PS-3. Ik weet zeker dat MotorStorm 2 (en andere games die er gebruik van gaan maken) alle verwachtingen gemakkelijk na zal komen, zoniet daar ver over heen zullen gaan. Over (of misschien wel binnen) een jaar zullen we volgens mij games zien die er net zo uitzien als de vele CGI-animaties die we hebben gezien, welke juist hebben gezorgd voor de hoge verwachtingen. Haal de kwijlbakjes alvast maar uit de kast![]()
Sinds ongeveer de PS1 hebben de CGI Trailers hun intrede gedaan. Niet alleen bij Sony, gewoon, voor alle consoles, en ook PC games.
Nooit zijn CGI trailers de werkelijkheid gebleken in console land. Altijd wordt er gezegd: Maar de volgende keer/Volgende Engine/Volgende update"", dan.....
En dan komt er voor die volgende versie weer een nieuwe CGI trailer, die weer niet gehaald wordt, en begint het riedeltje weer van voren af aan.
Ja natuurlijk, de CGI dingen van de PS1/2/Xbox1 worden NU wel gehaald, echter, de CGI trailers die we hebben gezien voor het next-gen voer zijn weer niet gehaald (op Gears na).
Voor Motorstorm 2 zullen we weer CGI trailers krijgen, die gewoon weer niet worden waargemaakt (en zoals gezegd, dit geldt ook voor de andere PS/Xbox360 games).
Ik kijk niet meer naar CGI. Zelfs de Gamearvaringen/Camera posities/Wapens etc. blijken vaak niet te kloppen.
CGI trailers waren ooit bedoeld om een idee te geven van een game, maar zijn geworden tot een grote marketing leugen.
En in Amerika verkopen ze ook brood in plastic zakken die naar vers gebakken brood ruiken... So what? Het is een marketingleugen die werkt en mij kan het niks schelen. Je weet gewoon dat het een "impressie" is toch...
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Verwijderd
Grappige is dus dat iedereen eerst dacht dat dit een impressie was en toen kwam Sony met grote praatjes dat dit wel real-time was allemaal en dat ze zelf als mooier waren dan deze beelden. En dan krijgen we de waarheid en dan mogen we niet zeuren. Beetje rare logica imho.SkyStreaker schreef op zondag 18 maart 2007 @ 00:12:
En in Amerika verkopen ze ook brood in plastic zakken die naar vers gebakken brood ruiken... So what? Het is een marketingleugen die werkt en mij kan het niks schelen. Je weet gewoon dat het een "impressie" is toch...
Maar goed gelukkig ben ik hier bij de ps2 ingetrapt en niet nog een keer
SkyStreaker schreef op zondag 18 maart 2007 @ 00:12:
offtopic:
Frjentsjer, het brood in Amerika is praktisch hetzelfde als het brood in Nederland (BE, DE, FR, GB allemaal net andere definitie van brood). En ja, het is daar dus ook vers. Sorry...
Frjentsjer, het brood in Amerika is praktisch hetzelfde als het brood in Nederland (BE, DE, FR, GB allemaal net andere definitie van brood). En ja, het is daar dus ook vers. Sorry...
Ik ben het met iedereen eens. Die pre-rendered misleidende troep zouden ze echt moeten van af stappen. Maar wat doe je als je geen PS3 hebt? Maar je wilt toch je game laten zien aan de grote mensen massa tijdens de E3? Inderdaad dan ga je gokken. Dus aan de developers kant kan ik het ook begrijpen. Feit wel is dat het nu iets is wat we achter ons moet laten en vooruit moeten gaan kijken. Ik hou namelijk niet van oude koeien.
En wat ik ook overal lees is dat Motor Storm een hele mooie game is om naar te kijken.

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
Ik koop hem ook pas over een jaartje of 2 hoor 
Kinderziektes d'r uit, meer keuze uit games, veel 2e handsjes, platinum-edities. Het geduld breng ik rustig op.
Kinderziektes d'r uit, meer keuze uit games, veel 2e handsjes, platinum-edities. Het geduld breng ik rustig op.
Dat de trailer was uitgegeven onder het voorwendsel "in game" is idd. niet slim van sony, maar ik kijk in ieder geval naar een trailer om een sfeerimpressie van een game te krijgen en de lol ervan.
Tuurlijk spelen graphics ook wel een rol, maar die is ondergeschikt aan de dingen hierboven.
Als het spel mijlenver achterblijft t.o.v. de beloofde graphics is de kritiek helemaal terecht, maar in dit geval vind ik toch dat er een aantal mensen hier naar niets anders dan graphics heeft gekeken met een vergrootglas, en ja, dan kan het tegenvallen.
Tuurlijk spelen graphics ook wel een rol, maar die is ondergeschikt aan de dingen hierboven.
Als het spel mijlenver achterblijft t.o.v. de beloofde graphics is de kritiek helemaal terecht, maar in dit geval vind ik toch dat er een aantal mensen hier naar niets anders dan graphics heeft gekeken met een vergrootglas, en ja, dan kan het tegenvallen.

Maar dat is toch het hele probleemWolfjemidas schreef op zondag 18 maart 2007 @ 16:05:
Dat de trailer was uitgegeven onder het voorwendsel "in game" is idd. niet slim van sony, maar ik kijk in ieder geval naar een trailer om een sfeerimpressie van een game te krijgen en de lol ervan.
In elk interview haastte ze zich om te vertellen dat dit ECHT in-game was. Ja, zo mooi zou het worden. Sterker, het was nog niet op volle kracht.
CGI Trailers zijn het probleem niet, maar willens en wetens de boel misleiden wel. Motorstorm ziet er prima uit, maar je hebt geen vergrootglas nodig om het verschil met de CGI trailer te zien.
Again, dit is het Motorstorm topic, dus daarom heb ik het over Sony en Motorstorm. Andere spelmakers, console bouwers hebben er ook een handje van.
[ Voor 6% gewijzigd door PWM op 18-03-2007 16:36 ]
Willens en wetens de boel misleiden? Gaan we nu niet een beetje overdrijven? Er wordt hier niemand gedwongen om een spel te kopen en het is echt niet zo dat het spel er niet uitziet (zoals jij ook al aangeeft).
De target render was er om een sfeer impressie te geven en een idee te geven van hoe het eruit ziet en dat hebben ze prima gehaald. In de target render zie ik veel chaos en opspattend modder etc en dat zie ik ook in het echte spel. Goed iets minder particle effects maar de sfeer van de target render hebben ze redelijk gehaald.
Wat ik veel erger vind van motorstorm is het gebrek aan features van dat spel. Ze hadden het spel van mij eigenlijk nog wel een maandje mogen uitstellen om multiplayer en quickraces in orde te krijgen. Maargoed hopelijk krijgen we dat snel via updates.
De target render was er om een sfeer impressie te geven en een idee te geven van hoe het eruit ziet en dat hebben ze prima gehaald. In de target render zie ik veel chaos en opspattend modder etc en dat zie ik ook in het echte spel. Goed iets minder particle effects maar de sfeer van de target render hebben ze redelijk gehaald.
Wat ik veel erger vind van motorstorm is het gebrek aan features van dat spel. Ze hadden het spel van mij eigenlijk nog wel een maandje mogen uitstellen om multiplayer en quickraces in orde te krijgen. Maargoed hopelijk krijgen we dat snel via updates.
Ik vind het spel nieteens zoveel lelijker. De wagens in het spel lijken gewoon meer cartoony en cleaner dan in de trailer. De crashes in de trailer zijn ook wel heftiger.
Ik denk dat als ze er gewoon een paar filters overheen zouden gooien om het een wat ruiger uiterlijk te geven, dat het dan al veel meer op de trailer zou lijken.
Ik denk dat als ze er gewoon een paar filters overheen zouden gooien om het een wat ruiger uiterlijk te geven, dat het dan al veel meer op de trailer zou lijken.
PSN id: NL_SToRM
Maar niemand verwacht denk ik ook enige kritiek op Sony van jouw kantSToRM666 schreef op zondag 18 maart 2007 @ 17:17:
Ik vind het spel nieteens zoveel lelijker. De wagens in het spel lijken gewoon meer cartoony en cleaner dan in de trailer. De crashes in de trailer zijn ook wel heftiger.
Erg he, iemand die eens positief is over Sony
@PWM ik snap dat dat het hele probleem is, alleen wil ik aangeven dat er geen nuance is.
Het spel is echt niet zo veel minder dan de trailer, en ja, als je alleen naar de details kijkt ben je voorgelogen. Dit neemt echter niet weg dat de game mijns inziens op het eerste gezicht redelijk de trailer haalt en dan vind ik het een beetje vergezocht om alleen over de graphics te blijven zeiken die niet voldoen aan de verwachtingen, of het nu ingame is of niet.
Iemand die positief is over Sony? count me in too. Als wij even de 2 consoles naast elkaar zetten (Wii is toch iets anders) dan is het alternatief niet veel beter, want dat komt van MS, en voor zover ik weet zijn die ook niet altijd even eerlijk.
Het spel is echt niet zo veel minder dan de trailer, en ja, als je alleen naar de details kijkt ben je voorgelogen. Dit neemt echter niet weg dat de game mijns inziens op het eerste gezicht redelijk de trailer haalt en dan vind ik het een beetje vergezocht om alleen over de graphics te blijven zeiken die niet voldoen aan de verwachtingen, of het nu ingame is of niet.
Iemand die positief is over Sony? count me in too. Als wij even de 2 consoles naast elkaar zetten (Wii is toch iets anders) dan is het alternatief niet veel beter, want dat komt van MS, en voor zover ik weet zijn die ook niet altijd even eerlijk.
helemaal niet, maar doe het dan wel een beetje gefundeerd. Om eerlijk te zijn dacht ik in eerste instantie wel dat al die filmpjes echt waren en dat deed me destijds besluiten toch maar voor de ps3 te gaan. De vergelijking is echter overduidelijk, ik vind motorstorm er niet eens zo heel next gen uitzien behalve de hoge resolutie. Zelf geef je aan dat het wat meer cartoony is, de render presenteerde het toch overduidelijk als een realistische game.
Anyway, zelf ben ik enorm teleurgesteld, maarja, het was te verwachten. De techniek is er simpelweg nog niet om zoiets realtime te renderen. Toch denk ik soms als ik dit forum lees dat sommigen nog een zak stront van Sony zouden kopen als er maar een mooi doosje omheen zit.
juist niet, ik ben persoonlijk best wel anti-Sony als ik eerlijk moet zijn
o.a. omdat ze LikSang op zwart hebben gegooit en ik vond de Playstation 2 altijd een console voor het volk (niet dat ik mezelf belangrijker vind ofzo maar ik hou niet van producten die voor de massa worden gemaakt
maar tegenwoordig denk ik zo over de 360, ik vind dat echt zon amerikaans consumeer concept. goedkope materialen, slechte afwerking en geen oog voor details.

Darkshadow, het is nog altijd een "zak stront" en dit is gewoon een beetje kort door de bocht denken. Erg jammer hoor. Ik zou een PS3 kopen omdat hun spelaanbod voor mij heel erg belangrijk zal zijn en de andere systemen komen mij gewoon niet tegemoet in die wensen en de rpg-series die ik volg. Shin Megami Tensei om maar een voorbeeld te noemen! Komen die games allemaal ineens op de xbox360, wordt het moeilijk, maar dan koop ik die.
Ik was eerlijk gezegd ook een beetje teleurgesteld na het zien van de eerste ingame beelden, maar het ziet er gewoon helemaal niet slecht uit als je het vergelijkt met andere racegames.DarkShadow schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 17:41:
helemaal niet, maar doe het dan wel een beetje gefundeerd. Om eerlijk te zijn dacht ik in eerste instantie wel dat al die filmpjes echt waren en dat deed me destijds besluiten toch maar voor de ps3 te gaan. De vergelijking is echter overduidelijk, ik vind motorstorm er niet eens zo heel next gen uitzien behalve de hoge resolutie. Zelf geef je aan dat het wat meer cartoony is, de render presenteerde het toch overduidelijk als een realistische game.
Anyway, zelf ben ik enorm teleurgesteld, maarja, het was te verwachten. De techniek is er simpelweg nog niet om zoiets realtime te renderen. Toch denk ik soms als ik dit forum lees dat sommigen nog een zak strond van Sony zouden kopen als er maar een mooi doosje omheen zit.
En ik vind sommige reacties wel een beetje overdreven. Dit hele topic vind ik persoonlijk zelfs al overdreven. Net alsof andere devs nooit beloftes doen die ze niet nakomen. Bij Forza 2 zijn er bijvoorbeeld ook al banen geschrapt en de graphics vallen ook een beetje tegen, maar daar hoor je niemand over...
Degene die er het meeste last van heeft als de hoge verwachtingen niet nagekomen worden is nog altijd de dev zelf.
interessant artikel op kotaku:
http://kotaku.com/gaming/...iews-yet-again-245745.php
Het is jammer dat sommige mensen zulke (astronomisch) hoge verwachting van een spel en zich uiteindelijk niet kunnen vinden in een spel dat wel veel nieuws doet en er gewoon goed uitziet.
http://kotaku.com/gaming/...iews-yet-again-245745.php
Het is jammer dat sommige mensen zulke (astronomisch) hoge verwachting van een spel en zich uiteindelijk niet kunnen vinden in een spel dat wel veel nieuws doet en er gewoon goed uitziet.
maar dan hebben we het ook niet over een zak stront, jij koopt blijkbaar een PS3 voor rpg's en dat vind ik een goede reden. Het maakt mij helemaal niet uit of men voor de PS3 gaat, als ik wat geld over had zou ik er ook wel een hebben gehaald (al was het voor MGS4 en okami achtige games). Het is gewoon irritant als men de fouten van een bedrijf goed gaat praten, dat snap ik niet. Geef gewoon lekker kritiek als dat terecht is, daar is niets mis mee en mag je een fabrikant ook op afrekenen. Ik vind het bijvoorbeeld belachelijk en tenenkrommend dat Microsoft heeft besloten hun wmv formaat met Mediacenter door mijn strot heen te duwen. Nu moet ik belachelijke tools als transcode360 (ik ben blij dat hij bestaat) gebruiken om een xvidje te kijken.SkyStreaker schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 18:30:
Darkshadow, het is nog altijd een "zak stront" en dit is gewoon een beetje kort door de bocht denken. Erg jammer hoor. Ik zou een PS3 kopen omdat hun spelaanbod voor mij heel erg belangrijk zal zijn en de andere systemen komen mij gewoon niet tegemoet in die wensen en de rpg-series die ik volg. Shin Megami Tensei om maar een voorbeeld te noemen! Komen die games allemaal ineens op de xbox360, wordt het moeilijk, maar dan koop ik die.
Het zijn grote bedrijven en we leven in een materialistische consumenten maatschappij, daarin is geen plaats voor liefde jegens bedrijven. Gewoon keiharde concurrentie en dat is alleen maar goed voor ons, de gebruiker. Bewaar de liefde maar voor je moeder/vrouw.
Juist en dat is zijn probleem, laat hij dan beter devven en minder lullen (molyneux syndroom). Daarover mag je best een ongezouten mening hebben, alsof we leugens van te voren moeten accepteren. Dat zou ik bij geen een game doen en al helemaal niet als de multinational (Sony) daarna nog doorgaat met leugens en stierenpoep.SToRM666 schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 19:01:
[...]
Ik was eerlijk gezegd ook een beetje teleurgesteld na het zien van de eerste ingame beelden, maar het ziet er gewoon helemaal niet slecht uit als je het vergelijkt met andere racegames.
En ik vind sommige reacties wel een beetje overdreven. Dit hele topic vind ik persoonlijk zelfs al overdreven. Net alsof andere devs nooit beloftes doen die ze niet nakomen. Bij Forza 2 zijn er bijvoorbeeld ook al banen geschrapt en de graphics vallen ook een beetje tegen, maar daar hoor je niemand over...
Degene die er het meeste last van heeft als de hoge verwachtingen niet nagekomen worden is nog altijd de dev zelf.
BronEuropa krijgt verrassing voor MotorStorm
MotorStorm krijgt kleine update morgen
IGN meldde dat we morgen een leuke update kunnen verwachten voor het cross spel Motorstorm. De update zal automatisch gedownload worden als je aangesloten bent op het internet.
De update bevat een vriendenlijst en zorgt ervoor dat in het menu van Motorstorm een optie komt van "Buddies". Als je de optie Buddies aanklikt kom je bij je vriendenlijst waar je kunt zien of je vrienden online zijn en kan je ze uitnodigen voor een heftig potje racen. Het is zelfs mogelijk om een race aan te maken waarin alleen je buddies kunnen joinen, wat stuken handiger is dan een password op je gehoste game.
Evolution meldde dat dit nog maar het begin is en dat er nog veel meer updates voor MotorStorm volgen.
Goed nieuws
Mooi! Wie wil mijn buddy zijn?
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
Juist, en derhalve is de PS3 een open console. Dus 3th party software erop, linux met VLC player en ik kan alles HD streamen vanaf PC. Ook werkt 3th party hardware erop, denk aan een bluetooth headset, voor 19 euro bij de Lidl halen en aanmelden en het werkt.DarkShadow schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 23:49:
[...]
Ik vind het bijvoorbeeld belachelijk en tenenkrommend dat Microsoft heeft besloten hun wmv formaat met Mediacenter door mijn strot heen te duwen. Nu moet ik belachelijke tools als transcode360 (ik ben blij dat hij bestaat) gebruiken om een xvidje te kijken.
Het zijn grote bedrijven en we leven in een materialistische consumenten maatschappij, daarin is geen plaats voor liefde jegens bedrijven. Gewoon keiharde concurrentie en dat is alleen maar goed voor ons, de gebruiker. Bewaar de liefde maar voor je moeder/vrouw.
De XBox blijft waar de PS2 ook was, dure geheugenkaarten, headsets ed. alleen van microsoft.
Niks meer door de strot geduwd krijgen, even afgezien van blue ray, maar dit vind ik geen straf.
Ik heb een third-party geheugen kaart, en er zijn een ontelbaar aantal headsets op de marktWolfjemidas schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 13:21:
De XBox blijft waar de PS2 ook was, dure geheugenkaarten, headsets ed. alleen van microsoft.
Niks meer door de strot geduwd krijgen, even afgezien van blue ray, maar dit vind ik geen straf.
Vanaf 15,- ben je het mannetje: http://www.consoleshop.nl...ternet-headphone-set.html
Hoeft overigens niet, want je krijgt er ook 1 gratis bij de 360.
[ Voor 19% gewijzigd door PWM op 22-03-2007 13:27 ]
Beetje off topic: zag net bij paradigit een bt headset voor maar 10.99, van een bmerk (kan url niet vinden), maar ze hebben ook een logitech voor 19.99
Verwijderd
Ik heb vandaag Motorstorm gezien bij een demo kiosk in de Media Markt. Op dat 1080p scherm zag het er wel erg vet uit
Zeker niet de CGI beelden maar toch beter dan ik verwacht had. 'Als' ik er een zou kopen zou dat het spel erbij zijn denk ik
Bij MediaMarkt Utrecht misschien???Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 23:08:
Ik heb vandaag Motorstorm gezien bij een demo kiosk in de Media Markt. Op dat 1080p scherm zag het er wel erg vet uitZeker niet de CGI beelden maar toch beter dan ik verwacht had. 'Als' ik er een zou kopen zou dat het spel erbij zijn denk ik
[ Voor 4% gewijzigd door Flatwhite op 22-03-2007 23:13 ]
Mensen vraagje over de online modus van Motorstorm. Worden de tracks nou random gegenereerd of moeten we het doen met een aantal bestaande tracks? Random lijkt me wel cool of een combo van beiden maar wie kan hier wat opheldering over geven?
Kwa tracks is het spel helaas een beetje aan de magere kant. Momenteel zijn er 8 verschillende.
Ik wil je wel eens in het stof laten bijten hoor
[ Voor 20% gewijzigd door SToRM666 op 22-03-2007 23:52 ]
't is niet random, sorryFrank J. schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 23:20:
Mensen vraagje over de online modus van Motorstorm. Worden de tracks nou random gegenereerd of moeten we het doen met een aantal bestaande tracks? Random lijkt me wel cool of een combo van beiden maar wie kan hier wat opheldering over geven?
Verwijderd
Vandaag pas, wij hadden dat ding vorige week al gekregen... Beetje vreemd.Flatwhite schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 23:13:
[...]
Bij MediaMarkt Utrecht misschien???Daar stond ie vandaag voor het eerst!!
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2007 01:30 ]
Wat een superspel dit.
Sinds Gears of War niet meer zo vermaakt! 
Wat mij betreft de beste arcade racer tot nu toe en verplichte kost voor iedere PS3 bezitter! Erg leuk gedaan allemaal.
Wat mij betreft de beste arcade racer tot nu toe en verplichte kost voor iedere PS3 bezitter! Erg leuk gedaan allemaal.
Verwijderd
Volges mij worden tracks tijdens de multiplayer echt wel steeds geregeneerd. =o Dus steeds random routes. Stond ergens op Gamespot of op IGN volgens mij.
Dit is echt een leuke en vermakelijke game (en normaal hou ik niet van racegames)
[ Voor 13% gewijzigd door simplicidad op 24-03-2007 14:50 ]
Gelukkig gisteren ook nog zonder al teveel problemen een PS3 met Motorstorm kunnen vinden. In grafisch opzicht bleef de WOW factor in het begin een beetje uit, maar de game ziet er toch gewoon erg goed uit voor een launch titel. Maar het belangrijkste bij Motorstorm is toch wel de fun factor, en die is gelukkig met bakken tegelijk aanwezig.
Voeg me maar toe als je keer online door de bagger wil baggeren
.
Voeg me maar toe als je keer online door de bagger wil baggeren
Yup, zeer vermakelijk dat Motorstorm.
Heb me nog niet verdiept in die buddylist maar als het gewwon wekrt door gebruikersnaam toe tevoegen dan mag je mij ook wel toevoegen
Heb me nog niet verdiept in die buddylist maar als het gewwon wekrt door gebruikersnaam toe tevoegen dan mag je mij ook wel toevoegen
Smiling as the shit comes down...
Ik vind motorstorm juist wel in de buurt van die trailer komen, als ik het spel speel dan krijg ik de zelfde ervaring als in de trailer, dus veel modder, actie, mannetjes die duwen/vallen vette crashes etc.
Weet niet wat iedereen hier loopt te klagen
De beste launchgame imo
hmm leuk die buddy feature, voeg me maar toe (ID: Armin) als je durft
Weet niet wat iedereen hier loopt te klagen
hmm leuk die buddy feature, voeg me maar toe (ID: Armin) als je durft
Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk
Verwijderd
Het doet mij wel aan Burn Out denken, ik ben gek op rally games, maar het liefst zonder al teveel crashes.
Ik zal jullie ASAP wel even toevoegen. Gna gna gna!
Wat is je Online ID?Arm1n schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 17:06:
Ik vind motorstorm juist wel in de buurt van die trailer komen, als ik het spel speel dan krijg ik de zelfde ervaring als in de trailer, dus veel modder, actie, mannetjes die duwen/vallen vette crashes etc.
Weet niet wat iedereen hier loopt te klagenDe beste launchgame imo
hmm leuk die buddy feature, voeg me maar toe als je durft
Is de Retail version sneller dan de demo? Demo is een beetje traag! Wil er graag nog een game bij naast RR7, rest van de demo's boeide mij niet zo.
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Duurt soms gigantisch lang voordat je aan het racen bent online, moet lang wachten op redenen die mij niet geheel duidelijk zijn.
Ben ook al een paar keer aan het racen geweest met de naam van een ander boven mijn voertuig.... vage bug.
Ben ook al een paar keer aan het racen geweest met de naam van een ander boven mijn voertuig.... vage bug.
Smiling as the shit comes down...
Oja was ik er vergeten bij te zetten mn ID is: Armin
Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk
Ja erg irri, als je joined en ze zijn aan het racen moet je wachten (race 3 ronden kan zo 6 a 8 minz duren) tot ze gefinished zijnScrooLoose schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 23:02:
Duurt soms gigantisch lang voordat je aan het racen bent online, moet lang wachten op redenen die mij niet geheel duidelijk zijn.
PSNID : HoefMeistert
Ik was ook niet bepaald overtuigd na de demo, maar met de full-versie heb ik me veel beter vermaakt.Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2007 @ 17:43:
Heb de demo, maar ik vind het dus echt maar een matige game..
MotorStorm online is echt een supergoeie game. Ik heb me er al enige uurtjes mee vermaakt.
Dat je moet wachten is niet meer dan logisch, maar het zou inderdaad wel handig zijn als je zou weten hoeveel rondes je nog moet wachten (of een spectator mode).HoefMeistert schreef op maandag 26 maart 2007 @ 10:29:
Ja erg irri, als je joined en ze zijn aan het racen moet je wachten (race 3 ronden kan zo 6 a 8 minz duren) tot ze gefinished zijnspectator mode zou beter zijn, wellicht middels update...
Totally agree!Shiver23 schreef op maandag 26 maart 2007 @ 10:52:
[...]
Ik was ook niet bepaald overtuigd na de demo, maar met de full-versie heb ik me veel beter vermaakt.
Grafisch imo erg mooi, Online races vette fun, enige min puntje wat ik kan bedenken is dat je niet zelf een single player race kan opzetten (eigen track keuze). Je bent gebonden aan de "career" mode.
Verwijderd
In begin vond ik MotorStorm ook niet echt leuk, maar na een tijdje spelen vond ik het erg leuk geworden. Vooral dat vliegen van de ene berg naar de andere is zo leuk en dat je met veel verschillende voertuigen een wedstrijd raced. Kben blij dat ik spel niet had omgeruild.
Kun je nu uitnodigingen sturen naar je Budies? Mijn budies zijn nooit online of zijn al druk bezig MotoStorm te spelen.
Wat mooi zou zijn is dat je gewoon dezelfde game room joint.
Ik vind het mooi dat er vanalles om je heen gebeurd. Dat ook in singleplayer je tegenstanders met elkaar in gevecht zijn en over je heen komen vliegen. Iets wat ik bij andere racespellen nog niet zo heb meegemaakt. Gewoon het totale plaatje klopt.
Is wel te hopen iig dat er nog iets van een buddy list komt waarmee je mensen kunt uitnodigen voor een eigen lobby oid. Momenteel kun je volgens mij alleen een sessie joinen waar je buddy al inzit. Verder loopt het online gedeelte van Motorstorm eigenlijk boven verwachting goed
.
Een andere welkome toevoeging zou een custom playlist zijn waarmee je vanaf een USB device, de HDD of een netwerk PC wat van je eigen muziek kan streamen tijdens het gamen. Ik heb de nummers uit Motorstorm inmiddels al wel iets te vaak gehoord.
Een andere welkome toevoeging zou een custom playlist zijn waarmee je vanaf een USB device, de HDD of een netwerk PC wat van je eigen muziek kan streamen tijdens het gamen. Ik heb de nummers uit Motorstorm inmiddels al wel iets te vaak gehoord.
Dezelfde room joinen als een buddy kan nu al (zoals Shiverzz ook al zei dus), maar de mogelijkheid om zelf een invite te kunnen sturen zou wel mooi zijn jaArx schreef op maandag 26 maart 2007 @ 12:53:
Kun je nu uitnodigingen sturen naar je Budies? Mijn budies zijn nooit online of zijn al druk bezig MotoStorm te spelen.Wat mooi zou zijn is dat je gewoon dezelfde game room joint.
[ Voor 3% gewijzigd door SToRM666 op 26-03-2007 13:30 ]
Echt een fantastische game. Vooral de online races waarbij je constant dicht bij elkaar zit en je dus tot het uiterste moet gaan. Gisteren had ik zo'n race en naar de finish toe zaten we naast elkaar, beide de turbo tot op het maximum te gebruiken. Het verschil was dan ook maar 0,09 seconde in mijn voordeel 
Als je de demo met het Raingod Mesa level gespeeld heb, dan heb je dus echt nog niks gezien van deze game. Ik had die ook gespeeld en ik twijfelde of ik MotorStorm wel moest kopen, maar die twijfel is nu wel volledig weg
Het spel doet me op de 1 of andere manier denken aan de launchgame SSX van de PS2. Dat was ook een grafisch aardige game die kwa gameplay echt ontzettend goed was en die ik zelfs nu nog regelmatig speel
Als je de demo met het Raingod Mesa level gespeeld heb, dan heb je dus echt nog niks gezien van deze game. Ik had die ook gespeeld en ik twijfelde of ik MotorStorm wel moest kopen, maar die twijfel is nu wel volledig weg
Het spel doet me op de 1 of andere manier denken aan de launchgame SSX van de PS2. Dat was ook een grafisch aardige game die kwa gameplay echt ontzettend goed was en die ik zelfs nu nog regelmatig speel
[ Voor 3% gewijzigd door SToRM666 op 01-04-2007 13:46 ]
Verwijderd
Er zitten geweldige parkoers in, zoals de Grizzly bijvoorbeeld.De Grizzly is een erg lastig parkoers die je niet met een big rig moet doen (heb ik wel geprobeerd) . Online is ie echt geweldig al kom ik niet goed mee maar dat komt vanzelf wel, ik oefen genoeg.
Ik vind ze eigenlijk allemaal wel leuk, maar Tenderizer vind ik de beste en Raingod Mesa de minste. Ik geef wel de voorkeur aan de levels waarbij je door de modder kunt scheurenVerwijderd schreef op maandag 02 april 2007 @ 08:25:
Er zitten geweldige parkoers in, zoals de Grizzly bijvoorbeeld.De Grizzly is een erg lastig parkoers die je niet met een big rig moet doen (heb ik wel geprobeerd) .
Ik heb gisteren eens gespeeld met de optie dat achterliggers meer turbo hebben (minder snel in het rood). Heirdoor zit je vaker dicht bij elkaar en het maakt de game nog leukerOnline is ie echt geweldig al kom ik niet goed mee maar dat komt vanzelf wel, ik oefen genoeg.
Anders moet je mij toevoegen,dan kun je eens meespelen
Hebben ze eigenlijk al de update gereleased waarmee je een extra truck kreeg (schoolbus) en een extra track? oja en ook nog een extra time trail modus ofzo
Is die al gereleased?
Is die al gereleased?
Verwijderd
Volgens mij heb jij mij al toegevoegd, zegt crashtestnl je iets ?SToRM666 schreef op maandag 02 april 2007 @ 12:55:
[...]
Ik vind ze eigenlijk allemaal wel leuk, maar Tenderizer vind ik de beste en Raingod Mesa de minste. Ik geef wel de voorkeur aan de levels waarbij je door de modder kunt scheuren
[...]
Ik heb gisteren eens gespeeld met de optie dat achterliggers meer turbo hebben (minder snel in het rood). Heirdoor zit je vaker dicht bij elkaar en het maakt de game nog leuker
Zal ik doen, wellicht kun je eens een GoT lobby starten, kijken hoe een ieder ervoor staat :-) denk wel dat we aan de 12 man moeten komen...SToRM666 schreef op maandag 02 april 2007 @ 12:55:
Ik heb je al toegevoegd ja. Wij hebben zelfs al eens samen in dezelfde MotorStorm server gezetenVerwijderd schreef op maandag 02 april 2007 @ 15:58:
Volgens mij heb jij mij al toegevoegd, zegt crashtestnl je iets ?
Verwijderd
Ik ben er zon ster in dat ik alles bij elkaar online een keer de finish heb gehaald. Maar wel een hoop lol.SToRM666 schreef op maandag 02 april 2007 @ 20:09:
[...]
Ik heb je al toegevoegd ja. Wij hebben zelfs al eens samen in dezelfde MotorStorm server gezeten

Verwijderd
Iets wat mij opvalt en toch een klein beetje stoort is het feit dat de vonken als je bots bijvoorbeeld niets anders zijn dan vierkante roden en gele pixels?! ik moet wel zeggen dat ik speel op een 42" Full Hd scherm op 720P gezien de game niet goer ondersteund. Alles ziet er prima uit behale die vonken..... iemand anders dit ook? Hetzelfde geldt voor de concurent (xbox360) bij de game gaw, het bloed wat oppspat is ook niets anders dan rode pixels, terwijl de rest er prima uitziet!
Of misschien eens een GoT versus FOK! raceHoefMeistert schreef op maandag 02 april 2007 @ 18:19:
[...]
Zal ik doen, wellicht kun je eens een GoT lobby starten, kijken hoe een ieder ervoor staat :-) denk wel dat we aan de 12 man moeten komen...
Altijd lachen :-) Nog ff wachten en dan heb ik de start post klaar voor in "Spielerij - Games & Discussies" kunnen we daar verder MotorStormen.. Opt moment niet echt veel tijd...
Alleen online..... helaas geen splitscreen...Verwijderd schreef op zondag 08 april 2007 @ 13:38:
heren,
Kan motorstorm eigenlijk ook splitscreen multiplayer of alleen online?
Willy-Jan Prijs schreef op zondag 08 april 2007 @ 18:38:
Motorstorm 2 met nog meer blubber en nieuwe voertuigen.
[afbeelding]
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Verwijderd
Niemand last van?
Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 08:58:
Iets wat mij opvalt en toch een klein beetje stoort is het feit dat de vonken als je bots bijvoorbeeld niets anders zijn dan vierkante roden en gele pixels?! ik moet wel zeggen dat ik speel op een 42" Full Hd scherm op 720P gezien de game niet goer ondersteund. Alles ziet er prima uit behale die vonken..... iemand anders dit ook? Hetzelfde geldt voor de concurent (xbox360) bij de game gaw, het bloed wat oppspat is ook niets anders dan rode pixels, terwijl de rest er prima uitziet!
Is me nog niet opgevallen(gisteren middag 09-04-2007 in iedergeval nog niet), vanavond eens ff controleren..
Wellicht kunnen we hier verder met MotorStorm...
Gezien de overlapping met HoefMeistert in "[PS3] Motorstorm" kunnen we daar beter verder gaan
Dit topic is gesloten.