content management system

Pagina: 1
Acties:
  • 141 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• golfdiesel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-11 20:39
Als dit topic op de verkeerde plaats staat, sorry ik wist niet waar ik het anders moest plaatsen.
@admin feel free om het topic te verplaatsen.

Ik ben op zoek naar een content management systeem/document management systeem.
Ik heb sourceforge al afgezocht, maar er zijn zoveel systemen dat ik door de bomen het bos niet meer zie.

Wat wij willen is het volgende:

Webbased systeem met database backend waarbij wij documenten "uploaden" met versiecontrole en documenten willen voorzien van meta tags waar op gezocht kan worden.
Naar buiten toe willen wij klanten de gelegenheid geven om de documenten door te kijken cq. te downloaden. Omdat wij als handelsfirma verschillende fabrikaten vertegenwoordigen is het handiger dat wij 1 punt hebben waar alle product informatie staat zodat onze klanten niet naar de websites van de fabrikanten hoeven te gaan.

Kent iemand een systeem waarmee wij dit makkelijk kunnen realiseren. Mijn voorkeur gaat uit naar een LAMP server als basis (Linux Apache MySQL en PHP).

"I love the smell of burning diesel in the morning. It smells like ... victory!"

Verwijderd

joomla is een goed product met heel veel uitbreidingsmogelijkheden. Als je echter een specifiek bedrijfs systeem zoekt is het misschien handiger om zelf iets te bouwen of iemand aan te nemen die dit gaat ontwikkelen en onderhouden.

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10 08:18
ik denk dat jij op zoek bent naar een soort portaal side.
er zijn hier op got topics over joombla

trouwens is dit een 'ik zoek ... software' topic, en zou dus in bijv CSA moeten.

edit, trouwens zijn er veel meer CMSjes. dus vast wel een die precies is wat jij zoekt.
ik kan me niet voorstellen dat je alles al geprobeerd heb van wat je op internet tegengekomen bent:
http://www.google.nl/sear...ms+free+files&btnG=Search

[ Voor 43% gewijzigd door BasieP op 28-02-2007 10:01 ]

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• Hugo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-12 22:09
Misschien moet je eens kijken in volgend topic. Welk CMS gebruiken jullie? Of waarom juist géén?

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear || The Paddock Crew

• TUX2K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-11 12:46
Het is duidelijk dat het hier niet om een CMS maar een DMS (Docuement management systeem) gaat.

http://www.knowledgetree.com/ Er is een opensource variant
http://www.opendocman.com/ is iets wat simpler.

[ Voor 47% gewijzigd door TUX2K op 28-02-2007 10:06 ]

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:52

Garyu

WW

Ook Drupal zou voor zoiets best in aanmerking kunnen komen. Eigenlijk de meeste CMS'en wel..

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

• kromme
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-12 16:25

kromme

Doe hubs slaag in het koffer..

Ik weet dat ze hier voor het intranet PLONE gebruiken, misschien kun je daar ook zoiets mee

Keep it calm...en lek mig de zuk

Pagina: 1