2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Ben ook al een paar keer aan het racen geweest met de naam van een ander boven mijn voertuig.... vage bug.
Smiling as the shit comes down...
Oja was ik er vergeten bij te zetten mn ID is: Armin
Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk
Ja erg irri, als je joined en ze zijn aan het racen moet je wachten (race 3 ronden kan zo 6 a 8 minz duren) tot ze gefinished zijnScrooLoose schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 23:02:
Duurt soms gigantisch lang voordat je aan het racen bent online, moet lang wachten op redenen die mij niet geheel duidelijk zijn.
Ben ook al een paar keer aan het racen geweest met de naam van een ander boven mijn voertuig.... vage bug.
PSNID : HoefMeistert
Ik was ook niet bepaald overtuigd na de demo, maar met de full-versie heb ik me veel beter vermaakt.Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2007 @ 17:43:
Heb de demo, maar ik vind het dus echt maar een matige game..
PSN: Shiver23
Dat je moet wachten is niet meer dan logisch, maar het zou inderdaad wel handig zijn als je zou weten hoeveel rondes je nog moet wachten (of een spectator mode).HoefMeistert schreef op maandag 26 maart 2007 @ 10:29:
Ja erg irri, als je joined en ze zijn aan het racen moet je wachten (race 3 ronden kan zo 6 a 8 minz duren) tot ze gefinished zijnspectator mode zou beter zijn, wellicht middels update...
PSN id: NL_SToRM
Totally agree!Shiver23 schreef op maandag 26 maart 2007 @ 10:52:
[...]
Ik was ook niet bepaald overtuigd na de demo, maar met de full-versie heb ik me veel beter vermaakt.
Grafisch imo erg mooi, Online races vette fun, enige min puntje wat ik kan bedenken is dat je niet zelf een single player race kan opzetten (eigen track keuze). Je bent gebonden aan de "career" mode.
Verwijderd
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
PSN: Shiver23
Een andere welkome toevoeging zou een custom playlist zijn waarmee je vanaf een USB device, de HDD of een netwerk PC wat van je eigen muziek kan streamen tijdens het gamen. Ik heb de nummers uit Motorstorm inmiddels al wel iets te vaak gehoord.
Dezelfde room joinen als een buddy kan nu al (zoals Shiverzz ook al zei dus), maar de mogelijkheid om zelf een invite te kunnen sturen zou wel mooi zijn jaArx schreef op maandag 26 maart 2007 @ 12:53:
Kun je nu uitnodigingen sturen naar je Budies? Mijn budies zijn nooit online of zijn al druk bezig MotoStorm te spelen.Wat mooi zou zijn is dat je gewoon dezelfde game room joint.
[ Voor 3% gewijzigd door SToRM666 op 26-03-2007 13:30 ]
Als je de demo met het Raingod Mesa level gespeeld heb, dan heb je dus echt nog niks gezien van deze game. Ik had die ook gespeeld en ik twijfelde of ik MotorStorm wel moest kopen, maar die twijfel is nu wel volledig weg
Het spel doet me op de 1 of andere manier denken aan de launchgame SSX van de PS2. Dat was ook een grafisch aardige game die kwa gameplay echt ontzettend goed was en die ik zelfs nu nog regelmatig speel
[ Voor 3% gewijzigd door SToRM666 op 01-04-2007 13:46 ]
Verwijderd
Ik vind ze eigenlijk allemaal wel leuk, maar Tenderizer vind ik de beste en Raingod Mesa de minste. Ik geef wel de voorkeur aan de levels waarbij je door de modder kunt scheurenVerwijderd schreef op maandag 02 april 2007 @ 08:25:
Er zitten geweldige parkoers in, zoals de Grizzly bijvoorbeeld.De Grizzly is een erg lastig parkoers die je niet met een big rig moet doen (heb ik wel geprobeerd) .
Ik heb gisteren eens gespeeld met de optie dat achterliggers meer turbo hebben (minder snel in het rood). Heirdoor zit je vaker dicht bij elkaar en het maakt de game nog leukerOnline is ie echt geweldig al kom ik niet goed mee maar dat komt vanzelf wel, ik oefen genoeg.
Anders moet je mij toevoegen,dan kun je eens meespelen
Is die al gereleased?
Verwijderd
Volgens mij heb jij mij al toegevoegd, zegt crashtestnl je iets ?SToRM666 schreef op maandag 02 april 2007 @ 12:55:
[...]
Ik vind ze eigenlijk allemaal wel leuk, maar Tenderizer vind ik de beste en Raingod Mesa de minste. Ik geef wel de voorkeur aan de levels waarbij je door de modder kunt scheuren
[...]
Ik heb gisteren eens gespeeld met de optie dat achterliggers meer turbo hebben (minder snel in het rood). Heirdoor zit je vaker dicht bij elkaar en het maakt de game nog leuker
Zal ik doen, wellicht kun je eens een GoT lobby starten, kijken hoe een ieder ervoor staat :-) denk wel dat we aan de 12 man moeten komen...SToRM666 schreef op maandag 02 april 2007 @ 12:55:
Ik heb je al toegevoegd ja. Wij hebben zelfs al eens samen in dezelfde MotorStorm server gezetenVerwijderd schreef op maandag 02 april 2007 @ 15:58:
Volgens mij heb jij mij al toegevoegd, zegt crashtestnl je iets ?
Verwijderd
Ik ben er zon ster in dat ik alles bij elkaar online een keer de finish heb gehaald. Maar wel een hoop lol.SToRM666 schreef op maandag 02 april 2007 @ 20:09:
[...]
Ik heb je al toegevoegd ja. Wij hebben zelfs al eens samen in dezelfde MotorStorm server gezeten

Verwijderd
Of misschien eens een GoT versus FOK! raceHoefMeistert schreef op maandag 02 april 2007 @ 18:19:
[...]
Zal ik doen, wellicht kun je eens een GoT lobby starten, kijken hoe een ieder ervoor staat :-) denk wel dat we aan de 12 man moeten komen...
Altijd lachen :-) Nog ff wachten en dan heb ik de start post klaar voor in "Spielerij - Games & Discussies" kunnen we daar verder MotorStormen.. Opt moment niet echt veel tijd...
Alleen online..... helaas geen splitscreen...Verwijderd schreef op zondag 08 april 2007 @ 13:38:
heren,
Kan motorstorm eigenlijk ook splitscreen multiplayer of alleen online?
Willy-Jan Prijs schreef op zondag 08 april 2007 @ 18:38:
Motorstorm 2 met nog meer blubber en nieuwe voertuigen.
[afbeelding]
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Verwijderd
Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 08:58:
Iets wat mij opvalt en toch een klein beetje stoort is het feit dat de vonken als je bots bijvoorbeeld niets anders zijn dan vierkante roden en gele pixels?! ik moet wel zeggen dat ik speel op een 42" Full Hd scherm op 720P gezien de game niet goer ondersteund. Alles ziet er prima uit behale die vonken..... iemand anders dit ook? Hetzelfde geldt voor de concurent (xbox360) bij de game gaw, het bloed wat oppspat is ook niets anders dan rode pixels, terwijl de rest er prima uitziet!
Is me nog niet opgevallen(gisteren middag 09-04-2007 in iedergeval nog niet), vanavond eens ff controleren..
Dit topic is gesloten.