UPC door de bocht

Pagina: 1
Acties:
  • 89 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 200544

Topicstarter
UPC is weer eens lekker bezig
Ik had altijd chello classic 4 november eens geupgrade naar Extreme
Oei foute boel de verbinding werd alleen maar slechter
ok ik bellen sturen ze een monteur die vervangt het modem
nog slechte verbinding dus nog maar eens bellen
meneer er wordt aan gewerkt
vervolgens 4 maanden niks gehoord maar weer eens bellen
en alsjemenou na 5 min aan de telefoon, reset modem en kijk daar ik haal 15tot 17 mbit download op diverse test sites
Dit ging dus een paar dagen goed dus ik bellen zeg dat kwaliteits garantie plan hoe zit dat?
Nou meneer voor februari verrekenen we dat dus hoeft u niet te betalen
nou ik had het nog niet toegezegd gekregen of me snelheid valt weer terug naar 11 mbit(dit gaat over 100 tests op 5 test servers dan gemidelde op 5 vaste tijden dag/nacht)
Nu komt het krijg ik vandaag rekening of ik even 189 euro wil betalen
huh??? dus maar weer eens bellen
Hallo meneer ik zie net u gedown grade bent
?????????? wat is dat dan ik belde over die rekening
Ow meneer ik zie het al we geven u gewoon 10 eu korting per maand dit jaar
?????????? was dat dan welk abbo heb ik nu dan?
ik regel alles meneer goeie avond
Het is weer puinhoop bij upc
Weet iemand hoe je zelf kan zien welk abbo je hebt ?
Ik vertrouw ze nu namelijk voor geen meter meer
en nu maar eens kijken wat ze nu weer voor rekening gaan sturen
ik heb dus een paar vragen :
1 wie kent dit verhaal zo ja hoe opgelost?
2 wie weet een site waar je kan zien wat voor abbo je hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Op die rekening staat precies waarom het bedrag verschuldigd is. Met zo'n wazig verhaal kunnen we natuurlijk niet veel. UPC heeft een mijn-upc dienst, kun je inloggen en je gegevens bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-06 07:03

Nik

Nee, jouw TS is netjes... Leestekens, enters, taalgebruik. Ik snap er werkelijk geen hout van. Zet alles eens op chronologische volgorde en omschrijf duidelijk het probleem, en wat er wel of niet aan gedaan is. Dan kunnen we je vast verder helpen. Of eigenlijk niet.

Schrijf eens een aangetekende brief naar UPC, met alles waar ik hierboven om vroeg. En laat je brief even nakijken door iemand op spelfouten. Vervolgens rustig de reactie afwachten. Leg trouwens ook alles vast vanaf nu, maak kopietjes van facturen, bel je, schrijf je op met wie, wanneer en hoelaat je gebelt hebt, en noteer je alles.

Dan moet je er vast uitkomen.

[ Voor 40% gewijzigd door Nik op 28-02-2007 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaptor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-06 07:31

Swaptor

Java Apprentice

Wat proller zegt, ik kan er weinig van maken, je claim is dus dat je niet weet voor welk abonnement je bent aangeslagen, en welk abonnement je nu hebt?

Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ow dat is het bedrag van inet van vorige maand en daarbij deze maands abbo geld en telefoon kosten
abbo telefoon kosten januari was al betaald
is dus inet januari+inet Februari +foon februari

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-06 07:03

Nik

Knul, schrijf eensch leeschbaar Nederlandsch. (30 augustus 1967?)

Wat is je probleem nu, wat wil je precies dat wij doen, wat heb je zelf al gedaan om het probleem te verhelpen?

[ Voor 5% gewijzigd door Nik op 28-02-2007 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ok dat nederlands is niet best weet ik
maar ja welk internet abbonement heb ik nu?
ze zoeken het uit?dat zegt me niet veel
en ja die proller

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 200544 op 28-02-2007 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:39
Als je de snelheid van chello extreme niet haalt moet je je modem (nogmaals) laten doormeten door de technische dienst. Het Garantieplan geldt alleen wanneer je helemaal geen verbinding hebt.

[ Voor 24% gewijzigd door yohan op 28-02-2007 19:46 ]

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-06 06:08

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

http://prov.upc.nl

inloggen met je gebruikersnaam en wachtwoord. Kijk dan bij produktinfo.

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-06 23:02

TommyGun

Stik er maar in!

Misschien dat UPC je wel duidelijke antwoorden geeft als je ook duidelijke vragen stelt. Gezien je start post zal dat niet het geval zijn geweest.

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Laatste update is:
Meneer er loopt hier wel wat vaker wat mis maar u heeft wel gelijk.
We bellen u terug,prettige avond.
Maar ja typos zijn kennelijk belangrijker:s ofzo
Het gaat er mij om dat UPC dingen inrekening brengt die ze niet leveren
Zoals mijn Extreme snelheid bv (oei let op je typos)die zo max 20 mbit down moeten zijn
maar 11mbit down is wel iets weinig voor 60 euro niet?
Maar goed kom er wel uit was alleen benieuwd of er meer mensen betalen voor wat ze niet krijgen.

ps Router heeft hier niks mee te maken is ook zonder router max 11 mbit down ( upload is ok)

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 200544 op 01-03-2007 00:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-05-2024
Weet je zeker dat je je kabel splitter er goed in hebt zitten?

omdat dat ook wel wat extra ruis kan veroorzaken.
bij lagere snelheden heb je daar minder last van dan bij hogere.

en hoe snel gaat hij via test.net.upc.nl
hoeveel mbit haal je daarop?

offtopic:
De mensen die je hier helpen doen dat voor hun plezier, onthoud dat :X

[ Voor 15% gewijzigd door Flapp op 01-03-2007 00:59 ]

"Stilte, een gat in het geluid...."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omitz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-06 12:16
Wat een ongelooflijke belerende reacties van de medetweakers. Gadverdamme!
Alsof zijn verhaal niet te begrijpen is…
Gelukkig zijn er nog een paar luitjes die weten waarvoor dit forum eigenlijk bedoelt is!

Wie het laatst lacht, denkt het langzaamst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• |sWORDs|
  • Laatst online: 25-06 13:48

|sWORDs|

vSphere/ESXi

omitz schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 00:59:
Gelukkig zijn er nog een paar luitjes die weten waarvoor dit forum eigenlijk bedoelt is!
Als hij zijn sollicitatiebrieven ook zo maakt... Beetje aandacht aan de leesbaarheid kan toch geen kwaad?
ow dat is het bedrag van inet van vorige maand en daarbij deze maands abbo geld en telefoon kosten
abbo telefoon kosten januari was al betaald
is dus inet januari+inet Februari +foon februari
Of:
Dat waren de internetkosten van januari en februari en de telefoonkosten van februari. De telefoonkosten van januari waren al betaald.

Het eerste moet je vijf keer lezen en de tweede is in twee keer lezen duidelijk en is maar 66% van het aantal tekens.

[ Voor 36% gewijzigd door |sWORDs| op 01-03-2007 01:10 ]

Te Koop:24 Core Intel Upgradeset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
op upc test net max 11mbit maar echt niet meer
mordax zelfde verhaal max 11mbit

singnaal waardes modem zijn ok
vast weer ergens typo:P

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 200544 op 01-03-2007 01:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95522

zelf voor kabelboer @home gewerkt....

het komt wel vaker voor dat er mensen zijn die niet hun volledige snelheid halen... het enige nadeel is is dat daar door de TD en de HD vaak niets aan te doen is... je hebt vaak te maken met gedeelt internet op netwerkjes waar toch meerdere pc's op zitten... of op onbetrouwbare testsites... zo had ik een testsite die leek mij heel erg betrouwbaar maar dit toch niet bleek te zijn... ook heb je vaak met testsite's te maken die vrij druk bezocht worden en dus ook niet de volledige bandbreedte meer kunnen benutten... en wat dacht u van draadloze verbindingen... ook die dingen willen nog vaak errug traag werken. het kan ook zijn dat u digitale tv gebruikt en dat u telefonie over IP gebruikt... dit alles kan voor een lagere bandbreedte zorgen...

er is zoveel mogelijk dat het nooit makkelijk te zeggen is... maar ik kan maar 1 ding zeggen... als u een router heeft... sloop die ertussenuit... reset het modem en kijk naar de verbindingssnelheid..

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 95522 op 01-03-2007 01:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapp
ik weet niet wat voor modem je hebt, maar bij sommige modems kan je ook uitlezen hoeveel storing er op de lijn zit.

Kijk eens of je in het/de(?) modem kan komen?

@mstreurman: de TS had al aangegeven dat zonder router geen verschil uitmaakte.
En test.net.upc.nl is een betrouwbare testsite voor upc'ers

[ Voor 30% gewijzigd door Flapp op 01-03-2007 01:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
:) Router was er al tussen uit en wireless heb ik hier niet
ik snap er ook niks meer van singaal waardes zijn ok
kabels zijn ook ok meedere geprobeert haal intern wel aardige snelheden met gb lan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapp
Even een wilde gok:

11mbit lijkt nogal op 10mbit.

Misschien staat je verbinding vanaf je modem op 10mbit half duplex?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Hahaha heb er nu hier nog 3 staan zit nu met een arris 502b maar heb het ook geprobeert met de motorola die hier nog ligt en met de arris 402b die hier ook nog ligt
ellende is dat je elkekeer tegen nieuw ip aan loopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
modem staat 100mbit half duplex
ik bedoel netwerk verbinding pc/modem dan he

[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 200544 op 01-03-2007 01:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• |sWORDs|

|sWORDs|

vSphere/ESXi

Flapietoetoe schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 01:03:
...
En test.net.upc.nl is een betrouwbare testsite voor upc'ers
Mwoah, ik heb mijn 2,35 MB/s nieuwsgroup download onderbroken en de test op die pagina gedaan:
Behaalde download snelheid: 14145 Kbit/sec

Zegt dus niet zo veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
klopt die test zegt ook niet alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
maar leuke is ook dat je op test site upc ziet dat alle gebruikers in dit postcode gebied niet boven die 11000 Kbit/sec komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• |sWORDs|

|sWORDs|

vSphere/ESXi

Anoniem: 200544 schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 01:18:
maar leuke is ook dat je op test site upc ziet dat alle gebruikers in dit postcode gebied niet boven die 11000 Kbit/sec komen
Doe eens opslaan als van deze file dan?
Ik haal de laatste 75% van die file 2.31 MB/s en een gemiddelde van 2.16MB/s. Chello Extreme regio Arnhem.

[ Voor 3% gewijzigd door |sWORDs| op 01-03-2007 01:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ok gaat iets sneller kom op 1,5MB/s
begin dapper met 2,0 en dan donderd het in elkaar naar 1,en een heel klein beetje

Arg typos grr

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 200544 op 01-03-2007 01:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaptor

Swaptor

Java Apprentice

TS: probeer je verhaal eens te posten op www.chelloo.com, aangezien daar (is net in het nieuws geweest hier) wat Chello helpdeskers en TD'ers zijn geregistreerd die proberen boze klanten zoals jezelf te helpen met de problemen.
Ik heb er al veel goede dingen over gehoord, misschien een keertje proberen waard?

Verder zijn de problemen die je schetst mij in ieder geval onbekend, en niet in de laatste plaats omdat ik sinds 1999 een aversie tegen kabelinternet en dus ADSL heb. Wel heb ik al flink wat kabelmodempjes gezien en is deze nieuw voor mij. Eventuele problemen waren vaak opgelost na het trekken van nieuwe kabels van de hoofdaansluiting naar het modem en/of een modemreset.

Succes in ieder geval, en nogmaals: probeer wat te doen aan je interpuntie. Spellingfouten zijn nog niet zo erg, het complete gemis aan hoofdletters en leestekens is des te erger.
Maar dat is mijn mening.

Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ok results 2e test zijn veel beter zit nu op eerste gedeelte wat hoger als 2Mb/sec laatste 75% op net 1,56MB/sec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ok zal er meer op letten sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaptor

Swaptor

Java Apprentice

offtopic:
Nog een tipje van mijn kant, probeer het posten van 2 of meer posts na elkaar te voorkomen door gebruik te maken van het Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif knopje. ;)

Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

omitz schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 00:59:
offtopic:
Policy: Alle regels die op het forum gelden
Een topic openen
Als je een probleem hebt waar je niet uit komt, mag je uiteraard een topic openen. Daar zitten wel een paar voorwaarden aan:
• Probeer het eerst zelf op te lossen.
• Wees duidelijk, geef aan wat je al geprobeerd hebt.
• Geef de inhoud van een topic aandacht.
(...)
Gathering of Tweakers is géén helpdesk waar je al je huis-, tuin-, en keukenprobleempjes kwijt kunt, maar een forum voor en door de serieuze hobbyist. We verwachten dat je zelf moeite doet voordat je bij ons aanklopt, je dit in je topicstart duidelijk laat merken en dat je respect toont voor de andere gebruikers en het forum. Doe dus zelf research en laat duidelijk merken dat je dat gedaan hebt. Lijkt dat je niets, dan is gathering of tweakers wellicht niet het juiste forum voor jou. Fora waar je wellicht wel terecht kunt zijn www.beginnersweb.nl of andere computerfora.

Dáárvoor is dit forum bedoeld.

https://oneerlijkewoz.nl
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 191133

ik heb zelf geen ervaring met UPC, maar ik heb zelf zowel @home als XS4ALL ADSL via BBNED en wat mij erg opvalt is de overboeking op de kabel. hoewel de kabel meer bandbreedte heeft is deze ook duidelijk drukker. ik geloof dat de overboeking iets van 250 is tegenover 25 op ADSL.

wat ik vermoed is dat er gewoon te weinig bandwijdte is of er ergens een bottleneck in je connectie zit. probeer eens met tracert een log te maken van de hops in de connectie naar bijvoorbeeld test.net.upc.nl door in cmd.exe dit in te vullen: "tracert test.net.upc.nl > trace_upc.txt". doe dit een paar keer op verschillende tijden overdag en post de resultaten uit weer hier. let op dat elke run trace_upc.txt weer overschrijft dus vervang dat even met een nieuwe bestandsnaam.

wat je ook kunt doen is in je buurt bij andere mensen na vragen of zij ook het zelfde probleem hebben want het is zeer goed mogelijk dat jij niet de enige bent die niet over de 11Mbit heen komt. daarnaast zul je volledige 20Mbit niet haalen maar tussen de 14-18Mbit moet toch wel te doen zijn.

daarnaast is het geen slecht idee om je post eerst goed doortelezen en te bekijken middels de 'bekijk bericht' knop om zo foutjes en vooral vergeten leestekens zoals punten en comma's maar ook het opdelen van je post in meerdere alinia's te corrigeeren. het hoeft echt niet 100% ABC nederlands te zijn maar het leest een stuk makkelijker als je er even wat aandacht aan besteed. kijk maar naar hoe andere posten en dan zie je dat jouw topic-start toch echt wel een rommeltje is die met een paar punten en nieuwe regels een heel stuk leesbaarder kan worden gemaakt. goed op letten dus.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 191133 op 01-03-2007 03:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-06 20:11

Bergen

Spellingscontroleur

Anoniem: 200544 schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 19:21:
ok ik bellen sturen ze een monteur die vervangt het modem
nog slechte verbinding
Heb je het dan niet getest toen de monteur er nog was?
dus nog maar eens bellen
meneer er wordt aan gewerkt
vervolgens 4 maanden niks gehoord
Je hebt 4 maanden gewacht op een reactie? Je hebt genoegen genomen met "er wordt aan gewerkt"? Als iemand dat tegen mij zou zeggen, dan zou ik zeggen: "voordat de modem werd omgeruild was het beter, dus er moet iets met de modem of het signaal aan de hand zijn." Klaar.
maar weer eens bellen
en alsjemenou na 5 min aan de telefoon, reset modem en kijk daar ik haal 15tot 17 mbit download op diverse test sites
Dit ging dus een paar dagen goed dus ik bellen zeg dat kwaliteits garantie plan hoe zit dat?
Nou meneer voor februari verrekenen we dat dus hoeft u niet te betalen
Dat is flauwekul, zo wordt dat echt niet afgehandeld. Als iemand belt voor het garantieplan, dan wordt er terplekke gekeken hoe lang je niet gebruik van de dienst hebt kunnen maken en wordt er met de klant aan de lijn berekend hoeveel abonnementskosten die terug moet krijgen. Dat wordt inderdaad met de volgende rekening verrekend.
nou ik had het nog niet toegezegd gekregen of me snelheid valt weer terug naar 11 mbit(dit gaat over 100 tests op 5 test servers dan gemidelde op 5 vaste tijden dag/nacht)
Nu komt het krijg ik vandaag rekening of ik even 189 euro wil betalen
Specificeer dat eens? Je kunt precies op je rekening zien hoe dat bedrag is opgebouwd.
huh??? dus maar weer eens bellen
Hallo meneer ik zie net u gedown grade bent
?????????? wat is dat dan ik belde over die rekening
Ow meneer ik zie het al we geven u gewoon 10 eu korting per maand dit jaar
Het spijt me wel, maar dit klinkt totaal onrealistisch. Het gaat niet van "oh meneer ik zie het al" en er wordt al helemaal niet spontaan eruit geflapt dat we 10 euro korting gaan geven. Als iemand vraagt waar die rekening uit is opgebouwd dan lopen we de punten op de rekening bijlangs. De antwoorden zoals jij die brengt krijg je in ieder geval niet. En als je aangeeft dat je niet om een downgrade gevraagd hebt, dan wordt er gekeken waar die downgrade vandaan komt (miscommunicatie?) en eventueel rechtgezet als de klant dat wenst.
?????????? was dat dan welk abbo heb ik nu dan?
ik regel alles meneer goeie avond
Wederom bullshit, geen enkele helpdeskmedewerker geeft zo'n antwoord. Ik geloof er niets van dat jij letterlijk dat antwoord gehad hebt. Als een klant vraagt wat voor abonnement die heeft, dan krijgt de klant daar antwoord op, in de vorm van: "U heeft een chello power abonnement" oid. Maar niet "ik regel alles meneer". |:(

Als je het mij vraagt is deze hele thread simpelweg bedoeld om UPC weer eens flink zwart te maken.
Nee, jouw post verdient een schoonheidsprijs!
Weet iemand hoe je zelf kan zien welk abbo je hebt ?
Zoals aangegeven kun je dat op de provisioningpagina bekijken: http://prov.upc.nl

Kijk Swaptor's advies trouwens niet over het hoofd, het is een goed idee om het op chelloo te posten ivm de werknemers daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knorde
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 24-06 17:43
Bergen schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 04:55:
[...]
Heb je het dan niet getest toen de monteur er nog was?

[...]
Je hebt 4 maanden gewacht op een reactie? Je hebt genoegen genomen met "er wordt aan gewerkt"? Als iemand dat tegen mij zou zeggen, dan zou ik zeggen: "voordat de modem werd omgeruild was het beter, dus er moet iets met de modem of het signaal aan de hand zijn." Klaar.

[...]
Dat is flauwekul, zo wordt dat echt niet afgehandeld. Als iemand belt voor het garantieplan, dan wordt er terplekke gekeken hoe lang je niet gebruik van de dienst hebt kunnen maken en wordt er met de klant aan de lijn berekend hoeveel abonnementskosten die terug moet krijgen. Dat wordt inderdaad met de volgende rekening verrekend.

[...]
Specificeer dat eens? Je kunt precies op je rekening zien hoe dat bedrag is opgebouwd.

[...]
Het spijt me wel, maar dit klinkt totaal onrealistisch. Het gaat niet van "oh meneer ik zie het al" en er wordt al helemaal niet spontaan eruit geflapt dat we 10 euro korting gaan geven. Als iemand vraagt waar die rekening uit is opgebouwd dan lopen we de punten op de rekening bijlangs. De antwoorden zoals jij die brengt krijg je in ieder geval niet. En als je aangeeft dat je niet om een downgrade gevraagd hebt, dan wordt er gekeken waar die downgrade vandaan komt (miscommunicatie?) en eventueel rechtgezet als de klant dat wenst.

[...]
Wederom bullshit, geen enkele helpdeskmedewerker geeft zo'n antwoord. Ik geloof er niets van dat jij letterlijk dat antwoord gehad hebt. Als een klant vraagt wat voor abonnement die heeft, dan krijgt de klant daar antwoord op, in de vorm van: "U heeft een chello power abonnement" oid. Maar niet "ik regel alles meneer". |:(

Als je het mij vraagt is deze hele thread simpelweg bedoeld om UPC weer eens flink zwart te maken.

[...]
Nee, jouw post verdient een schoonheidsprijs!

[...]
Zoals aangegeven kun je dat op de provisioningpagina bekijken: http://prov.upc.nl

Kijk Swaptor's advies trouwens niet over het hoofd, het is een goed idee om het op chelloo te posten ivm de werknemers daar.
<offtopic>
Ik denk hier precies hetzelfde over na het lezen van dit draadje en nee ik heb geen chello maar @home. Het ziet er uit alsof je echt weinig moeite hebt gedaan al betwijfel ik persoonlijk of je de helpdesk wel eens gebelt hebt want die antwoorden komen zo ongeloofwaardig over. Dit is niet om je af te zeiken maar meer dat je de reacties begrijpt in dit draadje van de medetweakers...
Zoals eerder aangegeven had dit wel iets realistischer gemogen aangezien dit niet zo bij ons overkomt (al bedoel je het misschien wel zo). Dit is dus als opbouwende kritiek bedoelt.
</offtopic>

Maar zoals eerder gezegt, meld dit op www.chelloo.com die kunnen je vast verder helpen.

Even gezellig kletsen? Check Alltalk.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:17
Je problemen kun je kwijt bij de UPC klantenadministratie. Zie daarnaast graag de FaQ:

http://gathering.tweakers.net/forum/faq

Want je schrijfstijl voldoet absoluut niet aan de eisen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.